Eram aproape de strada casei mele când simt că telefonul îmi vibrează în jeans, mesajul primit era de la Amber:
"Anne ai auzit de petrecerea Isoldei?"
Ce dracu'???!! Spun eu cu voce tare.
O apelez pe Amber pentru a afla mai multe detalii.
Când răspunde la telefon aceasta îmi spune că petrecerea este în seara asta la ora 19:00 și că aproape jumătate de liceu este invitat.
Deci...se pare că prinţesa dă o petrecere fără ca părinţii să ştie?
Mă pot distra înseamnă!
Deschid uşa şi urc în camera mea apoi mă trântesc în patul meu pufos. Stau puţin apoi mă duc spre camera Isoldei. Bat de două ori iar ea deschide uşa uitânduse la mine urât.
- Ce vrei mucoas-o? spune Isolda dezgustată de prezenţa mea.
- Deci, dai o petrecere? spun și ridic o sprânceană.
- De unde ai aflat? spune ea vizibil îngrijorată.
- Păi draga, am sursele mele. Revenind, nu ai vrea ca părinţi să afle, nu-i aşa? spund iar un mic zâmbet îmi apare pe faţă.
- Bine, bine! Poţi să vii, dar dacă îi spui ceva tatei o păţești! bombăne apoi închide uşa cu putere.
Mândră de reuşita mea o sun repede pe Amber şi hotărâm să mergem în oraş după rochii, deoarece am invitat-o şi pe ea.
Îmi pun geanta pe umăr apoi ies afară. După 3 ore petrecute prin magazine mi-am ales o rochie cu trei palme mai sus de genunchi, neagră şi cu un decolteu imens care mă avantaja enorm. Amber și-a ales una cu o palmă mai sus de genunghi, roz şi cu un model floral din dantelă.
Înainte de petrecere îmi fac niște bucle la vârfuri şi mi-l las pe spate. Îmi iau tocurile mele negre de 10 cm şi mă machiez puţin mai strident ca de obicei și mă dau cu un ruj pal culoarea piersicii. Cănd cobor văd că toată lumea s-a adunat deja în livingul vilei. Fix când am ajuns la baza scărilor îl văd pe Jeff cu privirea sa atrăgătoare care se uita la mine, m-am înroșit puţin când vedeam că se apropie de mine.
Ce să fac??? Sigur o să mă pierd în cuvinte și o să mă creadă o idioată. Îmi zic eu în minte..