Hoofdstuk 1

265 10 0
                                    

- sarah
Ik zit op mijn kamer met een bakje met fruit te leren en kijk op mijn klok "16.00 ik heb echt geen concentratie meer. Ik hoor opeens allemaal geschreeuw en er komen ongeveer 10 mannen naar binnen met geweren op me af. Ik doe gelijk mijn handen omhoog en ze worden meteen in handboeien geslagen. "wat is hier aan de hand?!" roep ik. "je wordt verdacht op de moord van sophia .S" wordt er gezegd. Wie? Ik ken geen fucking sophia" roep ik maar ik wordt al in een auto geduwd en naar het politiebureau gereden.

Ik wordt in een kamer gezet met een tafel en 2 stoelen. Ik ga maar zitten en even later komt er een politieman binnen. "ik neem aan waarom je hier bent" zegt hij als hij gaat zitten. "nou nee!! " Zeg ik. "ken je dit meisje?" Vraagt hij. "nee wie is dat?" Zeg ik. "een meisje die bij jou op school zit" zegt hij. "dus?" Vraag ik. "jij was als enige niet op de avond dat zij werd vermoord op school voor een beurs. "nee ik was ziek" zeg ik. "heb je iemand die dat kan bevestigen?" Vraagt hij. "ja mijn vriendinnen, ouders en zusje. "ik ga even bellen" zegt de man. "dit is toch fucking oneerlijk denk ik bij mezelf, mooi gedaan sarah, dit heb ik dus weer" denk ik. "ik heb goed nieuws" zegt de man. "je bent vrij" zegt hij. "nou bedankt voor niks dus" zeg ik boos en loop de deur uit "stelletje kutpolitiemongolen" zeg ik zacht.

Ik vraag of mijn beste vriend tim me op wil halen en hij komt. "wat heb je nou weer gedaan?" Zegt hij zuchtend als ik in de auto zit. "ik heb nog nooit wat verkeerd gedaan hoor tim maar ik werd gearresteerd voor moord. "wat?!" Zegt hij. "rustig maar het was een vergissing" zeg ik. Tim zet me af voor mijn huis en ik loop naar binnen, het is maar goed dat mijn ouders op wereldreis zijn anders waren ze helemaal gaan stressen. Ik pak wat warme melk en daarna ga ik slapen.

In de ochtend wordt ik wakker en kijk op mijn klok. 7.00 staat er dus ik heb nog genoeg tijd. Ik pak eerst wat crusli beneden en ga dan naar de badkamer om mijn make up te doen. Een paar laagjes mascara en roze babylips en ik brons mijn wangen een beetje. Ik trek een zwarte broek aan met een streepjes shirt en daaronder mijn witte adidas superstars en dan pak ik snel mijn zwarte micheal kors tas en ga dan op mijn scooter naar school.

Ik loop naar mijn kluisje en pak de eerste 2 boeken voor engels en loop dan naar mijn klas. Mijn andere 2 vriendinnen zitten al en ik kom naast ze zitten. "dus hoe was het gister? "Vraagt emma. "redelijk saai" zeg ik. Ik ga ze echt nog niet vertellen dat ik ben gearresteerd denk ik. Van achter voel ik een knuffel en 2 gespierde armen, "hee bestfriend" zegt joost. "hee bff' je" zeg ik. "kuch hoest fix" zegt anna. "zou hij willen" glimlach ik naar joost. Hij lacht en loopt dan naar zijn plaats. "hij ziet er weer eens te sexy uit urgh" denk ik. Na 45 minuten loop ik door de gang en bots ik tegen een jongen op.

High school and benefits ( samuel leijten)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu