- sarah
Ik kijk omhoog en zie dat het een hele knappe jongen is. bruin haar, groen blauwe ogen en enorm gespierd. "sorry" zeg ik. "hm oke" zegt hij een beetje arrogant. Ik loop snel door naar de volgende les van sheikunde is. Ik zit naast anna en er komt een jongen met een perfecte kledingstijl naar binnen en zie meteen dat het de jongen is van net. "dit is samuel, hij is een soort van nieuw" zegt de docent. "hee bro" zeg samuel tegen een van zijn vrienden. sterker nog dat is de "gang" van de school. "goed je weer te zien man" zegt manuel. "ja het was echt klote op die nerdjesschool" zegt hij. Zijn blik valt op mij en ik probeer snel weg te kijken maar het is al te laat. "en wie ben jij babe?" Vraagt hij. "niet geinterseert in jou" zeg ik. "jawel zeker wel" zegt hij. "nee dat weet ik zelf wel hoor" zeg ik. Hij draait zich om en praat verder met zijn vrienden. "lekker sarah" zegt anna. En ik glimlach naar haar. De lessen zijn afgelopen en loop naar mijn kluisje maar het is al laat en niemand is meer in de gang. "hi schatje" zegt samuel. Ik rol met mijn ogen en loop door. Hij duwd me tegen de kluisjes en knijpt zachtjes
in mijn kont. "blijf af" zeg ik, en dan pak ik snel mijn jas en loop naar buiten en rij enorm snel weg. Hij is zo arrogant dat ik er bijna van moet kotsen. Als ik thuis ben maak ik een groep aan met joost, manuel, anna en emma want ze komen bij mij slapen en ik wil niet alles hetzelfde typen, veel te veel moeite.Ik: Dus jullie komen vanavond allemaal? Vraag ik
Manuel: ja ik wel
Joost: ik natuurlijk ook
Emma: ik ook
Anna: ja ik ook
Ik: yes
Manuel: hetzelfde als vorige keer met de bedden?
Ik: ja is goed
Joost: oh mooi dan claim ik mn plek weer naast jou
Ik: doei joost, vorige keer uhh
Joost: dat was niet erg hoor
Emma : *fix*
Ik: je helpt ook emma
Emma: zeker altijd baby
Ik: zie jullie zoEn ik sluit mijn whatsapp af. Ik pak wat te eten en race dan door naar de sporthal waar ik ga basketballen zoals elke dag. Er zijn selecties voor eredivisie en ik ben bang dat ik het niet haal. Ik train zo'n 2 uur en daarna ga ik naar huis op de scooter. Als ik thuiskom zie ik op app dat ze al over 30 minuten komen, omg. Ik schiet snel de douche in en doe daarna een witte broek aan met een zwart hempje aan en daarover een grijs vest. Eerst komt Joost en hem geef ik een knuffel en de rest komt ook daarna. Ik ga op de bank zitten en zet de film aan met pizza erbij. "sarah, kom hier" zegt joost. Ik loop naar hem toe, "precies goed" zegt hij en hij trekt me op zijn schoot en zo blijven we de film zitten. Als de film is afgelopen lopen we naar zolder waar een enorme kamer is wat een geheel bed is die ongeveer 7 meter lang is en 5 meter breed en is dan in 2 gesplitst met een muur ertussen. Manuel, emma en anna gaan aan de rechterkant van de kamer liggen en dan zien joost en ik ze niet meer. Ik loop even naar de badkamer en doe daar mijn vest uit en doe een kort hempje aan met een roze sportbroekje en ga dan weer naar boven waar joost al rustig zonder shirt staat maar nog wel zijn joggingsbroek aan. Damn die sixpack, niet te opvallend kijken sarah niet doen" zeg ik tegen mezelf. Ik ga in het bed liggen en joost slaat een arm om me heen en legt zijn hand op mijn kont. "moet ik jou sixpack ook aanraken" zeg ik. "de vorige keer deed je wat ergers hoor" zegt hij. "thanks voor de herinnering schat" zeg ik. "Ik zou het zo weer doen" zegt hij. "ja maar je bent mn bff dus dat is raar" zeg ik. "oh dus dit mag niet?" Zegt hij en zoent me dan. "eigenlijk niet maar dit is wel een uitzondering" zeg ik lachend. Hij zoent me weer. Hij gaat op zijn rug liggen en ik op zijn borst. "weltrusten" zeg ik. "weltrusten baby" zegt hij en geeft me dan een kus op mijn wang. Even later val ik in slaap.
Ochtend*
-Sarah
de wekker gaat om 6.30 en iemand naast me zet hem uit. Ik kijk naast me wie het is en zie dan dat het Joost is. "je hebt sexhair" zeg ik. "jij bent helemaal sex" zegt hij. "thanks" zeg ik blozend. "bloos je nou?" Zegt hij. "nee" zeg ik. "je bloost nooit" zegt hij. "nee dat klopt" zeg ik. "je vindt me wel leuk" zegt hij. Hij geeft me snel een kus en gaat dan uit bed en loopt over de kussens en even later komt hij met veel pannenkoeken aan voor iedereen aan. Anna, emma en manuel zijn nu ook naar onze kamer gekomen. "kan ik hier veilig zitten?" Zegt emma. "nee kijk uit" zegt joost. "lolbroek" zeg ik. "je kan gewoon rustig gaan zitten" zeg ik lachend. "ah goed gedaan sarah" zegt anna. We ontbijten snel en dan loop ik naar de badkamer op me op te maken. Wat bbcream en mascara. Ik föhn en stijl me haar snel en dan kleed ik me aan wat bestaat uit een lichte spijkerbroek en een hempje met een leren jasje, daaronder mijn zwarte adidas superstar en deze keer mijn grijze armani tas en dan loop ik langs de andere badkamer. "sarah?" Hoor ik. "ja" zeg ik. "wil je even mijn kleren aangeven" zegt joost. "ja ik kom" zeg ik. Ik pak de kleren en doe de deur een beetje open. "je mag wel binnenkomen hoor" zegt hij. Ik kom binnen en hij staat met een handdoek om zijn middel. Ik geef de kleren aan hem en loop dan weg. Hij pakt me bij mijn arm en dan zoent hij me. "zie je zo" zegt hij. "ja tot zo" zeg ik en loop dan naar beneden. "tsjezus, wat doet hij met me" denk ik. Ik pak mijn helm en pak mijn beige jas. Joost komt snel naar beneden en stapt op mijn scooter en ik ga achterop zitten en hou hem bij expres bij zijn sixpack vast. We komen op school en ik loop naar mijn kluisje en haal mijn boeken eruit. Ik zie samuel aankomen maar Joost komt voor hem naar me toe en zoent me. Samuel zie ik kijken en loopt dan door. Ik moet naar mijn les en zie dat ik achter samuel moet zitten, omg. Ik ga zitten, "ik ga je toch wel krijgen" zegt samuel. "mocht je willen" zeg ik. "is hij je vriendje?" vraagt hij. "nee" zeg ik. "heel mooi" zegt hij en draait zicht dan om. ik loop door de gang om mijn jas te pakken want ik skip de rest van de uren maar gewoon. "hee schat" zegt samuel. "nee doei" zeg ik. "wees nou even lief" zegt hij. En ik doe wat normaler. "dat is beter" zegt hij. "ga je mee chillen?" Vraagt hij. "nou eh ik weet het niet" zeg ik twijfelend. "kom nou maar het wordt leuk" zegt hij. "oke dan" zeg ik en ik loop naar buiten en rijden samen naar samuel zijn huis. "wil je wat drinken?" zegt hij als we binnen zijn. "ja cola" zeg ik. Hij geeft het glas aan mij. "kom we gaan naar mijn kamer" zegt hij. Ik loop achter hem aan de trap op en kom dan binnen. Hij heeft een 2 persoonsbed met een grote tv erboven en een bank. Hij duwd me op de bank en begint me te zoenen, hij probeert mijn shirt uit te trekken en dat lukt hem, en dan gaan alle kleren snel uit en ja dan gaat het al snel de verkeerde kant op.
JE LEEST
High school and benefits ( samuel leijten)
FanfictionSarah is aan het leren als de politie in huis komt rennen en ze wordt verdacht van moord... Ze ontmoet een nieuwe jongen op school. Sarah heeft nooit tijd door basketbal en daar zit het ook niet in mee.. Alleen de jongen is ze totaal niet tot aanget...