-sarah
Fuck, ik heb gewoon toegegeven aan samuel, de badboy van de school. "je hebt spijt he" zegt hij. "ja, ik heb me toegegeven aan jou" zeg ik. "ik had je gewaarschuwd" zegt samuel. "omg" zeg ik, soms irriteerd hij me echt. "oke sorry" zegt hij. "oke" zeg ik droog. "we laten het hierbij" zeg ik. "je bedoeld friends with benefits" zegt hij. "waarschijnlijk" zeg ik. We lopen naar beneden om wat te eten, ik had afgesproken om vanavond thuis te slapen dus dat doe ik ook. "doei" zeg ik en loop dan de deur uit en rij naar huis. "hi mam" zeg ik als ik binnenkom, "waar is paps" zeg ik. "aan het werk" zegt ze. "oh oke" zeg ik. "Ik ga slapen mam" zeg ik en geef haar een knuffel en ga daarna slapen. In de ochtend wordt ik wakker door de deurbel. Ik wordt wakker en doe open. "waarom ben je nog niet klaar?" Vraagt joost. "Fuckk" zeg ik. "wacht heel even" zeg ik. Ik kleed me snel aan en poets me tanden, doe dan snel mn laarsjes aan. "We kunnen" zeg ik, ik stap achterop en ga dan naar school. De eerste les heb ik met joost en zit naast hem, hij heeft mijn hand vast. "ik heb iets vreselijks gedaan" zeg ik, "wat dan" zegt joost. "ik heb seks gehad met samuel" zeg ik. Hij laat mijn hand los, "je hebt wat?" Zegt hij. "je hoorde me wel" zeg ik. "ja maar ik dacht dat je me leuk vond" zegt hij. "ja dat was ook zo maar je gaat met zoveel meisjes zo om dus ik dacht dat ik 1 van al die meisjes was" zeg ik. "nee dat is niet zo" zegt hij. Sarah en Joost, stil! Zegt de leraar. "nee wees jij maar lekker stil" zegt joost, en trekt me dan mee uit de klas naar de kluisjes. "Je dacht serieus dat ik voor mn lol je hand vasthield en met je zoen" zegt joost. "Nou eigenlijk wel, zo ben je namelijk al heel het jaar" zeg ik. "maar ik vindt jou leuk" zegt hij. "ja maar ik zit met samuel" zeg ik. "dus je vindt hem leuk omdat hij je heeft geneukt" zegt hij. "nee ik vindt hem nog niet leuk" zeg ik. "dan ga je toch met mij" zeg ik. "nee je gaat met allemaal meiden om dus je bent te laat, ik ga nu met samuel" zeg ik. "oke dan, nou maar terug naar de klas" zegt joost. We lopen de klas in, "gaan jullie je maar melden" zegt de leraar, "oke" we pakken onze tas en lopen naar de aula, mooi niet dat we gaan melden. "dus je gaat verder met samuel" zegt joost. "weet ik veel, het is gewoon friends with benefits" zeg ik. "nou lekker dan" zegt hij. Het lesuur is afgelopen en ik ga naar huis. Als ik thuis ben is er weer eens niemand want ze zijn een maand naar italië gegaan voor rust ofzo. ik zet de tv aan en dan hoor ik de deurbel. "hi babe" zegt samuel. "hee wat kom je doen?" Zeg ik. "jou zoenen" zegt hij, en zoent me dan. "Waar zijn je ouders?" Vraagt hij. "weg voor een maand" zeg ik. "oooh, heel interessant" zegt hij. "ja niet elke dag hoor" zeg ik lachend. "nee dat doe ik jou net nog niet aan" zegt hij. "Ik bestel wel een pizza" zegt samuel als hij zijn telefoon pakt. "Oke is goed" zeg ik. 15 minuten later komt de bezorger de pizza's brengen en zet ik de tv aan. "kom je op de bank zitten?" Vraagt samuel. Ik loop naar de bank met de pizza op mijn schoot. Samuel schuift naar me toe en doet een arm om me heen. oke dit voelt best goed denk ik. "waar denk je aan" zegt samuel. "oh, niks" zeg ik. Samuel kijkt weer verder naar de film en ik ga met mijn benen op de bank liggen en met mijn hoofd op samuel zijn schoot. Samuel pakt mijn hand en glimlacht dan. Ik merk dat samuel niet meer naar de film kijkt maar naar mij. "wat is er?" Zeg ik. "sorry" zegt hij. wow wat, zei hij nou sorry, dat is zeldzaam. "Je hoeft niet sorry te zeggen hoor" zeg ik met een glimlach. Hij lacht terug, en kijkt dan verder naar de film. Als de film is afgelopen loop ik naar de keuken en drink wat water. "Ik ga slapen" zeg ik. "oke, wil je dat ik blijf?" Vraagt hij. "ja graag" zeg ik met een glimlach. We lopen naar boven en samuel doet zijn shirt uit, hij heeft echt een heel mooi lichaam. Ik doe mijn shirt en broek uit en doe dan een kort broekje en een hempje aan en ga dan in mijn bed liggen. Samuel komt dan ook en doet een arm om me heen en dan val ik in slaap.Ik word s'ochtends wakker door kusjes die ik voel in mijn nek. "goeiemorgen" zegt samuel. "goeiemorgen" zeg ik. Mn zusje heeft trouwens net mijn kleding gebracht zodat ik rustig naar school kan" zegt samuel. "ahw dat is lief van haar" zeg ik. "ja ze is ook lief" zegt hij. Hij stapt het bed uit en gaat dan douchen. Hij komt later in een zwarte broek en een wit t-shirt eruit gelopen. dan ga ik douchen en trek een zwarte broek met een leren jasje aan en zwarte adidas stan smith. We ontbijten snel en dan gaan we naar school. Ik loop naar mijn kluisje en haal de boeken voor de eerste les eruit. Ik de les ga ik naast anna zitten. "hoe gaat het met samuel?" Vraagt ze. "hij is lief" zeg ik. "niet meer?" Vraagt ze. "nee dat is het" zeg ik. Samuel komt binnen en gaat achterin zitten, zoals altijd. Ik kijk naar hem en hij glimlacht. Ik glimlach terug en zo gaat de dag zo'n beetje voorbij. De bel gaat en ik had met samuel afgesproken dat hij weer zou blijven slapen, hij staat te wachten bij de kluisjes. "hi babe" zegt hij. "hee" zeg ik. Hij pakt mijn hand en loopt dan de school uit. We gaan naar mijn huis en ik claim meteen de bank want ik ben vreselijk moe. Ik lig op mijn rug en samuel knijpt opeens in mijn billen. "zozo intiem hoor" zeg ik. "Je vindt het wel leuk" zegt hij met een lach. "wel als jij het doet" zeg ik. "zullen we even naar de stad?" Vraag ik. "ja is goed" zegt hij. We gaan op de scooter naar de stad en ik koop bij de MAC store wat make-up en bij ZARA een paar shirtjes en broeken. Samuel koopt ook een paar schoenen en verder parfum. "zijn we klaar?" Vraagt samuel uitgeput. "ja we zijn klaar" zeg ik. Hij zucht opgelucht en dan rijden we weer terug naar huis. "wat dacht je van chinees?" Vraag ik als ik de sleutels op tafel leg. "klinkt goed" zegt samuel. Ik bestel het chinees en laat het bezorgen. Samuel ziet er heel moe uit. "je bent moe" zeg ik. "ja sorry" zegt hij. "maakt niet uit, dan gaan we vroeg slapen" zeg ik. "oke beter" zegt hij. Hij poetst zijn tanden en gaat dan in bed liggen en valt meteen in slaap. een half uur later ga ik in bed liggen en wordt samuel wakker. "weltrusten baby" zegt hij en doet een arm om me heen.
JE LEEST
High school and benefits ( samuel leijten)
FanfictionSarah is aan het leren als de politie in huis komt rennen en ze wordt verdacht van moord... Ze ontmoet een nieuwe jongen op school. Sarah heeft nooit tijd door basketbal en daar zit het ook niet in mee.. Alleen de jongen is ze totaal niet tot aanget...