PS: v téhle fanfikci skz stále bydlí spolu na dormu
Jisungův pohled ♡
Zazvonil mi budík, natáhl jsem ruku a nahmatal jsem budík abych ho vypnul. 7:30 Pomalu jsem se zvedl z postele a začal se protahovat. Dneska večer mají DANCERACHA(Minho, Hyunjin, Felix) nějakou akci kde budou tancovat a zpívat Taste, pozvali i nás ostatní, takže se na ně půjdeme podívat. Miluju se na ně dívat když tancují, obzvlášť na Minha, jeho tanec jako by vás zhypnotizoval. Vždycky jsem obdivoval jak nádherně tančí, už od debutu. Zamrkal jsem když jsem si uvědomil jak jsem se zasnil do minulosti, oblékl jsem se a šel na snídani za ostatními.
Bangchan zrovna dělal kávu a když si mě všiml přidal další hrnek. „Dobré ráno Hannie! Jak to, že tak brzo vzhůru?" Usmál jsem se na něj a sedl jsi ke stolu. „To víš, chci dneska jít ještě potrénovat, když už se kluci budou dřít večer a my nic..." Chan jen kývl hlavou a podal mi hrnek s kávou „Hlavně to nepřežeň." „Neboj Channie. Nebudu se nějak přemáhat." Chvíli jsme si ještě povídali než jsem dopil kávu a nabral směr taneční studio.
/skip time/
Utřel jsem si pot z čela a vypl muziku. Bylo něco málo po 11:00, už jsem měl strašný hlad a navíc jsem slíbil Jeonginovi, že spolu vyrobíme cedulky pro povzbuzení na později. Když jsem přišel zpátky na dorm, Changbin s Hyunjinem už chystali na stůl. Odnesl jsem si věci k sobě do pokoje, který jsem sdílel s Felixem a šel se najíst s ostatními.
S úsměvem jsem se podíval na svou cedulku na které stálo: Lee Know hyung!!
Budu povzbuzovat tak, jako bych sám stál na stagy. Vstal jsem od stolu a pomalu se šel nachytat, za chvíli budeme muset odejít. Přišel jsem do svého pokoje, otevřel skříň a zahleděl se dovnitř. Nakonec jsem vybral černé rozšířené kalhoty do kterých jsem zastrčil modročerné uplé tričko s dlouhými rukávy. Jednoduché, ale hezké. Nakonec jsem přidal stříbrný přívěsek a lehké stíny na oči, tak jako vždy./skip time/
Stál jsem vedle Jeongina a s očekáváním se díval na stage. Opona byla stále zatažená, avšak my jsme viděli vše co se za ní odehrávalo, přece jen jsme stáli v boční místnosti ze které se na stage vcházelo. Měli jsme tak krásný výhled, ale fanoušci neviděli nás. Cukl jsem sebou, někdo mi narazil do ramene. Byl to Minho. Podíval jsem se na něj s pohledem říkajícím ,vážně?, On se jen usmál a rty naznačil dvě slova, nad kterými jsem se musel pozastavit.
,,Dívej se..,,Hudba začala hrát a danceracha začali tancovat. Nejdřív jsem se díval na Felixe s Hyunjinem. Byli úžasní jako vždy, pak jsem ale přesunul pohled na Minha... a už jsem oči odtrhnout nemohl. Jeho tělo se hýbalo přesně do rytmu hudby, ladné a krásné pohyby plné vášně, kterou pro onu píseň měl. Vlastně co jiného taky u TASTE čekat. Jeho ruce, ach jeho ruce, se plynule hýbaly po jeho těle přes jeho stehna na břicho, přes hruď a s jeho rukama se hýbaly i moje oči. Chtěl jsem se dívat jinam, ale nešlo to. Zadíval jsem se na jeho obličej, jak mu vlasy trochu padaly do obličeje a z čela mu stékali kapičky potu a pak jsem se zahleděl na jeho oči, které skrývali tolik, jen jsem to nedokázal rozlišit. V tu chvíli se se slovy písničky, které zpíval ,,Just look at me" podíval směrem ke mně. To se mi muselo zdát říkal jsem si, ale když jsme se slovy ,,I'm addicted to you" měli spolu oční kontakt a on si olízl rty, zastavil se mi dech. Jeho pohled byl tak pronikavý, i když jen na chvíli. Tehdy a pouze tehdy se mi podařilo strhnout pohled. Tváře se mi červenaly a zrychleně jsem dýchal. Musel jsem se podívat zpět. Už se na mě nedíval, já se ale musel dívat na něj. Konečně moje oči doputovaly přes jeho jemně prohnutý nos až k jeho ústům. Vrchní ret trochu větší než spodní, nádherně rudá barva. Jeho rty... Jeho rty.... Jak. Asi. Chutnají. Chtěl bych to vědět.
👀Wow. Začíná se mi tenhle můj nápad líbit. -Mervi-
ČTEŠ
NAJEDNOU - Minsung
FanficJisung a Minho byli vždycky kamarádi, kolegové, soulmates jak jim ostatní rádi říkali. Co se ale stane, když se Jisungovi city najednou změní nebo takové byly vždy, ale on si to jen neuvědomil?? Jisung × Minho MINSUNG