Przede wszystkim chcę powiedzieć że nie chcę nikogo tym urazić
Zarówno BP jak i BTS kocham tak samo mocno (znaczy no BP mój UB band ale kocham obydwa zespoły)
Nie faworyzuję i napewno nikogo tutaj nie będę traktować "jak śmiecia"
To tylko moja opinia więc jeśli coś się Wam nie spodoba możecie śmiało pisać swoje własne opinie do czego serdecznie zachęcam
Proszę bez nienawiści, to książka wyłącznie dla rozrywki i ogólnego podzielenia się opinią na dane tematy
Będą tu nie tylko rankingi pomiędzy członkami zepsołów BP i BTS (tylko pomiędzy nimi bo nie będę porównywać 2 zepsołów ze sobą)
Ale będą też moje opinie na różne tematy jak "Kim będą po zakończeniu kariery" itp.
Mam nadzieję że się spodoba i zapraszam 🥰😊⚠️Krótka biografia:⚠️
BLACKPINK (kor. 블랙핑크) - 4 osobowy girlsband z Korei Południowej w którego skład wchodzą: Jisoo (Koreanka), Jennie (Koreanka), Rosé (Australijka koreańskiego pochodzenia) oraz Lisa (Tajka). Zespół wywodzi się z wytwórni YG. Zadebiutował 8 sierpnia 2016 z piosenką "Boombayah". Nazwa ich fandomu to BLINKs a ich oficjalny kolor to czarny 🖤 i różowy 💗. Obecnie najpopularniejszy girlsband i 2 w kolejności najpopularniejszy zespół muzyczny na świecie. Jedyny K-popowy artysta który uzyskał ponad 80 mln subskrypcji na YouTube i jedyny K-popowy zespół który uzyskał prawie 2 mld wyświetleń pod piosenką (DDU DU DDU DU).
BTS (właść. Bangtan Boys) (kor. 방탄소년단) - 7 osobowy boysband z Korei Południowej w którego skład wchodzą: Jin, Suga, J-Hope, RM, Jimin, V oraz Jungkook (7 Koreańczyków). Zespół wywodzi się z wytwórni HYBE LABELS a dokładnie z podwytwórni Big Hit. Zadebiutował 12 czerwca 2013 z piosenką "No More Dream". Nazwa ich fandomu to ARMY a ich oficjalny kolor to fioletowy 💜. Obecnie najpopularniejszy boysband oraz najpopularniejszy zespół muzyczny na świecie. Jedyny K-popowy artysta który został nominowany do nagrody Grammy.
CZYTASZ
BLACKPINK & BTS - rankingi
RandomWejdź a zobaczysz 😉 24/01/2023 - 🥇 #jenniekim# 27/01/2023 - 🥉 #jenniekim# 01/03/2023 - 🥇 #lalisamanoban#