İkinci blm

258 19 21
                                    

Lan orsblar oy verin tsk.

Kismetse olur bizi kabul etmedi. Zaten ben özgür birkızım üniverste okicam dedim babama. İzin vermedi tefeci borcunu kapatccakmis. Seni evlendircem dedi uff.

Bu arada az önce odtü tıp kazandim.

"Off bababa ben evlenmiycem."

"Sus!"

Vurdu bitane bende elinden öptüm evimizin direği anamın karısı.

"Akşama isticekler seni hazırlan"

Ufff tamam baba ben hazirim zaten sevecekse doğal halimle sevsin.

Akşam oldu bize geldiler ufff kahve yapçam. Kahvesine acı biber aromalı kimyonlu noddle koydum. Adettendir. İçeri girdim kahveleri dağıtıyodum.

Lanet olsun! Bu adam arabasi kasli olan adam! Uff.

"Kıvırtma lağn kıvırrrtmaağ!!"

"Uf baba karisma. "

Kahvesini verdim shot atti of erkek yiağğğ!!

Beni kucağina aldi nereye gidiyoz dedim evime dedi. Beni kacircakmis. Yasak ask bizimkisi.

"Bırak beniiiğ"

"Benim sin demistim kızım belalıyım ben!"

"Bana kızığm demee!"

Yanağıma vurdu bitane orgazm oldum. Kasli arabasina bindik evine gittik aman tanrim evi çok buyuktu.

Beni yatak odasina goturdu.

"Birak beni ben ve namus ayrilmaz ikili!"

"Sen benim kim oldugumu biliyormusun? Ben Berkecan Hansoyluzadegiloğulları!"

Aman tanrım sabancıların camide bulduğu manevi oğulları.

Tam opuscekken telefonum caldi. Sudesu ariyo 💧 😡

"Uff ne var sudesu!"

"Kanka ben berkecana asigim"

Olamaz en yakin arkadasimin sevdigi kisiyle evlenemem. Yasak ask bizimkisi.

"Tamam. "

Kapattim opusmeye devam ettik sonra o gece gotumu elledi. Sabah uyandim ufff beni yalniz birakmis. Lanet olsun tamamen ciplakim. Utandim. Ben ve namus ayrilmaz ikili.

Mutfaga gittim hizmetcilerden biri sacimdan tutup merdivenlerden asagi dusurdu.

Ü

Gözümü actigimda hastanedeydim. Doktor bey neoldu? "Bisey yok sadece dusuk yapmissin"

Aman tanrım lanet olsun ben hamileyim. Hemen bu haberi berkecana iletmeliyim.

Kizim olacakmis. Berkecan oğlan doğurmadan evlenmem dedi. Tamam dedim evimin diregi arkadasimin aski.

Oy ver orsb

Sevgilim bir pisikopat!✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin