Gólyatábor.

92 1 3
                                    


Ma van a gólyatábor. Nagyon izgulok, hogy az új osztálytársaim elfogadnak-e. A régi sulimban nem mindenkinek tetszett, hogy meleg vagyok. De egy biztos. Ricsi tuti, hogy elfogad ugyanis ő a barátom. Már nagyon várom, hogy ki mit fog szólni...

Reggel mikor felkeltem írtam egy üzenetet Ricsinek, hogy fél óra múlva jöhet értem. Felvettem egy sima fehér pólót meg egy farmert és lementem a konyhába. Nagyi már ott csinálta a gofrit.
-Jó reggelt Cortez!-mondta mosolyogva.-Izgulsz?-kérdezte.
-Hát...Egy kicsit igen.-mondtam félve.
-Nem kell.-nyugtatott meg.-Ricsi mikor jön érted?
-Fél óra.-mondtam mosolyogva. A nagyiék teljesen odáig vannak Ricsiért. Tolerálják, hogy a fiúkat szeretem. Mikor elmondtam nekik, egyáltalán nem akadtak fenn ezen. Nem úgy minta szüleim.
Megettem a gofrit és felsiettem a szobámba. Egy kicsit neteztem, aztán nem sokkal később csengettek. Felkaptam a sporttáskám és leszaladtam a lépcsőn. Kinyitottam az ajtót, mire Ricsivel találtam szemben magam.
-Szia!-köszöntem és adtam neki egy puszit.
-Szia!-mondta mosolyogva.
-Mehetünk?-kérdeztem tőle.
-Aha!
Elindultunk a buszmegálló felé. Kilyukasztottuk a jegyeinket és leültünk egy kettes ülésre. Egy olyan 5 perc múlva meg is érkeztünk a sulihoz. Leszálltunk a buszról és elindultunk az osztályfőnökhöz.
-Jó reggelt! Hogy hívnak titeket?-kérdezte.
-Én Pósa Richárd vagyok ő pedig Antai-Kelemen Ádám.-mondta Ricsi.
-Rendben, én vagyok az osztályfőnökötök, Haller Endre. A hangosabb csapathoz menjetek.-mondta.
-Rendben-mondtuk egyszerre Ricsivel.
Elindultunk feléjük. Már majdnem odaértünk, mikor én megálltam.
-Nem merek odamenni-mondtam suttogva Ricsinek.
-Nyugi. Minden rendben lesz.-nézett rám egy bátorító mosollyal, aztán megfogta a kezemet és rákulcsolta az ujjait. Azonnal jobban éreztem magam, örültem, hogy ott van velem. Újra megindultunk a többiek felé. Mikor odaértünk, mosolyogva vették észre az összekulcsolt kezeinket. Huhhhhh.
-Sziasztok...-mondtam félénken, mire Ricsi megszorította a kezemet.
-Hali, sziasztok, csá, csoki-kaptuk a válaszokat.
Egyébként a többiek kedvesek voltak, totál nem zavarta őket, hogy járunk. Beszélgettünk a többiekkel, amikor a másik osztályból odajött egy csaj.
-Helló szivi! Kár, hogy a fiúkat szereted. Jól nézel ki!-kacsintott rám, mire elég furán néztem rá.
Ricsi átállt a másik oldalamra és lenézett a lányra.
-Ha mégegyszer flörtölsz a barátommal, lefejellek.-nézett rá gyilkos pillantással, majd visszanézett rám és nyomott egy puszit a homlokomra. A lány először lesokkolódva állt, aztán dühösen visszament az osztályához.
-Ez nagy volt, tesó!-röhögött azt hiszem Zsolti.
-Természetes.-mondta mosolyogva
Még beszélgettünk egy kicsit, aztán felszálltunk a buszra. Ricsivel hátrébbmentünk, és leültünk két egymás melletti ülésre. Velünk szembe leült Dave és Zsolti. Egy ideig bámultam ki az ablakon, aztán elaludtam Ricsi vállán.
Arra keltem, hogy valaki a nevemet mondogatja.
-Cortez...-szólt megint az ismerős hang.-Cortez kelj fel. Mindjárt ott vagyunk.
Kinyitottam a szemeimet és felnéztem Ricsire. Elmosolyodott és adott egy puszit az arcomra. Zsolti elmosolyodott ezen aztán felkeltette Davet. Megrázta a fiú vállait és elkezdett ordítani neki.
-Daaaaaveeeeee! Kelj feeeeeel!-ordította.
-Felkeltem csak ne kiabálj.-mondta fáradt hangon.
Kb. 10 perc múlva meg is érkeztünk a szállásra. Amúgy a gólyatábor a Balatonon volt. Egy hotelban szálltunk meg. A recepción Haller elkérte a kulcsokat és kiosztotta nekünk. Négy szoba volt, úgyhogy hárman voltunk egy szobában. A három lány egy szobába került (Kinga, Reni, Virág) aztán együtt volt még Dave, Andris és Robi. Gábor, Jacques és Arnold, valamint Zsolti, Ricsi és én voltunk egy szobában. Mikor megkaptuk a kulcsokat, elindultunk az emeletre. A szoba amúgy szép volt. Volt benne egy franciaágy, meg egy pótágy. Kérdés nélkül eldöntöttük, hogy Zsolti alszik a pótágyon, mi meg a francián. Miután kipakoltunk, bejött Dave, hogy jöjjünk FvM-et játszani. Belementünk, úgyhogy elindultunk a partra. Mindenki ott volt, kivéve Jacques, Gábor, Arnold, Andris és Robi.
-Oké, én kezdek!-mondta Zsolti és megpörgette az üveget, ami Renin állt meg.-Ki a leghelyesebb fiú az osztályban?-kérdezte sunyi mosollyal.
-Talán te...-mondta és azonnal elöntötte a pír. Habár ha jól láttam Zsolti is kicsit piros lett :). Most Reni pörgetett, az üveg pedig rajtam állt meg.
-Szaltózz egyet a vízbe.-mondta. Szerencsére volt alattam fürdőnadrág, úgyhogy levettem a pólómat meg a nadrágomat és nekifutottam. Szaltóztam egyet a levegőben, aztán belezuhantam a vízbe. Mikor kimásztam a partra, a többiek megtapsoltak, mire én röhögve hajoltam meg.
Visszaültem Ricsi mellé és megpörgettem az üveget. Sokáig pörgött, végül megállt Ricsinél.
-Hmmmmm...-gondolkodtam-Kopogj be Haller ajtaján, aztán fuss el!-mondtam neki.
-Ezt még visszakapod!-mondta nekem „fenyegetően", aztán elindult be a szállodába. 2 perc múlva vissza is jött.
-Basszus, majdnem észrevett!-mondta röhögve.
Leült és megpörgette az üveget ami Virágon állt meg.
-Kiabáld azt, hogy Szeretlek Magyarország!-mondta neki.
Virág felállt és elkiáltotta magát:
-Szeretlek Magyarország!-ordította torkaszakadtából. Röhögve néztünk rá, aztán megpörgette ő is az üveget. Ami rajtam állt meg. Klassz.
-Csókold meg Ricsit.-mondta mosolyogva. Hálásan bólintottam és megpusziltam Ricsit.-Naaaaa! Rendes csókot kérünk!-mondta, mire a többiek vadul bólogatni kezdtek. Ránéztem Ricsire mire két kézzel megfogta az arcomat és megcsókolt. A hasamban élő lepkék vadul csapkodni kezdtek, a pulzusom az egekbe szökött és éreztem, hogy elönt a pír. Mikor befejeztük a csókot Ricsi fél karral átölelt én meg ráhajtottam a fejem a vállára. Virág ujjongott, a többiek meg csak mosolyogtak. Ezután még volt pár feladat, aztán elmentünk ebédelni. Amúgy a vacsi finom volt, Ricsivel rendeltünk egy kétszemélyes Hawaii pizzát, amit mind meg is ettünk. Vacsi után felmentünk a szobánkba. Zuhanyzás után befeküdtem Ricsi mellé az ágyba, mire ő átölelte a derekamat és magához húzott. Mosolyogva hunytam le a szememet.
Ugye tudod hogy nagyon szeretlek?-gondoltam magamban. Aztán hamar elnyomott az álom...

Kedves olvasók!
Remélem mindenkinek tetszett ez a rész. A következőkben
bemutatom a szereplők adatlapját. Köszönöm, hogy olvassátok ezt a könyvet!

Cortez & RicsiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang