Bölüm-2..

76 1 0
                                    

bir tane; çıldırtan

1,14 kutu

46

15

londra-2038

"Hogwarts'tan sonra üç yıllık kapsamlı Sihirbaz eğitimini bunun için, bu manik, çılgın robot vakası için harcamadım! Bakan bana bir karar verme şansı bile tanımadı!"

"Tine, işini yaptığın son üç yıldır mükemmel bir Sihirbaz oldun. Bunu yapmaktan zarar gelmez, değil mi?"

Bir iç çektim. "Lütfen buraya gelir misin? Ne kadar öfkeli olduğumu telefonda ifade edemem. Onu pencereden atabilirim."

"Hey, hayır, yoldan geçen rastgele, masum birine çarpabilirsin -"

"Daha az umursayamazdım!"

"Pekala, pekala. Birkaç saniye içinde dairenizin yakınındaki ara sokakta cisimleşecek. Görüşürüz!"

Ve sonra telefonu kapattı. Tipik Sil. Vedalaşmama bile fırsat bulamadan telefonu kapatıyor.

Birkaç dakika içinde kapımın çalındığını duyuyorum. O olmalı. Tembel bir şekilde kapıya doğru yürüdüm ve onun için açtım.

Ona tepeden tırnağa baktım, soğuk havaya rağmen gündelik şeyler giymişti. "Dostum, bir alohomora kullanıp beni biraz rahat bırakabilirdin, biliyor musun?"

O güldü. "Evet ama seni rahatsız etmeyi seviyorum." Sonra ayakkabılarını çıkardı ve kendini daireye bırakarak kanepeye rahat bir şekilde oturdu.

Silvestre Malfoy. Meşhur Ölüm Yiyen Lucius Malfoy'un torununun torunu. Aileleri, kötülükleri ve şeytani eylemleriyle tanınırdı, ancak büyükbabası Draco Malfoy, tüm bunları değiştirdi.

Draco, toplumun söylediğinin aksine insanların gerçekten değişebileceğini kanıtladı. Silvestre'nin babası oğlu Scorpius'a, kendisini safkan olmayanlarla ilişkilendirmemek gibi önceki Malfoy standartlarına uymak zorunda olmadığını öğretti.

Silvestre yaramaz olabilir

5

Hogwarts günlerimizde, ama en azından tavrı Büyükanne Luna'nın bana Draco Malfoy'un daha önce ne olduğu hakkında anlattığı gibi değildi.

"Ayrıca bugün erken saatlerde Bakan'dan size iki gün içinde havaalanına ve Detroit'e kadar eşlik etmem gerektiğini belirten bir mektup aldım" dedi.

"Sana da mektup gelir diye düşünmüştüm. Ama neden ben? Belicos Greengrass var, araştırmalarda benden iyi!"

Silvestre baykuşumu okşadı, Finn.

"Bakan, seni bakanlığın sahip olduğu en iyi Sihirbaz olarak övdüğü için minnettar olman gerekmiyor mu? Tine, bunu yapmak zorundasın. Maceraları sevmiyor musun?"

iç çektim "Pekala, artık orada yaşayacağıma göre, eşyalarımı toplasam iyi olur, o zaman?"

Arkadaşım oturduğu yerden fırladı ve bana coşkuyla sarıldı. "Evet! Bu davada gerçekten başarılı olacağını biliyorum, Tine!"

Kanepeye oturdum, o da yanımda rahat etti.

"Bilmiyorum Sil. Bunu ilk kez yapıyorum - yani, biz Sihirbazlar araştırırız

gibi yasa dışı şeyler hakkında

3

1
gibi yasadışı şeylerde... yasadışı bir Animagus'u tutukladığımız zamanı hatırlıyor musun? Evet, bunun gibi şeyler. Ama bu - sapkın androidler olayı? Yeni ve ileri teknoloji dünyasında olduğumuzu biliyorum, ancak Muggle'ların yapması gereken bir soruşturmada bir sihirbaz mı? Bu garip değil mi?"

Silvestre derin düşünceler içinde önümüzde duvarda asılı duran aile portreme baktı.

"Biliyorsun Tine, Bakan seni boşuna seçmedi."

"Ne demek istiyorsun?"

"Yani, o Hermione Weasley. Ona çağının en parlak cadısı dediler. Boşuna böyle dememişler, değil mi?"

Başımla onayladım.

"Demek sende o soruşturmaya yardımcı olacak bir şey gördü. Cadı olsan bile. O senin zekana güveniyor, büyülü yeteneklerine değil. Sen zeki bir insansın, Florentine Scamander. Sana inanıyorum, tıpkı senin gibi. Bakan size nasıl inanıyor” diyerek ayağa kalktı.

"Teşekkürler, Sil," ona sarıldım.

Bu sapkınlara bir son verme görevini tamamlama konusunda kendime güvenmiyorum.

Bu sapkınlara bir son verme görevi. Ancak davanın çözülmesine yardımcı olmak için elimden gelenin en iyisini yapmaya kararlıyım.

"Şimdi, senin eşyalarını toplamamız gerekmiyor mu? Bunu şimdi yapsan iyi olur, yarın dinlenebilirsin." O önerdi.

"Tabii, başlayalım mı?"

"Bunu getirmek ister misin?" Silvestre, dördüncü yılda bana verdiği bir Anma Defteri'ni çıkararak, dedi.

"Tabii oradayken bir şey unutursam diye. Beni bilirsin, sık sık bir şeyleri unuturum," diye kıkırdadım.

O güldü. "Dördüncü sınıfta sana bunu verdiğim zamanı hatırlıyorum. Neyi unuttuğunu gerçekten hatırlayamıyordun!"

Ben de onunla birlikte gülerek omzuna vurdum. "Hey, sen de yapamadın! Biçim Değiştirme kitabını nereye bıraktığını hatırlamak için Hogwarts'ta neredeyse her yeri dolaştığını hatırlıyor musun?"

"En azından sonunda buldum! Herkese kulaklığın nerede olduğunu sormanız gerekiyordu!" seninkini bıraktın

1

Atışmalar, saçma sapan yastık kavgaları ve mobil oyunlar arasında geçen birkaç saatin ardından nihayet eşyalarımızı topladık.

Kalıcı olarak Detroit'te yaşamayacağım için her şeyimi koymadım. Sadece görevi bitirene kadar.

Sil ve ben kutuları üzerinde uzatma tılsımı olan siyah valizimin içine koyduk, böylece tüm kutulara sığdı.

Ortalığı toparladığımızda akşam yemeği saatinin yaklaştığını fark ettim.

"Bir yere yemek ısmarlamak ister misin?" Diye sordum.

Onayladı. "Evet, lütfen. Acıktım," dedi ve kendini yatağıma attı. Onu suçlayamazdım, yatak kabarık ve rahattı. Artı, çarşaflarımı daha dün değiştirdim.

Hangi yemeği istediğimize karar veremedik, bu yüzden biraz McDonald's aldık.

Bundan iki gün sonra ayrılacağım

Londra.

Bundan iki gün sonra, o dava üzerinde çalışıyor olacağım.

Ben sadece en iyisini umuyorum.

1

büyülenmiş | d:bh x hpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin