Bölüm-4..

23 2 1
                                    

791

43

16

detroit-2038

Detroit'e seyahat etmemin üzerinden bir hafta geçti, yani Silvestre gidecek, çünkü Bakan benimle sadece yedi gün kalacağını söyledi.

Sil, geçen hafta bavullarımı boşaltmama, eşyalarımı tamir etmeme yardım etmesi, benimle markete yiyecek almak için gelmesi ve her şeyle bana çok yardımcı oldu.

"Anahtarla tekrar Londra'ya seyahat edeceğim" diyor.

"Aman Tanrım, bir daha hastalanma," diye güldüm. O alay etti.

"Geçen sefer onunla birlikte olduğum için hastalandım," dedi şaka yollu ve anahtarlardan gerçekten bıktığını bile bile, "seninle alay ettim."

"Ne dersen de Malfoy. Ha bu arada, anahtarın ne zaman kalkıyor?"

O saatine baktı. "Kahretsin, on beş dakika içinde kalkıyor. Gitsem iyi olur."

ona sarılıyorum "Yakında görüşürüz Sil. Bana Bakanlıkta olup bitenler hakkında konuş, tamam mı? Seni özleyeceğim," Yüzümü omzuna gömdüm.

"Evet, evet. Bakana burada sağ salim olduğunu söyleyeceğim. Sen de kendine iyi bak, tamam mı?"

Başımı salladım ve eğilerek Lia'ya bir ödül verdim ve onu okşadım.

"Orada kendine iyi bak, Sil."

Bana gülümsedikten sonra kapıdan çıktı.

Sabah sekizde Sil bana Bakanlığa geri döndüğünü ve her şeyin yolunda olduğunu söyledi.

Sihir Bakanı, Detroit City'ye iyi uyum sağladığımı çoktan öğrendi.

Bugün, gerçekten de araştırma ekibinin yeni üyesi olduğumu doğrulamak için Detroit Polis Departmanına gideceğim.

Bakan, Londra'dan ayrılmadan önce bana bu soruşturmada bir ortağım olduğunu ve Yüzbaşı Jeffrey Fowler'a gitmem gerektiğini belirten başka bir mektup gönderdi.

Bunu doğrulamak için DPD'deki - şaşırtıcı bir şekilde bir Kofti olan - Yüzbaşı Jeffrey Fowler'a gitmeli.

Öğle yemeği yedim, Finn'i besledim ve yoluma devam ettim.

Tabii ki DPD'nin hangi cehennemde olduğunu bilmiyordum, bu yüzden otomatik araba GPS'ine koydum, böylece kendi kendine oraya gitti. Teknolojiye güvenmeden kendi başıma araba sürebilmek için yolları bildiğimden ve ezberlediğimden emin oldum.

DPD binasına geldim. İçeri girdim ve bir kadın android resepsiyonist tarafından karşılandım.

"Size nasıl yardım edebilirim?" diyor.

"Yüzbaşı Fowler'la konuşmaya geldim lütfen? Ben Florentine Scamander. Beni bekliyor."

Android'in LED'i sarı renkte yanıp söndü ve ardından ofise girmem için bana işaret etti. "Bu taraftan sola, sonra sağa dönün, ofis arka tarafta. Orası Yüzbaşı Fowler'ın."

"Teşekkürler," diyorum ve ofise giriyorum. Orada polis memurlarını görüyorum, bazıları masalarında, bazıları mola alanında. Ayrıca cida üzerinde bir android norking aron var

yan park alanı.

Bazıları bana bakıp fısıldıyor, sanırım geleceğimi biliyorlardı.

Yüzbaşı Fowler'ın ofisinin kapısını çalıyorum. İçeri girip oturmamı işaret etti.

Masasının arkasındaki sandalyeye oturdum. "İyi günler, efendim. Sanırım neden burada olduğumu biliyorsunuz."

"Evet, evet biliyorum. MACUSA başkanı bana Britanya Sihir Bakanlığı'ndaki en iyi Seherbazın soruşturmaya yardımcı olması için buraya gönderileceğini bildirdi. Birkaç ay önce buraya da bir MACUSA Seherbazı göndermiştik ama ne yazık ki , bir rehine alınırken vuruldu. İlk müdahale eden oydu" diye bilgi verdi.

6

4

"Ah," diyebildiğim tek şey buydu.

Birdenbire endişeye kapıldım. Ya bu görevde başarısız olursam? Ya bu soruşturmayı yaparken ölürsem? Başarısız olursam Bakanlık benim hakkımda ne düşünür?

"Sana güveniyorum Scamander. Büyük büyükbabanın kim olduğunu duydum. Newt, değil mi?"

Başımla onayladım. "O bir Büyüzoologdu. Bu konuda en iyisi." Gülüyorum.

"Ve karısı Tina Goldstein bir Seherbazdı. Tıpkı senin gibi," diye beni işaret etti. "Ve işini iyi yaptı. Duyduğuma göre en iyilerinden biriydi."

"Babanı tanıyordum. Lysander Scamander, değil mi?"

Tekrar başımı salladım.

"Onunla kısa bir süre arkadaş oldum. Onunla ilk kez Diagon Yolu'nda, yaptığım bir iksir için Kabarık Filizler aradığım Eczacı'da tanıştım - onu aramak için Britanya'ya gitmem gerekti, çünkü o iksirdi. o zamanlar çok nadir- Bana yardım etti ve biz arkadaş olduk, ta ki o altıncı yılında Hogwarts'a gidene kadar. Ben bir Koftiydim, bu yüzden sihir öğrenemedim. Yine de iletişimde kaldık. artık."

Babam iksir denemelerini severdi ve Eczacı'nın müdavimi olduğu bir sır değildi.

"Şimdi soruşturmana geçelim," dedi masasına bazı kağıtları düzeltirken.

"Teğmen Hank Anderson ile ortak olacaksınız ve Cyberlife bir prototip android soruşturmaya yardımcı olmamız için cömertçe gönderdi."

Bir dakika ne? Diğer androidleri avlamaya yardımcı olan bir android mi? Bu ironi çığlık atmaz mıydı?

"İşte rozetin, sadece artık DPD'nin ve soruşturma ekibinin bir üyesi olduğunu tasdik etmek için. Tebrikler," omzuma hafifçe vurdu ve elindeki rozeti masaya koydu.

"Şimdi," ayağa kalktı, "Anderson bir saat içinde burada olur sanırım. Geldiğinde yeni gelir. Bu arada, masasının yanında bekleyebilirsiniz. Zaten kimse onun önündekini kullanmıyor. artık senin."

Rozeti masadan aldım ve ayağa kalktım. "Teşekkürler Kaptan," dedim ve ofisten çıktım.

Teğmen Anderson'ın masasını bulduktan kısa bir süre sonra. Karşısındaki sandalyeye oturuyorum.

Sanırım onu ​​burada bekleyeceğim?

"Hey," diye bir ses duydum arkamdan. Benim yaşlarımda bir adam görmek için döner sandalyeyi çevirdim. "Ben Charles. Sanırım seninle çalışacağız. Bana gülümsedi. Şimdi mi?"

Sarı saçları ve gözlükleri vardı.

Sarı saçları ve gözlükleri vardı. Nazik bir adama benziyordu, ben de ona iyi davranmaya karar verdim.

"Hey. Ben Florentine'im ama bana Tine diyebilirsin," diyerek gülümsemesine karşılık verdim.

"Bunu biliyordum ama tamam. Fowler dün bize geleceğinizi söyledi. Çalıştığınız karakoldaki en iyi müfettiştiniz, öyle mi?"

"Sanırım öyle?" Bir cadı olduğumu ve büyülü polis falan için çalıştığımı açıkça söylememem gerektiği için dedim.

Bu, Bakanın ikinci mektubunda belirttiği başka bir şey. Onlara Londra Polis Departmanından olduğumu söyle.

"Orada hangi pozisyondaydın?" diye sordu, üzerinde "Kahve" yazan bir fincan kahveden bir yudum alırken. Ha.

"Eh, ben bir dedektiftim," dedim.

"Güzel. Pekala, artık işe dönsem iyi olur. Mola sürem bitti," arkasındaki duvar saatine baktı.

Bilgisayarına dönmeden önce,

bana birkaç bilgelik sözü daha bıraktı.

"Soruşturmanızda başarılar dilerim,

"Soruşturmanda sana bol şans diliyorum Tine. DPD ekibine hoş geldin."

büyülenmiş | d:bh x hpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin