Vanessa, Sophia és Violet az új lakosztályukat élvezték éppen, amikor megzavarta őket egy kopogás.
-Szabad! -kiáltott Violet.
-Oh, gondolhattam volna hogy te vagy az. -nézett végig Sophia Agothán undorral az arcán.
Az alacsony, fekete hajú törékeny kis fiatal nő nem tudta leplezni a mosolyt az arcáról.
-Most büszke vagy magadra, igaz? -szólította meg Violet, miközben szájához emelte a boros poharat.
-Engedelmükkel elvinnék még néhány dolgot. Mrs. Hendersonnak egy erősebb lámpára van szüksége az olvasáshoz. -mosolygott, majd csettintett egyet.
Két férfi lépett be és a lámpával melyre mutatott elindultak kifelé a szobából.
-Légy átkozott... -zsörtölődött csöndesen a láthatóan megtört asszony. -Ne felejtsd el, hogy az ember egyszer fent, máskor lent. -hunyorgott.
-Anya, hagyod hogy elvigyék a holminkat?? -kérdezte Sophia, mire Agotha már függönyöket és párnákat is kivitetett a szobából.
-Ez csak a nappalitok. Túl fogjátok élni, valószínűleg. -nevetett.
-Nem szégyelled magadat Agotha? -kérdezte a mindezidáig csendes Vanessa.
-Miért is kellene?? -húzta magasra a szemöldökét.
-Elfelejted hogy milyen jók voltunk hozzád, mindent megkaptál amire szükséged volt. És mégis visszamész hogy talpnyaló legyél. Ellenünk fordulsz!
-Ellenük??! -kezdett hangisan kacagni. -Jók voltak hozzám???! Kérem, ne nevettessen tovább.
-Nem értem mi volt a problémád, annyira azért nem volt szörnyű velünk a helyzet. -mondta Sophia.
-Nos, hogy is mondjam, Mrs. Hendersonnal szivesebben töltenék el egy egész életet, mint önökkel további 10 percet. Erről ennyit...
-S ha már itt tartunk, Agotha... -mondta ki Violet a nevét gúnyosan, -Ha volnál szíves megerőltetni magadat és emlékezni, milyen jól bántunk veled, talán hálád jeléül, szólhatnál az érdekünkben pár szót... Mrs. Hendersonnál... -fintorgott megint.
-Fiúk, mehetünk! -tett úgy, mint aki meg sem hallotta, majd az ajtóból résnyire visszafordult.
-Egyébként, igaza volt, Mrs. Westerling. Viszont, a szerencse forgandó. Most ő van fent, s maga lent. -kacsintott egyet, majd behúzta az ajtót.
-Nem hiszem el ezt az ócska némbert! -Csapott Violet az asztalra.
-Kérlek hagyd, anya... fölösleges minden erőfeszítésed. -mondta Vanessa.
-Szóval te ennyivel, föladtad a harcot igaz?
-Miféle harcot?
-A harcot, hogy újra a régi pompájában ragyoghasson a családunk! -emelte fel a hangját.
Közben Rosalinn sétált el az ajtó előtt, majd felfigyelve a hangoskodásra megállt és hallgatózni kezdett.
-Nem kellene ennyire túlzásba esni. Van egy nagy társalgónk, három hálószoba, három fürdő, mitől nem elég ez nekünk?? -kérdezte
-Én nem ehhez vagyok szokva! -kiáltott Sophia. -Ez a hálószoba egy egérlyuk, erkélyem sincsen, a fürdőm kicsi, ocsmány és igénytelen! A bútorok ódivatúak, a ház alsó szegletében vagyunk, a legcsúnyább szobákban! Azt még ha nem vetted volna észre hozzáteszem, hogy az ebédlő és a konyha oly' távolságra van tőlünk, hogy a lábaim ólommal telinek érzem mire felsétálok! Takarítást már csak heti egyszer kapunk, szinte mindent magunknak kell csinálnunk! Mond, ez nem elég indok neked, hogy ki legyünk borulva??!
KAMU SEDANG MEMBACA
Elrabolva //BEFEJEZETT//
Fiksi UmumJodie szürke kisegérként éli mindennapjait New York városában, amikor főnöke előlépteti, szerelme pedig feleségül kéri őt. Úgy tűnik az élete végre sínen van, azonban egy nap elrabolja egy férfi, akinek meggyőződése, hogy ő Emmeline, a felesége...