- Și tu te aștepți sa te cred după tot ce mi-au făcut ?
- Ți-am zis de ce am făcut toate acele lucruri
- Ba nu mi-ai zis ca o sa îmi zici când vei fii pregătit adică o sa îmi zici atunci când vei găsi o scuza buna
- Felix ce veri sa fac ca sa îți dovedesc ca tot ce zic eu este adevărat
- Nimic pentu ca nu poți dovedi ceva fals ca este adevărat
- Nu este nimic fals ți-am spus adevarul
- Spui asta doar ca sa ma faci sa ma îndrăgostesc de tine iar apoi sa îmi spui ca totul a fost o minciuna și o joaca și ca sa ma vezi cum sufăr .
- BA NU! DE CÂTE ORI TREBUIE SA ÎȚI ZIC CA SPUN ADEVARUL?M-am speriat atunci când a început sa tipe la mine și asta mi-a adus aminte de ce nu mai vreau sa ma mai îndrăgostesc vreodată. Au început sa îmi curgă lacrimi fara sa îmi dau seama. Când Hyunjin a observat asta sa schimbat instant la fata și ma luat in brațe.
- Îmi pare extrem de rău ca am țipat la tine nu m-am putut controla și nici nu știam cât de sensibil ești .... îmi pare tare rău promit sa nu mai tip la tine
- Nu trebuie sa îți ceri scuze sunt obișnuit doar ca acum nu știu ce am avut.
- Adică ești obișnuit ?
- Pai mama și tata se certau mereu când eram mic si după fiecare cearta tata venea la mine in camera beat și începea sa tipe la mine și sa ma lovească spunându-mi ca eu sunt cauza certurilor ca din cauza mea el se certa cu mama ai după ce pleca el venea mama sa îmi spună aceleași chestii.
- Îmi pare rău ..... și acum mai ți legătura cu părinți tai
- Nu chiar. Mama a murit când aveam 11 ani iar de tata nu mai știu nimic de 2 ani dar de când a murit mama tata a plecat și vorbeam la telefon cu el foarte rar din cauza mătuși mele (sora mamei) și de 2 ani nu a mai dat niciun semn.
- Nu te-ai gândit sa îl cauți ?
- Nu chiar... dupa tot ce mi-a făcut și el și mama nu m-am gândit sa îl caut. Acum am prea multe traume și dacă îl văd iar dupa atâția ani nu știu cum o sa reactionez
- Și nu ai făcut nimic sa scapi de traumele astea?
- Ba da dar au apărut altele.
-Altele? Adică ?- După ce am terminat școala am întâlnit un băiat. La prima vedere era un băiat drăguț, bun și in același timp foarte matur
- Și ai rămas cu traume din cauza lui?
- Da
- Cum și de ce ?
- Pai după ce am început sa ies cu el sa schimbat mult nu mai era băiatul grijuliu, bun, cuminte, drăguț se transformase într-un monstru. In fiecare seara ma viola, ma ținea legat de pat nu ma lasă sa plec din camera aia, își aducea prieteni ca sa ma violeze și sa ma agreseze in tot felul și...... și...
- Gata nu mai zice nimicÎncepusem sa plâng necontrolat. Hyunjin ma oprise din vorbit ținându-mă strâns in brațe. L-am luat si eu in brațe strâns in timp ce ii udam tricoul cu lacrimile mele
- Scuze ți-am udat tricoul îl voi spală eu
- Nu trebuie sa speli nimic.
- Dar...
- Niciun dar nu este nevoie sa îl cureți tu. Îl voi spală eu mai târziu.Hyunjin se ridica de pe pat si își da tricoul jos. Se duce pe cealaltă parte a patului își arunca tricoul intr- o parte și se urca in pat. Se învelește si el si ma ia in brațe. Prima data in viața am simțim acest lucru. Nu știu ce sentiment este asta.... simțeam cu adevărat ca cuiva ii pasa de mine si vrea sa fiu bine si fericit.
Acea îmbrățișare era diferită de toate celelalte îmbrățișări.
In scurt timp adormise in brațele lui Hyunjin .
CITEȘTI
Vârcolac plus Vampir. (Finalizată✅)
ParanormalHyunlix - De ce nu ma lași sa plec? - Pentru ca nu pot sa trăiesc fără tine - Pai și de ce tocmai eu? - Pentru ca tu ai fost primul.... 🩸 🩸 🩸 🩸 - Dacă el nu apărea, dacă nu v-ați fii cunoscut, noi am fii rămas împreuna? -....... - Dacă el moare...