9

213 16 1
                                    

Adorm iar in brațele lui Hyunjin. Ma trezesc pe la 7 seara, Hyunjin încă dormea. Ma ridic și ma duc la baie sa îmi fac un duș iar mai apoi ma voi duce și eu sa mănânc ceva ca nu am mâncat nimic toată ziua .

Termin dușul și ies din baie cu un halat pe mine ca a lui Hyunjin. Îmi pun niște chiloți pe mine ca sa nu ies din camera gol pușca, îmi strâng halatul mai bine si cobor jos.
Când am ajuns jos mi-am dat seama ca nu știu unde este bucătăria. După ce ma învârt prin conac 5 minute, doua mâini puternice ma prind de talie.

- Ai dormit bine cățelușul meu?
- Da, si nu îmi mai spune așa, nu sunt câine liliacule
- Nu îți mai zic așa dacă nici tu nu îmi mai zici liliac
- Bine.
- Ce tot făceai ?
- Căutam bucătăria
- De ce ?
- Ca sa îmi fac de mâncare ca îmi este foame
- De ce nu mi-ai zis ca ma duceam eu sa îți fac ceva de mancare
- Nu voiam sa te trezesc si in plus nu am ieșit din camera aia de când am venit. Dacă tot zici ca voi sta aici pentru tot restul vieții mele trebuie sa știu si eu ce se afla pe aici.
- Ai dreptate. Acum hai sa îți arat unde este bucătăria.

Hyunjin ma ia de mâna si mergem la bucatarie.
Intram in bucatarie. Hyunjin îmi arată unde găsesc ce aveam nevoie si m-am pus pe gătit. El s-a pus la masa si se uita la mine cum găteam. Apropo găteam Kimchi, Gimbap și Ramen.... o combinație cam ciudata, știu, dat ce sa fac dacă îmi este pofta de toate trei.
Termin de făcut de mancare si ma duc sa o duc pe masa. Ducă ce terminam amândoi de mâncat ma ridic, strâng masa si ma duc sa spăl vasele.
Hyunjin vine in spatele meu si ma ia in brațe.

- Nu îți este frig sa stai doar cu halatul asta prin casa?
- Nu îmi este frig si am si chiloți, nu sunt gol
- Ești sigur ca ai si chiloți ?
- Da, de ce nu as fii?
- Nu știu.... eu zic sa verific ca sa ma asigur ca dacă ma păcălești .
- Ce?

Hyunjin îmi desface halatul. Aparent aveam și pantaloni scurți pe mine. Am uitat ca mi-am pus pe mine înainte sa ies din camera.
- De ce mai mințit ca ai doar chiloți pe tine? Uite ca ai și pantaloni....
-Am uitat ca mi-am pus

Termin de spălat fașele și ma întorc cu fata la Hyunjin care încă ma ținea in brațe (încă aveam halatul deschis). Hyunhin ma analizează din cap pana in picioare.

- Și tu te-ai dus la sala, arați de omor de ori mai bine.
- Adică vrei sa spui ca acum câți va ani nu arătam bine ?
- Nu, nu asta am vrut sa spun doar ca acum pătrățelele tale sa văd mult mai bine.
- Bucură-te cât le mai vezi ca asta va fii ultima data când le vezi .
- Adică nou vom face dragoste îmbrăcați ?
- Cine a zis ca vom face dragoste?
- Eu am zis.
- Atunci îmi pare rău sa îți distrug fanteziile .

Am văzut ca Hyunjin a făcut o fata ca de copil de 5 ani. Mi s-a făcut mila de el si nu am mai putut suporta așa ca m-am dus in camera.
M-am pus in pat, am luat telecomanda și mi-am dat pe Netflix la un film.
Nu pot sa cred ca i-am spus asta lui Hyunjin. Sincer chiar imi era dor sa ii simt corpul rece peste corpul meu fierbinte. Am exagerat când am spus ca ma viola, chiar voiam sa o fac cu el.
Doamne Felix, încetează sa te mai gândești la asta.

Vârcolac plus Vampir. (Finalizată✅)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum