Sabah gözlerimi açtığımda yatakta tektim. "komidinin üstüne para da bıraksaymış bir de" diye homurdandım hızla kalkıp saatte baktım 5'di hemen giyinmeye başladım. Nasıl böyle bir salaklık yapabildim inanmıyorum.
Eve geldiğimde annemlerin uyanmamış olmasını diledim , öyle de oldu eve geldiğimde kimse yoktu hemen hazırlanıp evden çıktım okula gitmeseydim sorguya çekilcektim çünkü ,ama ben sadece uyumak istiyordum .
Okula geldiğimde Berk'i sırasında otururken görmüştüm dağılmış görünüyordu. Benimde ondan geri kalır yanım yoktu yanına oturduğumda bana bakmadan :
"Seks yaptık" dedi ben de dalgaya vurarak
"Yüzünden okunuyor zaten " dedim kafasını kaldırdı ve bana baktı
"Çok iyiydi" diye hülyalı hülyalı fısıldadı. Ona göz devirip seks hayatının detaylarını merak etmediğimi söyledim.Hoca derse girdiğinde sohbetimiz de bölünmüştü.
Okul çıkışını heyecanla beklemekten baska şansım yoktu∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Sonunda bitmişti zaten hocalar son sınıf olduğumuz için ders işlemiyorlardı ,biz de oturup test çözüyorduk . Ama bedenimin her tarafı sızlıyordu o yüzden çok odaklanamamıştım sonun da okul çıkışı geldiğinde.
Berk kafeye gitmeyi teklif etti onu kırmadım ve biraz da orada konuştuk okuldakilerin dedikodusunu yaptık ve daha bir sürü şey.Babam bugün eve gelmeyeceği için rahattım. Bir iş adamının korumalığını yapıyordu yaşına rağmen işinde çok iyi olduğunu biliyordum. Onun dışında büyük bir bilgim yoktu bu konuyla ilgili.
Kulaklıklarımı takarak eve doğru yürümeye başladım. Berk'in evi bizimkinden biraz ilerde olduğu için ilk onu bırakmıştım. Üzerim de hissettiğim gözler ile arkama döndüm ama kimseyi göremedim yavaş ve sakin adımlarla yürüyordum ama hızlanmaya karar verdim çünkü kendi uydurmam olduğunu düşünmüyordum. Biraz daha hızımı arttırdığım da apartmanın önüne ulaşmıştım nefes nefese içeri girip apartmanın kapısını kapattım asansörü beklemeye başladım kapı açıldığında benimle birlikte bir adam daha binmişti...
Ona bakmadım o da bana bakmadı ama benden çok daha uzun olduğunu hissediyordum asansörün kapısı kapandığında hızla 4. Kata bastım ve gerginlikle yerimde sallanmaya başladım. Asansör yavaş yavaş çıkarken sonunda kapı açıldığında hızla dışarı çıktım. Adamın geri birinci kata bastığını göz ucuyla gördüm niye böyle bir şey yapmıştı ki ,acaba akli dengesi yerinde değil miydi
Bu bahanenin arkasına sığınıp kendimi rahatlatmaya çalıştım.Eve girdiğim de annem mutfakta bir şeyler ile uğraşıyordu hemen odama geçtim. Telefonumu elime aldım google de kayra ismini arattım direkt karşıma o çıkarken hakkında ki bilgileri okumaya başladım 27 yaşındaydı bir holdingin CEO 'suydu alanında ki en iyilerdendi ve yine bir sürü öven sözler .
Güzelliğinden tut başarılarına kadar her şey yazılmıştı, ama özel hayatıyla ilgili hiç bir şey yoktu. Hiç mi sevgilisi olmamıştı ya bu kadının googleden çıkıp twitter de aramaya karar verdim orada da yine aynı şeyler çıkınca pes ettim .
Biraz daha takıldıktan sonra yemek hazır lafını duyup yerimden fırladım telefonumu oda da bıraktım.
İştahla yemeğimi yedikten sonra mutfağı topladım ve odama geçtim telefonu sosyal medyada gezmek için elime almıştım ki bilinmeyen numaradan mesajım olduğunu gördüm üstüne tıkladığımda
Bilinmeyen numara:
Kusura bakma seni öylece bırakmak istememiştim ama önemli bir işim vardı telafi etmek istiyorum bu arada Kayra benBen :
Önemli değil ama keşke beni de uyandırsaydınBilinmeyen numarayı Kayra olarak değiştirdiniz
Önemli olmadığını söylemiştim ama önemliydi... ilk defa biriyle yatıyordum ve öylece ortada bırakılmak bana kötü hissettirmişti yine de bunu yüzüne vurmak istemedim .
Kayra:
Yarın seni yemeğe çıkartabilir miyim o zamanBen :
OlurEvin içinde çığlık atmamak için zor dururken yerimde zıpladım kötü hissetmek mi demiştim unutun gitsin
ʕっ•ᴥ•ʔっʕっ•ᴥ•ʔっʕっ•ᴥ•ʔっʕっ•ᴥ•ʔっ
Biraz kısa oldu ama okunursa yine bölüm atarım yeni bir bxb kurgusu yazıyorum ilgileniyorsanız ona da bakarsanız sevinirim ಥ‿ಥ
Oy vermeyi unutmayın✧◝(⁰▿⁰)◜✧Kendinize iyi davranın ಠᴥಠ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEKLE YÜZLEŞME (GXG)
Novela Juvenil+20 Sadece aşırı normal bir hayatım var ve ben aksiyon seven bir insanım o yüzden kendi düşünceleriyle en çok çelişen kader benimki galiba diye düşünmeden edemem .Bu hikaye boyunca (kendisi benim hayat hikayem olur) keşfettiğim bir şey daha var .Be...