00: giriş

91 8 0
                                    

Chan Avusturalyalı bir iş adamıydı. Orada doğmuş, büyümüş, okumuş ve evlenmişti. Fakat işindeki aksaklıkları ve eşinin oldukça zor bir hamilelik sonunda vefat etmesi onu fazlasıyla yıpratmıştı.

Hayat; bir çocuk gibi neşeli, bir genç gibi eğlenmesini bilen ve insanlara saygı duymayı en önemli hayat felsefesi hâline getirmiş olan Chan'a resmen diz çöktürtmüştü.

Ve kendini Güney Kore'de bulmuştu, kucağında küçük oğlu ve kızı ile birlikte yapayalnızdı.

Seungmin ise mutlu bir evlilik sonrası eşinden ayrılmıştı çünkü aldatıldığını öğrenmişti. Bebekleri doğana kadar her şey güzeldi aslında. Ancak oğlu doğduğunda ters giden bir şeyler olduğunu anlamıştı.

Seungmin'in eşi Nedra İsveçliydi ve Kore'ye gelme sebebi işiydi. Seungmin ile tanışıp güzel bir evlilik yaşamıştı. Bu güzel evliliği bitiren sebep ise açıktı: Nedra, Seungmin'i aldatmıştı, bebek de aldattığı adamdandı.

Bebeğin gördüğü anda aldatıldığını anlayan Seungmin yıkılmıştı. Bebeğin saçları sarıydı, teni bembeyazdı ve gözleri annesininki gibi yuvarlaktı. Yani bebekte Seungmin'e ait hiçbir özellik yoktu.

Bebek biraz büyüdüğünde saçları kızıla çalmaya başlamıştı, yanaklarında çilleri vardı ki bu bebeğin Koreli olmadığını kanıtlıyordu.

Yine de Seungmin yılmadı, oğlundan vazgeçmedi ve uzun duruşmalar sonucunda davayı kazandı ve tabii oğlunu da. Arada elbette DNA testi yapılmıştı, bebek İsveçli bir adamındı.

Bu iki talihsiz genç adamı hayat sevdiklerinden ayırmıştı, yine hayat birleştirecekti.

—————

YN: Ya arkadaşlar That's Joey diye bir çizgi film var ve ben o çizgi filme aşığım. Dedim ondan esinleneyim...
Keyifli okumalar!! :3

after like // chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin