Yoongi szemszöge:
Valaki mocorog mellettem. Ah- szóval nem ment haza. Nekem meg erre kell felkelnem, istenem. Mindig is elmondtam, hogy semmit nem akarok tőle és semelyik másiktól sem. Nem érzek irántuk semmit, csak kielégítem a vágyaimat.
- Hé! Hallod! Öltözz fel és menyj haza!
- Neked már megint mi bajod van Yoongim? - kérdezi tőlem álmos hangon.
- Ne kérdezz vissza csak csináld amit mondok. Én megyek és lefürdök, mire ki jövök ne legyél itt, mert hidd el sokan lennének a te helyedbe, akármikor találok valaki mást aki helyettesíteni tud. - mondom neki érzelem mentes hangnemben.Remélem nem lesz itt mire kijövök.
Mikor ki megyek az ajtón szembe találom magam Jinnel és Taevel akik elég morcosan néznek rám.- Yoongi! Megtennél egy szívességet, hogy befogod a csajod száját miközben megrakod? - mondja Jin miközben akkorára nyitja a száját ásítás közben mint egy ló.
- Először is, nem a csajom. Másodszor pedig, ha nyögdécselni akar, akkor nyögdécseljen csak nyugodtan.
- A sikítások miatt nem tudtam aludni 4 órát sem, és ma fotózás is lesz. - említi meg Tae.
Én csak szemet forgatok és egyből a fürdő irányát veszem célba. Magamra zárom az ajtót, leveszem az alsógatyámat meg a pólómat és veszek egy gyors zuhanyt.
- Yoongi! Bemehetek? - meghallom ezt a hangot. Csak egy embernek csillog így a hangja, Hobi.
- Egy pillanat és jöhetsz. - szólok ki neki, aztán kiszállok a zuhanyzóból és gyorsan magamra tekerem a törülközőt. - Most már jöhetsz!
- Köszönöm, hogy beengedtél és bocsánat, hogy zargatlak, csak meg akartam kérdezni hogy szerinted melyik ing lenne jó a fotózásra? - mutat fel két inget, egy meleg és egy hideg színekben tündöklőt.
- Szerintem legyen inkább a sárgás, az olyan.. hozzád illő, hisz úgy is ragyogsz. - kacsintok rá aztán elnevetem magam, ennek hatására ő is elkezd kuncogni.
- Köszike! Ja és megegyszer bocsi, hogy zavartalak. - ezzel kimegy becsukja az ajtót. Olyan feszültnek nézett ki, lehet nincs olyan jó napja. Hmm... Támadt egy ötletem!
Ezzel a gondolatmenettel zárom le a zuhanyzás témát és egyből a szobám fele kezdek el haladni. Hál' istennek amint kiérek már sehol sincs az a csaj. Hogy is hívják.. bár igazából lényegtelen.
Bemegyek a szobámba és csak annyit veszek észre, hogy az ágyam teljes rendben van. Ch, holnapra ugyan olyan trehány lesz az egész.
Felkapok magam ra egy fekete pólót, egy fekete nadrággal, *Tudjátok, csak a szokásos* felveszem a bördzsekimet
és meg is veszem az irányt Hobi szobája felé.
*Kopogás*
- Khm.. Bejöhetek?
- Gyere csak! - nyitotta ki az ajtót nekem kicsit aggodalmasan.
- Tudod nagyon feszültnek látszol, arra gondoltam, hogy elmehetnénk egyet bulizni.
- Háát, nem is tudom... Nem hiszem, hogy jó ötlet, hisz sok az emb- félbeszakítottam a mondani valóját, hogy közöljem vele;
- Ez egy privát szórakozó hely. Az én helyem. - ravasz mosollyal néztem rá.Délután 4 óra:
Kb fél órája végeztünk a fotózással. Mondtam a fiúknak, hogy én még nem megyek haza, hanem beülök egy kávézóba inni egy jó erős kávét. Eléggé elfáradtam, szóval aki azt mondja, hogy olyan könnyű életünk van az próbálja ki, és aztán kíváncsi leszek a véleményére.
Bemegyek a kávézóba és leülök egy asztalhoz. Miután felvették a rendelésemet elkezd csörögni a telefonom. Jisoo hív. Ki is ő? Ja a csaj akit ma reggel kidobtam! Na, legalább így eszembe jutott a neve!
Sóhajtva felveszem.
-Haló?-Szólok bele, közben kihozzák a kávémat amit meg köszönök és gyorsan beleiszom. Erről van szó, ez kell most a szervezetemnek!
-Szia, Yoongi, tudod megbántottál ma reggel, de csak, hogy lásd milyen vagyok megbocsájtok neked ha találkozol most velem!-Mondja azon az irritáló nyálas hangját. Na éppen ezért nem szoktam vele beszélgetni.
-Nem kell a bocsánatod.-Gondolom felmerül a kérdés, hogy miért nem érdekel ennyire, hogy mit tesz. Mivel NEM a barátnőm, és NEM tetszik. Sosem éreztem semmit se iránta, se a többi nő után akiket eddig csak az élvezetért használtam. Nem hiába csak az élvezetért, kívül nem olyan rondák, de belül... Belül nincs semmi..
*Time skip*
Este 8 óra:
Fekete farmernadrágban és szintén fekete felsőben, egy vadonatúj bőrdzsekivel megkoronázva lépek ki a szobámból. A szemeimet kihúztam a fülembe pedig fülbevalókat tettem. Na igen, így kell kinézni.
Aztán kiérve meglátom Hoseok-ot. És az kell, hogy mondjam, hogy WOW. Fehér ing van rajta, egy sima fekete nadrággal, felé pedig felvett egy fekete vászon kabátot, ami valami hihetetlenül áll rajta. Nyakában egy hosszabb nyaklánc lóg ami szépen kiemeli a szemeit.
-Ez igen.-Mondom odasétálva hozzá.
-Ugye milyen fess lett?-Kérdezi Jimin felénk fordulva a kanapén ülve. Jin és Tae kivételével mindenki a tévét bámulja pizsamában. A többiek meg gondolom már alszanak.
-Hát ki kell mondanom, kurva jól nézel ki!-Kiáltok fel egy mosoly kíséretében.
-Na ne túlozz! Inkább induljunk.-Nem is kell többet mondania, rögtön kifelé indulok, hogy belevessük magunkat az estébe.
- Nem hiszem el, hogy bele mentem ebbe az egészbe.. - Mondja Hobi aggódóan miközben én fénysebességgel repesztek az új járgannyal amit igazából Jintől "vettem kölcsön".
- Nyugika, VIP helyre viszlek, nem egy állatkertbe. Mit gondoltál? Hogy majd valami putriba megyünk? A kikapcsolódásnak meg kell adni a módját.
- Így egy kicsit megkönnyebbültem.. mármint, mostanság nagyon rám férne egy kis nyugi..
- Ebbe egyetértek. - mosolygok Hopera azonban egy picit aggódok is érte. Mostanság tényleg nagyon túl hajtja magát..Fél órába sem telik mikor odaérünk a klubba. Az őrnek elmondom a nevemet, mire beenged minket.
Köszönöm szépen, hogy ha időt fektettél bele, hogy elolvasd az első részt.. nagyon sok ideje nem írtam semmi féle ff-t szóval nem tudom mire számítsak magamtól.. reménykedek benne, hogy ebből a story-ból valami jó fog kisülni.
Ha eddig tetszett kérlek vote-oljatok és fejtsétek ki a véleményeteket, írjatok kommenteket! Vigyázzatok magatokra!😇❤️
YOU ARE READING
Részegek voltunk | Sope ff.
FanfictionSzerintem nem kell sok minden ahhoz, hogy rájöjjön mindenki, hogy miről fogok írni.. A cím mindent elárúl:P * Újabb SoPe ff. :)) - Yaoi (boy x boy) 🏳️🌈