Keyifli okumalar dilerim♡♡
Neden burada olduğumu bilmiyordum.Ya da neden buraya geldiğimi...Tek istediğim arkadaşımın katilini bulmaktı ama ben kendimi bam başka bir yerde buldum.Çünkü bu okul benim hayatımı kararttı.Hatta yetmedi benim onların görmediğim yüzleriyle karşı karşıya gelene kadar...Ve işte maskelerini çıkardılar...
-Sadece 3 ay önce-"Adı Gizem...Soyadı Kaya...Tanık 18 yaşında...Kadın...Kendi evinde kendini asmış...Yani kısaca intihar etmiş..."Nefesini verdi ve konuşmaya devam etti. "Ölüm saati 18.24."Karşısındaki adam cesede bakıp, eldivenlerini çıkarıp bir köşeye attı."Otopsi raporu ne zaman belli olur?"Karanlık çökmüştü ve genç kızın ölümünü araştıran polisler,evin her yerini ağlarla sarmışlardı.Bir adam ise genç kızın boğazındaki morlukları çekiyordu."Sanırım 1 gün sonra çıkar."Cesedin üstündeki siyah çuvalın üzerini kapatıyorlardı."Peki ailesinin yakınları nerde?"Genç adam etrafına baktı ve görüş açısına giren çift ona yaklaşıyordu."Kızımız kendini mi öldürmüş?"Genç kadın soluk nefesini zar zor alıyordu."Faruk kızımız kendini mi öldürmüş?"Ses gelmeyince kadın iyice sinirlenip kocasının yüzüne baktı ve bağırmaya başladı."Sana diyorum Faruk kızımız kendini mi öldürmüş?...Bir şey söyle!!"Kadın artık kızının ölümünün acısına dayanamıyordu.Yere eğildi ve ağlamaya başladı."Simge Hanım anlıyorum acınız çok büyük ama..."Kadın daha fazla dayanamayarak sözünü böldü."Ama ne?Siz çocuk kaybetmek nasıl bir his olduğunu biliyormusunuz?...Anlıyormuşsunuz bide.O bizim canımız, cigerimizdi.Gözünden bile sakınamadığımız tek kızımızdı.O bizim biricik kızımızdı.O bizim her şeyimizdi."Kadın artık nefes alamıyordu kızının ölümüne katlanamıyordu."Şimdi söyleyin Polis Bey bizim kızımızı kim ölüme sürükledi?Kızımızdan ne istedi?"Karşısındaki adam eline bir not defteri çıkararak"Ekibimiz tüm hızıyla kızınızın ölümünü araştırıyor bir şey öğrendiğimizde size haber vericez." Ve devam etti."Şimdi size kızınız hakkında bir kaç soru sorucam.Sorulara lütfen dürüst cevap verin."Kadın başını sallayarak genç adamdan gelicek sorulara hazırlanıyordu."Kızınızı son zamanlarda canını sıkan bir durum var mıydı?"Kadın kafasını iki yana salladı ve "Hayır...Kızımız Gizem öyle bir kız değildir.Okula giderken hep mutlu gidip, mutlu gelirdi.Hiç derdi tası yoktu."Karşısındaki adam not alıyordu "En son ne zaman kızınızla konuştunuz?Yada görüştünüz?"Kadın biraz durdu ve "Bi kaç gün önce bizi ziyarete gelmişti ve çok keyifliydi.Nedenini sormadık zaten bize gelirken hep keyifli oluyordu...Dün de ben onu aramıştım ilk başta aramama cevap vermemişti.En sonunda tekrardan aradığımda acil bir işi olduğunu ve bakamadığını söylemişti."Adam notu hem alıyor hemde soruyordu "Peki kızınızın yakın arkadaşı varmı?"Genç kadın biraz düşündükten sonra "Aslında var adı Irmak.Gizemle çocukluk arkadaşıydılar...Kardeş gibiydiler...Bir süredir küsler diye biliyorum.Aralarında ufak bir kavga çıkmış sanıyorsam."Adam not alırken bir anda duraksadı."Peki bana evinin adresini verirmisiniz?"
Irmak
Televizyon kanalları arkadaşım Gizemin ölüm haberleriyle doluydu.Nede olsa Gizemin babası şehrin ünlü iş adamlarından birisiydi.Peki ben mi napıyordum?Eğleniyormuydum?Hayır... Gizemin haberleriyle birlikte hem şoka uğramış hemde olayı kabullenemeyerek yüzümü dizlerime eğip ağlamaya başladım.Bu yaşananlar kabus muydu?Yoksa birisi benle oyun mu oynuyordu?Eğer bir oyunsa bu oyunu ben değil onlar kazanmışlardı...Ben ise kaybetmiştim.
Bunları düşünürken bir anda kapı vurma sesi ile yerimden irkildim ve ayağa kalkarak kapıya doğru yöneldim hem zil hemde kapı vurulmasıyla kapıya doğru geldiğimde kapının deliğinden kimin geldiğine bakmaya çalışıyordum.Görüş açımda polisleri gördüğümde ilk başta kapıyı açmamak için geriye gittim.Ama elinde sonunda tekrardan geliceklerini bildiğim için kapıyı yavaş bir şekilde açtım.Peki benim yerimi nasıl bulmuşlardı?Yada yerimi onlara kim söylemişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Yüzlüler
Teen FictionBen bilmiyorum...Boş bir karanlığın içindeyim sanki insanların bazen göremediğimiz taraflarını görürürüz ama onlar maskeyle kendi yüzlerini kapatırlar neden mi? Çünkü bize kim olduklarını ve neyin pesinde olduklarını soylemediklerinden.Korkup kendil...