Kalejdoskop
KALEIDOSCOPE🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 🎥
Miłe dla oka serialowe otwarcie Netflix 2023 roku. Historia, która przykuwa uwagę i zaskakuje swą kreatywnością. Warto się z nim zmierzyć.
Rozgrywający się na przestrzeni 24 lat „Kalejdoskop" (poprzedni tytuł: „Jigsaw") to odcinkowa antologia o ekipie genialnych złodziei, którzy próbują włamać się do pozornie idealnie zabezpieczonego skarbca, żeby zdobyć największy łup w historii. W każdym odcinku dowiadujemy się, jak za sprawą kombinacji zemsty, spisków, układów i zdrady ekipa złodziei planowała skok na strzeżony przez najpotężniejszych ochroniarzy świata i stróżów prawa cel. Komu uda się uniknąć odpowiedzialności? Komu można zaufać?„Kalejdoskop" inspirowany jest prawdziwym skokiem, podczas którego w trakcie huraganu Sandy na dolnym Manhattanie zaginęło siedemdziesiąt miliardów dolarów w obligacjach. Serial składa się z ośmiu odcinków, których akcja toczy się w okresie od 24 lat przed skokiem do 6 miesięcy po nim.
Fabuła tej fascynującej serialowej antologii kryminalnej nie jest skonstruowana w klasyczny, liniowy sposób. Intryga i napięcie budowane są indywidualnie, dlatego każdy z widzów Netflix wyniesie z oglądania serialu inne doświadczenia. Niektórzy z widzów zaczną oglądać serial od konkretnego odcinka (np. „Żółty" lub „Zielony"), następnie będą losowo oglądać inne odcinki („Niebieski" lub „Fioletowy" albo „Pomarańczowy", a następnie „Czerwony" lub „Różowy"), a na samym końcu epicki finał historii - „Biały".
https://bit.ly/NowosciNetflix 🎥
CZYTASZ
Welcome to Netflix
De TodoKiedyś tylko film. Teraz film i serial i wiele innych możliwości. 🎥 Obecnie w przystępnym układzie alfabetycznym. Opisy filmów i seriali pochodzą z Netflix Media Center.