Wojna i rewolta (2024)
Pełne kolorytu kino koreańskie coraz częściej miło zaskakuje.
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟 🎥
Opowieść o dwóch mężczyznach, którzy przeżyli wojnę, lecz żaden z nich nie zdołał uciec przed jej konsekwencjami.
W 1592 roku król Seonjo ucieka ze stolicy przed zbliżającą się japońską armią. Zostawia za sobą płonący pałac i wściekły lud.
Cheon-yeong przez całe życie próbował uciec przed niewolnictwem. Chwyta więc za szablę w nadziei na uniknięcie losu niewolnika za pełną poświęcenia służbę ojczyźnie.
Choć Jong-ryeo jest jedynym synem ze znamienitej żołnierskiej rodziny w Joseonie, sam niezbyt wprawnie włada bronią. Przyjaźni się z Cheon-yeongiem i kiedy ten zdaje za niego wojskowy egzamin, Jong-ryeo usiłuje przekonać ojca, by w zamian za to zwolnił go ze służby. Jednak nie udaje mu się to, co doprowadza Cheon-yeonga do wściekłości.Gdy wybucha wojna z Japonią, Cheon-yeong ucieka i pośród chaosu dołącza do armii sprawiedliwych. Tymczasem Jong-ryeo, z powodu nieporozumienia, nabiera przekonania, że to Cheon-yeong, uciekając, zabił jego rodzinę.
W ciągu siedmiu brutalnych lat walk Cheon-yeong, za sprawą swoich niezwykłych umiejętności wojskowych, awansuje w armii sprawiedliwych, a Jong-ryeo wraca do stolicy, Hanyang, by pomścić rodzinę.
W spustoszonym Joseonie zmierzy się teraz dwóch mężczyzn - jeden stojący po stronie ludu, a drugi po stronie rodziny królewskiej.https://bit.ly/1001filmow 🎥
Social Media:
Twitter/X: BooksTime2024
CZYTASZ
Welcome to Netflix
RandomKiedyś tylko film. Teraz film i serial i wiele innych możliwości. 🎥 Obecnie w przystępnym układzie alfabetycznym. Opisy filmów i seriali pochodzą z Netflix Media Center.