Life

25 1 0
                                    

STORY STARTS

SOMEONE -: Where is she ? Kaha chli jaati hai bina bataye . Phone karo use.

SOMEONE2 -: mein kabse try kar rhi huin. Wo utha nhi rhi hai.

10 minutes later --

SOMEONE3 at the door coming back and about to go into her room.

SOMEONE -:Kaha thi kabse phone kar rhe the . Phone kyu nhi uthaya . Batakar toh jaana chahiye tha.

(angry tone )

SOMEONE2-: are tum aaram se bolo . Wo thaki hui lag rhi hai. Beta tum kaha thi . Mein tumhe kabse se phone kar rhi thi.

SOMEONE3-: i went to library .

SOMEONE:- yeh konsa time hai library jaane ka . Wo bhi bina bataye.

SOMEONE3 -: To mujhe abh har chij ke liye batana padega . Mein bachi nhi huin. Mere liye tesion mat liya kare. It's a waste of time .

And she went to the room saying that.

SOMEONE -: bado se baat karne ki tameez hi nhi hai isme. Oh god .

They both also went to their room.

Writer :- someone se confusion ho rhi hogi .

Don't worry mein explain kar deti huin .

SOMEONE - PARK SEO JOON , OWNER OF A DEVELOPED COMPANY . FATHER OF SOMEONE 3 , HUSBAND OF SOMEONE 2 . COMPANY KI TENSION KI WAJAH SE HAMESHA GUSSE MEIN REHTE HAI. BUT APNI FAMILY KO BAHUT PYAAR KARTE HAI.

SOMEONE2 - PARK MINJI . HAVE HER OWN COMPANY . MOTHER OF SOMEONE3. VERY CARING WOMEN .

LOVES HER FAMILY . ONE OF THE OWNER OF TOP COMPANY .

AND THE MAIN CHARACTER

SOMEONE3 -: PARK EUNJI . THE ONLY DAUGHTER OF PARK SEO JOON AND PARK MINJI .

AGE - 22 , COLLEGE STUDENT , COLD AS ICE, DOESN'T SHOW AFFECTION TO ANYONE . An introvert.

ONLY HAS TWO CLOSE FRIENDS FROM MIDDLE SCHOOL . WO KESA FEEL KARTI HAI . KISI KO NHI PATA .

Affection OR EMOTION TO WO SHOW NHI KARTI ,

BUT DO YOU THINK , SOMEONE CAN CHANGE THAT ,LET'S SEE.

AND YEAH PICTURISE KARNE KE LIYE .

AND YEAH PICTURISE KARNE KE LIYE

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

OTHERSIDE

TAEHYUNG :- mummy aap yeh kya kar rhe ho ,mein kudh kar lunga. Kitni baar kaha hai itna kaam mat kiya karo ,toh phir kyu karte ho .

MRS.KIM :- Kuch nhi hota beta, yeh toh chota sa hi kaam hai .

TAEHYUNG ;- nope, meine keh diya na . Bas ho gya. Okay ?

MRS KIM :- okokok , par tu abhi ja , tere dost tera wait kar rhe honge.

TAEHYUNG :- ok , bye

MRS KIM:- bye.

Mr kim :- are beta tum kaha ja rhe ho .

Taehyung :- papa mein wo apne dosto ke saath ja rha huin woo sik ka birthday hai aaj , isliye hum use surprise dene ja rhe hai . Mein 11 bajah tak wapis aa jaunga .

Mr kim :- thikh hai ,jao.

Few minutes later mr kim to mrs kim

---- yeh taehyung ki holidays kabse se khatam ho rhi hai .

Mrs kim :- kal se .

Mr kim - ok

so hyun :- mumma bhai kaha hai .

Mrs kim :- wo toh apne dosto ke saath gya hua hai , kyu kya hua .

So hyun – acha , bas esi .

Mrs kim – ok .

INKA BHI INTRODUCTION DE DETI HUIN . SO ,

MR KIM : KIM DONG-HEE OWNER OF OREAN COMPANY . HAS TWO SONS KIM TAEHYUNG AND KIM SO HYUN . VERY CARING AND RESPECTFUL .

MRS KIM :- KIM DAMI . CO-OWNER WITH KIM DONG-HEE ,A BEAUTIFUL WOMEN .LOVES HIS FAMILY AND COMPANY .

KIM TAEHYUNG :- A COLLEGE BOY WITH ALOT ATTITUDE BUT A NICE BOY .LOVES HIS FAMILY . GOOD IN STUDIES . AN EXTROVERT . AGE – 23 .

KIM SO HYUN :- BROTHER OF KIM TAEHYUNG . FIRST YEAR IN COLLEGE. FLIRTY BUT FRIENDLY BOY .

 Kim taehyung -

INTRODUCTION ABOUT THEIR LIFE IS OVER

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

INTRODUCTION ABOUT THEIR LIFE IS OVER .

PRECAP :-

------ OH! I am sorry

------- it’s okay .

both went to different direction .

I Hate HimWhere stories live. Discover now