⁠❥Night club

5.9K 259 640
                                    

Şimdiye kadar yazdığım en uzun smutshot.

O kadar okuyup düzenledim ama yine de yazım yanlışım varsa şimdiden özür dilerim. Yanlış bir yer gördüğünüzde uyarırsanız sevinirim!!

Keyifli okumalar♡
•••

Jeongguk, bacaklarının arasına sıkıştırmış olduğu kocaman patlamış mısır kutusu ile pür dikkat en sevdiği Bl serisini izliyordu.

İri gözleri bir Saniye bile dev televizyondan ayrılmazken diğer yandan da tıpkı bir fare gibi mısırlarını kemiriyordu.

Onun bu hallerini bölen şey ise evin çalan ziliyle beraber dakikalar içerisinde yaklaşan adım ve konuşma sesleriydi.

Jeongguk sevgilisinin çok ama çok önemli işini bitirip sonunda oturduğu salona giriş yapmasıyla birlikte kalbi hızla atmaya başlamıştı. O saniye elinde ki dev mısır kutusunu bırakarak hızla ayağa kalktı.

Büyüğünün gömleğinde ki kanları ve salona giriş yapan hyunglarını umursamadan sevgilisinin yanına koşup boynuna sarılarak kucağına hoplamıştı hemen.

Taehyung'un kolları da anında sevgilisinin ince belini sarıp kalçasının altından tutarak destek vermiş, dudaklarına kapanan küçük dudakları birkaç saniye emdikten sonra geri indirmişti güzel bedeni kucağından.

Küçüğü her zaman ki gibi altında sadece dizlerine kadar giydiği beyaz çorap ve üzerine geçirdiği, kalçalarının hemen altında biten sarı bir sweatshirt ile saçlarına taktığı küçük sarı tokalarla o kadar tatlıydı ki onu yeme isteği içinde git gide kabarmıştı.

"Sonunda geldin taehyung, çok özledim seni." Diye mırıldandı küçük olan.

Taehyung da karşılık olarak beyaz boyuna dudaklarını bastırıp çocuğun tatlı kokusunu günün yorgunluğunu çıkarmak istercesine içine çekti.

"Bende seni özledim birtanem. Neler yaptın bakalım bugün?"

Jeongguk gelen soruyla birlikte adamın göğsüne kadar açılmış kanlı gömleğinin yakaları ile oynarken tatlı tatlı anlatmaya başlamıştı.

"Bugün pek bir şey olmadı aslında. Çok sıkıcıydı Taehyung yaa. Bütün gün film izleyip seni özledim." Demiş, dudaklarını büzerek büyüğünü tatlı krizine sokmuştu.

"Güzelim bu sıralar çok yoğundum biliyorsun. Akşam son bir işim kaldı. O da bitsin gelir gelmez seninle ilgileneceğim tamam mı hmm?"

Jeongguk kaşlarını anında kaldırıp oflayarak "Yine ne işin var Taehyung?" Diye sordu.

Sevgilisinin bu kadar yoğun olmasından bıkmıştı bir aydır.

"Gece kulübünde ufak bir iş aşkım. Biter bitmez geleceğim hemen büzme şu dudaklarını."

"Birilerinin fişini çekeceksin yani yine." Küçüğün fısıltı şeklinde çıkan sesi ve düşmüş yüzü ile beraber derin bir nefes saldı havaya Taehyung.

"Aynen öyle yapacağım güzelim. Bu yüzden beni evde bekleyeceksin." Diye itiraz istemeyen bir baskınlıkta ses tonu kullanmıştı.

Jeongguk buna rağmen kollarını büyüğünün boynuna dolayarak ısrarlarına başlamıştı. Yoksa yine gece tek kalacak ve yalnız uyuyacaktı. Çünkü büyüğü her ne kadar hemen döneceğim dese de kendisi biliyordu ki işleri her zaman uzun sürüyordu.

"Taehyung, aşkım. Bende geleyim lütfen! lütfen! lütfen! lütfen!"

"Hayır dedim jeon! Söz dinle ve uslu bir çocuk ol. Gideceğimiz yer sana göre değil."

𝐍𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐜𝐥𝐮𝐛 ❥𝐭𝐚𝐞𝐤𝐨𝐨𝐤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin