KISSO!!

118 9 2
                                    

(Sakura)-Naber Hinata?
Hinata kıpkırmızıydı. Yüzünde bir gülüş vardı. Ona bir bakış attım. Sakura'nın yüzünde 'Hinata bayılacak' hissi vardı. Sakura'ya 'Bak şimdi.' bakışı attım. Hinata tam bayılıyordu ki onu tuttum ve kucağıma aldım. Sakura ' Onca zaman boş yere odun dedim.' Der gibi baktı bize :P Bir ses duydum. "Naruto...Naruto...Uyan!" Uyandım. NE YANİ!? HEPSİ RÜYA MIYDI?? ÇOK MUTSUZDUM!
(Naruto)-Anne en güzel yerde niye uyayndırıyorsun!?
(Kushina)-Hadi geç kalacaksın!
(Naruto)-Pfff. Tamam!
Üstümü giydim. Deidara abi beni gördü. Zaten beni seven tek kişilerdendi!
(Dei)-Ne oldu? Yüzün beş karış düşmüş?
Ona "Yok birşey" bakışı attım. Kaşını havaya kaldırdı.
(Dei)-Yumruk mu yedin?
(Naruto)-Rüyam yüzünden! O kadar güzeldiki! Ama RÜYA!
(Dei)-Bende çok yaşadım o acıyı! Matsuri ile evlendik. Gerçekte yan yana dahi değiliz Ananasuto!
Bir tek Deidara Abi'nin bana "Ananasuto, Vişneuto, Karameluto" demesini seviyorum. O benim en iyi dostum gibi. Ama bizim sınıfta Hinata adlı kız ÇOOOK ŞİRİN ve NAZİK bir kız! Dei Abi ondan hoşlanıyorsun diyor. Amaaaan! Gaara "Çok iyi dostlarsınız. Çok şanslısınız!" diyor. Ve benim bu durumumu tek o anlıyor! Kisame Abi geldi.
(Kisa)-Dei! Niye bu bücürle takılıyorsun!?
(Naruto)-O lafı bir yerine sokarım!
(Dei)-KİSA! BU ÇOCUK SENDEN AKILLI MAL!
Gaara geldi.
(Gaara)-Susun! Kisa Dei haklı! Naruto sende şu malla takılma!
(Naruto)-Gel Gaara! Kardeşim benim!
(Gaara)-Naruto sen mallaş. Ben karizmayım!
Güldük. Bu çocuk çok şakacı! Gaara ile okula varmak üzere idik! Ama bu ses?? NE!? OLAMAZ!!!

Konoha Akademisi (Sezon 1)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin