𝐍𝐞𝐰 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐎𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐋𝐨𝐧𝐞𝐥𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬

2 1 0
                                    

𝐇𝐚𝐮𝐤𝐚 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫, 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐱-𝐩𝐚𝐫𝐭𝐧𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞... 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞... "ꪗꪮꪊ ᭙ꫀ᥅ꫀ ꪑꫀꪖꪀꪻ ꪻꪮ ᥇ꫀ ꪖꪶꪮꪀꫀ..."  𝐇𝐚𝐮𝐤𝐚𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐰𝐢𝐝𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐡𝐞 𝐬𝐜𝐚𝐧𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐟𝐨𝐫 𝐰𝐡𝐨𝐦 𝐨𝐰𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 "𝐖-𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞?!" 𝐇𝐞 𝐚𝐬𝐤𝐞𝐝, 𝐭𝐡𝐞 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐯𝐢𝐞𝐰 𝐇𝐚𝐮𝐤𝐚 𝐩𝐚𝐥𝐞𝐝 "ꪗꪮꪊ ꫝꪊꪑꪖꪀᦓ ꪖ᥅ꫀ... ꫀꪀꪻꫀ᥅ꪻꪖﺃꪀﺃꪀᧁ.." 𝐓𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐞𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐚𝐧𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐢𝐭𝐬... 𝐟𝐚𝐜𝐞? 𝐈𝐭 𝐝𝐢𝐝𝐧𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 10𝐦 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐫𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐠𝐨𝐨 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐭𝐢𝐭𝐥𝐞𝐝 𝐟𝐥𝐨𝐨𝐫𝐬 𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐜𝐥𝐚𝐰𝐬 𝐚𝐧𝐝... 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐨𝐬𝐞 𝐭𝐨𝐥𝐚𝐧𝐬?! 𝐚𝐬 𝐢𝐭𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐭 𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡𝐬 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝐇𝐚𝐮𝐤𝐚 𝐚𝐥𝐬𝐨 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐞𝐭 𝐨𝐟 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐠𝐬 𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒔𝒆𝒕𝒔 𝐨𝐟 𝐥𝐢𝐦𝐛𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐰as 𝒕𝒆𝒓𝒓𝒊𝒇𝒊𝒏𝒈 𝐭𝐨 𝐇𝐚𝐮𝐤𝐚 𝐡𝐞 𝐟𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞𝐝, "᭙ꫝꪮꪖ! ꫝꪊꪑꪖꪀ ꪗꪖ ᥴꪖꪀꪻ ᦔﺃꫀ ꪮꪀ ꪑꫀ ꪗꫀꪻ! ﺃ ꫝꪖꪜꫀꪀꪻ ꫀꪜꫀꪀ ꪻꪖᦓꪻꫀᦔ ꪗꪮꪊ᥅ ꪮ᥅ᧁꪖꪀᦓ ꪗꫀꪻ!" 𝐎𝐧𝐞 𝐬𝐞𝐭 𝐨𝐟 𝐢𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐦𝐬 𝐜𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐇𝐚𝐮𝐤𝐚 "ﺃ ᦔﺃᦔꪀꪻ ꫀꪜꫀꪀ ᧁꫀꪻ ꪻꪮ ﺃꪀꪻ᥅ꪮᦔꪊᥴꫀ ꪑꪗᦓꫀꪶᠻ ᦓꪮ 𝗪𝗔𝗞𝗘 𝗧𝗛𝗘 𝗙𝗨𝗖𝗞 𝗨𝗣!" 𝐇𝐚𝐮𝐤𝐚 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐫𝐞𝐚𝐰𝐨𝐤𝐞 "𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦." 𝐇𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 "ꫀꫝꫝꫝ.... ꪀꪮᜣꫀ!" "𝐒𝐨... 𝐖𝐡𝐚𝐭𝐬 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐚𝐦𝐞?" "𝐌𝐲 𝐧𝐚𝐦𝐞𝐬 𝐇𝐚𝐮𝐤𝐚 ______" "ᥴꪖꪶꪶ ꪑꫀ ꪖꪶꪮꪀꫀ ﺃ ᭙ꪖᦓ ᥴ᥅ꫀꪖꪻꫀᦔ ᥇ꪗ ꪗꪮꪊ᥅ ᜣꫝꪮ᥇ﺃꪖ ꪮᠻ ꪶꪮꪀꫀꪶﺃꪀꫀᦓᦓ." "ﺃꪑ ꫝꫀ᥅ꫀ ꪻꪮ ᥇ꫀ ꪗꪮꪊ᥅ ᠻ-" 𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐝 "ᠻ᥅ﺃꫀꪀᦔ-" 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐩𝐮𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐛𝐥𝐚𝐜𝐤 𝐚𝐜𝐢𝐝 𝐇𝐚𝐮𝐤𝐚 𝐬𝐭𝐞𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 "𝐔𝐡𝐡𝐡 𝐜𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐞𝐞 𝐲𝐨𝐮?" "ꪀꪮ" "𝐆𝐨𝐨𝐝, 𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐨 𝐡𝐨𝐦𝐞." 𝐇𝐚𝐮𝐤𝐚 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐇𝐚𝐮𝐤𝐚 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐥𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐇𝐚𝐮𝐤𝐚 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐧 𝑆𝑙𝑒𝑛𝑑𝑒𝑟𝑚𝑎𝑛 𝑆𝑡𝑟𝑒𝑒𝑡 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐤𝐢𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠, 𝐡𝐞 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐒𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐖𝐢𝐥𝐥 𝐫𝐨𝐚𝐝 (𝐒𝐡𝐨𝐫𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐞𝐞𝐩𝐲𝐩𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐒𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐖𝐢𝐥𝐥𝐢𝐚𝐦𝐬) 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐧𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐨𝐫𝐜𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐩𝐢𝐧𝐤 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐢𝐧𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐟, 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐨𝐫𝐜𝐡 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞. 𝐇𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐤𝐞𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐮𝐧𝐢𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐲 𝐜𝐥𝐨𝐭𝐡𝐞𝐬 𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐮𝐧𝐢𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐞𝐱𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐚𝐧𝐝𝐮𝐫𝐲 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐩𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐮𝐧𝐢𝐟𝐨𝐫𝐦 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐦𝐩𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐟𝐭. 𝐇𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐞𝐩𝐭, 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩... 𝐠𝐮𝐞𝐬𝐬 𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐝𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝.

ᗰIՏՏIᑎᘜ ᗩT ᗰIᗪᑎIᘜᕼT ꧁ᑕᖇᗴᗴᑭYᑭᗩՏTᗩ꧂Where stories live. Discover now