[....]ព្រឹកឡើងថ្ងៃថ្មី 🌇 ៖
ថ្ងៃរះចាំងចំមុខគូស្នេហ៍ទាំងពីរដែលកំពុងគេងឳបគ្នានៅលើគ្រែយ៉ាងមានក្តីសុខ....
Pete: វេហ្គាស!ងើបឡើងថ្ងៃរះហើយ ទៅធ្វើការ
Vegas: អត់ទេ សុំគេងបែបនេះបន្តិចទៀតមក នេះអូនប្រញ៉ាប់ទៅណា ការងារទុកម្តុំ សិនទៅ បងចង់មានពេលបែបនេះឲយូរ😥
Pete:Ok តែបន្តិចទៀតទេណា៎
ពេលនោះ vegas បានឳនទៅថើប ឆីPete ហើយ ក៏លើកភួយគ្របលើពួកគេទាំងពីរ (ហេ ហេ កុំប្រាប់ថាចង់ទៀតហ៎ាស🤭😆)បន្ទាប់មកក៏និយាយថា«ហេតុអីក៏ឯងស្អាតគ្រប់ពេលអញ្ជឹង? សម្រស់ឯងធ្វើឲយើងទប់ចិត្តមិនបានសោះ ពេលយើងដេកក៏នឹកឃើញដល់សម្រស់ដ៏ផូរផង់របស់នាយក្បាលខូចឯងដែរ!😞 (កូនខ្ញុំទាំងមូលណា៎ មិនឲស្អាតយ៉ាងមិច 🤩)Pete ក៏ញញឹម! ហើយ Vegas បានបឺតមាត់ កូនPete រួចប្រដេញដល់ក រហូតដល់ចង្កេះរៀបនឹងដល់កន្លែងនោះហើយ ស្រាប់តែ.... «រ៉ឺងៗៗៗ» សំឡេង ទូរស័ព្ទរបស់Pete ក៏បានរោទិ៍ឡើង (ចប់🌚ដាច់សង្វាក់គេបាត់ ស្តាយអត់អ្នកអាន 😭😂😂)
Pete: អរឈប់សិនបង! (រួចក៏រុញVegas ចេញបើកភួយស្រវ៉ាទៅយកទូរស័ព្ទ តែទាស់អី អត់មានសម្លៀកបំពាក់ផង😂 តែប្តីគេយល់ចិត្តសាហាវក៏ស្រវ៉ារកខោអាវឲស្លៀកពាក់ ហើយក៏ធ្វើមុខអស់សំណើចដាក់pete (យីអាគ្នាប្រញាប់ហើយឈ្លៀតលេងទឹកមុខដាក់គ្នាបានទៀតហ៎ាស🤧😆)Pete ទៅទទួលទូរស័ព្ទបានសម្រេច😑😂)
#In Phone
Pete: អាឡូ!
Sky :អាឡូពូ!នេះពូនៅណា ខ្ញុំមកដល់ព្រលានយន្តហោះ ហើយ មិចមិនឃើញមានអ្នកណាមកទទួលខ្ញុំអញ្ជឹង!។ នេះពូភ្លេចខ្ញុំហើយមែនទេ !
Pete: នេះឯងមកហើយហេ ចាំយើងទៅទទួល ពូមិនបានភ្លេចទេ ក្រែងឯងថាឯងមកដល់នៅម៉ោង៩ព្រឹកហី នេះទើបម៉ោង8:50នាទីនឹង(🌚 សយអ៊ើយសយមកដល់មុន10mn នឹង😑 មកពីខ្លួនឯងរវល់ជាមួយប្រុស ឡើងភ្លេចក្មួយហើយ នៅបន្ទោសគេទៀតហា៎ស😒😂)Vegas នេះខ្ញុំទៅរៀបចំខ្លួនដើម្បីស្វាគមន៍អាក្បាលខូចsky ហើយណា៎ ខំតាចឹងវាទៅទូពិតប្រាប់ប៉ាវាថាខ្ញុំមិនមើលថែវាទៀតឥឡូវហើយ។
Vegas: ok ចាំបងជួយ ងូតទឹករៀបចំឲ( ហេស រកតាកន្លែង sweet ហ្មងហី
ធើមើលគេអត់ចេះងូតទឹក😒🚿 រួចចែ pete នោះក៏ស្រួលទៀត គេយាយមិចក៏បាន 🌚 អត់ខ្មឺតដូចមុនសោះ 😑) រួចពួកគេក៏ទៅងូតទឹកទាំងពីរនាក់ទៅ។ (ក្នុងបន្ទប់ទឹកស្រមៃខ្លួនឯងទៅ Admin ខ្ជិលយាយហា៎ស🤧🥲 ព្រោះកន្លែងនឹង ប្រវត្តិសាស្ត១ណាក៏មានដែរ😑🔥😂)
YOU ARE READING
🔥ធ្វើជំនួញជួញស្នេហ៌🔥
Short StoryVegas:ធ្វើជំនួញធម្មតាៗសម្រាប់គេ But សម្រាប់អូនវាមិនធម្មតាទេ Pete......!😉 Pete:តើអ្វីទៅដែរវាមិនធម្មតានោះ 🤔? Vegas Vegas:បន្តិចទៀតបងនឹងធ្វើឲអូនដឹងហើយPete....😉🔥 ____________________________________ ៚: តើVegas បានធ្វើអ្វី...