ការវិលត្រឡប់នៃភាពសងសឹក🔥🔥

142 23 1
                                    

Hello! Guys I'm back  and Happy Valentine's Day all Dear...🥰 នេះជាកាដូរសម្រាប់អ្នកទាំងអស់គ្នាក្នុងទិវានៃក្តីស្រឡាញ់នេះ💐🎁🥳



[....]បន្ទាប់ពី បំពេញបេសកកម្ម on the bed ហើយពួកគេបានសម្រាករៀងៗខ្លួនៗ លុះព្រឹកឡើង ថ្ងៃរះចាំងចូលចំបង្អួច ជះលើផ្ទៃមុខគូស្នេហ៍ទាំងពីរ ធ្វើឲពួកគេងើបឡើងព្រមគ្នា និង និយាយពាក្យ Good morning 🌅ទៅកាន់គ្នាទៅវិញទីមក ។(អយsweet ដល់ហើយនៀក😫😍)
      #តុក តុក តុក .........
Phin :ចៅហ្វាយទាំងពីរ ក្រោកហើយឬនៅ បើរួចរាល់ហើយ អញ្ជើញទៅបរិភោគអាហារនៅខាងក្រោមនិងអាលបានបន្តការងារ ជាមួយ Mr Leo ដែលជាដៃគូជំនួញថ្មីនិងត្រូចចុះកិច្ចសន្យាព្រមព្រៀងនៅថ្ងៃនេះណា៎ ចៅហ្វាយ!។
  Vegas: អូ! យើងវីសនឹងភ្លេចទៅហើយ ok ឯងទៅរៀបចំមុនចុះ ១០ នាទីទៀតយើងនឹងចុះទៅហើយ។(យី១០នាទីធ្វីអីទាន់លោក បើឥឡូវ ខ្លួននៅលើគ្រែទាំងពីរនាក់នៀក 🤦🏼‍♀️😑)

Pete: ឯងប្រញាប់ហី ឆាប់ទៅងូតទឹកទៅ ឲលឿន

Vegas: ដូចជាខ្ជិលដល់ហើយនៀក ......កុំឲខាតពេលងូតទឹកទាំងពីនាក់ហ្មងទៅហី កុំឲខកណាត់(រួចក៏ចាប់លី អាកូនឆីទៅក្នុងបន្ទប់ទឹកបាត់ទៅ.......🌚 នែក៎អត់ដឹងអីហេ គេបិទទ្ងារបាត់ហី Nothing to see 😆)

ក្រោយពេលងូតទឹកហើយពួកគេក៏បានស្រុះស្រូបអាហារពេលព្រឹកនិងបានធ្វើជនួបរវាងអ្នកជំនួញបីនាក់ទៀត បានយ៉ាងរលូនរួចរាល់។ បន្ទាប់មកពួកគេក៏បាន ហៅ Phin ទៅដើរលេងជាមួយ ព្រោះនៅមានកន្លែងស្អាតៗនិងប្លែកៗជាច្រើនទៀតដែលពួកគេពុំទាន់ទៅ( ហ៊ើយសង្ស័យតែយកគ្នាទៅនឹងដើម្បីមើលពួកគេsweet ជាមួយគ្នាហើយមើលទៅ🥺 អាណិត boy Phin នាងខ្ញុំដល់ហើយ😞ដឹងកាលណាដល់គូនឹងគេទេ បើស្មោះនឹងម្ចាស់យ៉ាងនេះ☹️🥺)

យើងកាត់មកដល់កន្លែងកំសាន្តយើងវិញ គឺពួកគេបានដើរលេងធម្មតានិងបានឲ Phin ថតរូប ជាលក្ខណៈគ្រួសារគូស្នេហ៍ ពេលនោះ Pete ក៏បានហៅPhin ឲមកថតរូបទុកជាអនុស្សាវរីយ៍ ជាមួយដោយបានពឹងឲអ្នកទេសចរដែលដើរក្បែរនោះថតឲ ប៉ុន្តែគ្រានោះលោក Phin យើងបានបដិសេដនឹងសំណើរបស់ Pete ហើយក៏បានតបទៅវិញថា «ចៅហ្វាយថតតែពីរនាក់ទៅ ចាំខ្ញុំថតឲព្រោះខ្ញុំជាកូនចៅ ដូចជាមិនសមទេ»(យីកូនប្រុស គេឡើងទុកដូចគ្រួសារលោកហើយ  មកដាក់ខ្លួនធើដូចកូនចៅអីណា...!😒)

🔥ធ្វើជំនួញជួញស្នេហ៌🔥Where stories live. Discover now