Yn'den~
Evet. Artık küçük bir bebeğe bakmak zorundayım. Söylemiştim bebekleri severim. Zaten kuzenim yani. Bence kuzenime bakmak gayet eğlenceli olacak! Benim bir parçam o. Selma teyzemden kalan en büyük hatıra. Bu arada kız. Adını da koyduk. Adı Zeynep. Ormanlar gibi yemyeşil gözleri, Toprak kadar koyu kahverengi saçları var. Bana çok benziyor. E normal sonuç olarak kuzenim. Heyecanlıyım çünkü ilk defa bu kadar küçük birine bakacağım. Sanmayın 3-4 yaşında. Yeni 1 yaşına girmiş. 2 yaşına girmesine 3 ay var. Nisan'ın 8'inde doğmuş. Şu an Şubat'ın 25'indeyiz. Aslında kış denemez bahar havası gelmek üzere gibi bir atmosfer var dünyada. Bu havalar en sevdiğim atmosferin olduğu zamanlar. Hem doğum günüme de az kaldı. Mart'ın 28'inde doğdum :D Daha varmış ama olsun.
Annie'den~
Yn gecenin 3'ünde terler içinde uyandı. Sanki unuttuğu bir şey vardı.. Sonra hatırladı ve koşarak koridorun sonundaki odaya gitti. Zeynep bebek arabasının içinde ağlıyordu. Kapı kapalı olduğu için duymamıştı. Kimse duymamıştı. Kucağına aldı onu. Evin içinde gezdirmeye başladı.
Yn- şşş sakin ol küçük meleğim. Bak burdayım her şey geçecek..
Sakinleşmişti Zeynep. Gülmeye başladı. Yn'de onunla birlikte gülümsedi. İlk defa kendini bu kadar mutlu ve rahat hissediyordu.
Yn'den~
Yn- Acıktın mı? Bence acıkmışsındır. ''mutfağa iner''
Yn- Meyve sever misin? hmm.. Sana muz verebilirim
''1 yaşında çocuklar konuşabiliyormuş bu yüzden hafif hafif konuşturacağım''
''ayrıca yürüyebiliyolar 1 yaşında ama onu yeni öğrenecek''
Zeynep- muvz
Yn- muz demeni yerim yaa
Yn- o zaman sen şöyle otur bakalım ''sandelyeye oturtur''
Yn- iyiki annem çoğu eşyayı getirmiş he
Yn- neyse şimdi önüne meyve koycam dokunduğunu sana püre yapıp vercem
''Muz elma mandalina ve kivi koyar''
Yn- seç bakalım
Zeynep- ''muz ve kiviye dokunur''
Yn- bunları mı istiyon
Zeynep- evit
Yn- tamam :D
''hazırlar''
Yn- kaşığı tek başına tutabilir misin
Zeynep- ''tutmaya çalışır''
Yn- bak böyle yapcan ''kaşığı eline verir''
Yn- heh
Zeynep- ''muzu yemeye çalışır''
Yn- jgleejlgrldjgn
Zeynep- ''kaşığı düşürür''
Yn- gklghjelqehglşehgl
Zeynep- ''burnunu çeker''
Yn- tamam tamam ben yediririm sana :D
''yemekleri yedirir''
Yn- oyh afied küçük hanım
Zeynep- afievd
Yn- vfdşkdfjlw
Yn- gel bıcı bıcı yapalım seninle sonra yatarız
Yn- aa bizde şampuan var mıydı ki ''bakmaya gider''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Ses (Porçay x Yn)
Teen FictionEn önce küçük bir uyarı.. BU KİTAP TAMAMEN İRONİDİR! Önceki kitap gibi eğlenmek için yazıyorum sizde eğlenmek için okuyun lütfen <33 ayrıca 1. kitabı okumadıysanız hesabıma girip bakabilirsiniz <3 şimdi asıl açıklamaya gelebiliriz :D Dublaj sa...