Yine kaydetmemeye başlamıştı srry .d
Yn- hadi eve gidelim bugün teyzenle tanışacaksın
Zeynep- uwa
Yn- hadii
Zeynep- tamam tamam
''eve gelirler''
Yn- biz geldikkk
Ömer- hoşgeldiniz
Yn- hoşbuldukk
Ömer- şey Yn
Yn- efendim
Ömer- ben bu akşam aile yemeğine katılamayacağım da ertelesek olmaz mı?
Yn- aa neden hasta mısın
Ömer- yok ta
Yn- hm?
Ömer- sende katılamazsın
Yn- ha?
Ömer- dövüş yarışması 1 saat sonraya alınmış
Yn- UH NE
Ömer- evet
Zeynep- o ne
Yn- görürsün de
Yn- O NE DEMEK YA
Ömer- he ya
Hürkan- hadi zaten gitmemiz 50 dk
Yn- tamam dur annemlere haber vereyim
''haber verir''
Yn- evet annem beni öldürecek
Yn- neyse gidelim
''yarışma alanına gelirler''
Yn'den~
Korkuyorum çünkü doğru düzgün pratik yapamadım. Ayrıca rakiplerimin çoğu erkek. Yani cinsiyetçilik yapmıyorum ama 3 katımlar yani. Umarım sonum ölüme gitmez.
''yarışma zamanı''
Hürkan- sana bir şey olmayacak tamam mı ezip geç onları. Sen Gügen ailesinin gururusun.
Yn- teşekkürler.
Ömer- sana her zaman güvendim ve şimdi 2 katı güveniyorum. Kanlarını dökmeden çıkma o alandan.
Yn- Sen nasıl istersen.
''alana çıkar''
Hakem- pozisyon al!
''pozisyon alırlar''
Zeynep- Ablama bir şey olmayacak değil mi Emre abi
Emre- tabiki olmayacak. Senin ablan herkesi devirebilecek güçte bir kadın. Sende büyüynce onun gibi olacaksın.
Zeynep- Aynen öyle!
''başlarlar''
Yn'den ''tekrar''~
Her zamanki gibi ilk başta karşı tarafın atağa geçmesini bekledim. Öyle yaptı da. Tekme savurarak başladı işine. Sonuç olarak bu serbest dövüştü. Öldrümek dışında hher şey serbestti. Bu da onu düşünerek karnıma tekme atarak başlamak istedi. Ama gecikti. Ben ise onu bu süre içinde yeterince gözlerimle güç kapasitesini anlamıştım bile. İlk ben atağa geçseydim o yenerdi. Ayrıca çok yanlış bir hamle yaptı. Attığı tekmeyi elimle tutup kendime çektim. Yerdekş ayağına çelme takarak onu yere düşürdüm. Ayağa kalmaya çalıştı. Yerdeyken eğilip ellerini tuttum. Serçe parmağına ters yönde baskı uygulamaya başladım. Kırma raddesine gelene kadar baskı uyguladım. En son tekme atarak ayağa kalktım. 10 saniye boyunca yerde kıvarndı. Atttığım tekme onun tam olarak kemiğine gelmişti. Vücudunu titretmesine yetmişti bu hamle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Ses (Porçay x Yn)
Teen FictionEn önce küçük bir uyarı.. BU KİTAP TAMAMEN İRONİDİR! Önceki kitap gibi eğlenmek için yazıyorum sizde eğlenmek için okuyun lütfen <33 ayrıca 1. kitabı okumadıysanız hesabıma girip bakabilirsiniz <3 şimdi asıl açıklamaya gelebiliriz :D Dublaj sa...