4

212 36 7
                                    


Genç adam kollarının arasındaki bordo saçlı minik bedeni izliyordu.

Çıplak omzuna öpücük kondurdu, oradan boynuna yönelip kafasını boyun çıkıntısına gömerek bebeğinin güzel kokusunu içine çekti bir süre.

Mırıldanıp, ellerini yumruk yapıp gözlerini ovuşturarak uyandığını belli etti boynuna öpücükler kondurduğu beden.

"Hyunjin?"

"Hm?"

Elinin tersiyle karşısındaki siyah saçlının yanağını okşadı bordo olan.

"Seni özledim."

"Ben de seni özledim güzelim." Derken buruktu siyah saçlının gülümsemesi, minik tilkisi onu daha çok özlemek zorunda kalacaktı ve bu iğrenç hissettiriyordu.

"Hyunjin.. bir daha uzak durmayacaksın değil mi?"

Cevap vermedi, sadece dudaklarına uzun bir öpücük kondurmayı tercih etti.

Dudakları arasından konuştu Jeongin,

"Bana cevap vermedin?"

"Vaktimizi bununla harcamayalım, olur mu?"

"Aynı şeyi bir kaç ay önce de yaptın, beni saatlerce zevkten ağlatıp sabahında bir kaç güzel sözden sonra siktirip gittin.."

"Özür dilerim, zorundaydım."

"Beni kandırma."

"Seni kandırmıyorum."

"Beni kandırıyorsun."

"Hayır."

"Evet."

"Hayır, Jeongin, yemin ederim kandırmıyorum. Dünyadaki tek sığınağımı nasıl kandırabilirim?"

"Ama bana kötü davranıyorsun, daha geçen siktir olup gitmemi söyleyen, bana ihtiyacı olmadığını belirten sen değil miydin?"

"İyiliğin için söyledim."

"Yapma, iyiliğimi böyle mi düşünüyorsun?"

"Jeongin.."

"Yapma Hyunjin, bedenimi kandırabilirsin, beni değil."

"..."

"Gidecek misin?"

"Hayır, bugün değil."

"Söz mü?"

"Söz bebeğim, söz."

Siyah saçlı minik tilkisini kucağına çekip ellerini çıplak göğsünde gezdirirken renkli dudakları uzunca öpmüş, dudaklarından boynuna, boynundan karnına kadar her zerresine öpücüklerini bırakmıştı.

İz bırakması umrunda bile değildi Jeongin'in, güvenini taşımıyordu demek ki.. en azından izlerini taşırdı.

Tekrar dudaklarına minik bir öpücük kondurmuş ve yan masadaki sigarayı alıp balkona çıkmıştı Hyunjin.

Telefondan "Lovers rock" açtı ve sigarayı alevlendirdi.

"Because love can burn like a cigarette
And leave you alone with nothing
And leave you alone with nothing."

Üzerinde sadece bacaklarını açık bırakan beyaz bir tshirt giyen bordo saçlı diğerinin yanına yerleşirken eşlik etmişti şarkıya.

Hyunjin ise gülümseyip devam etti,

"While the others talk
We were listening to lovers rock."

Jeongin gülümseyerek,

"In her bedroom." dediğinde tekrarladı Hyunjin,

"In her bedroom."

"Bu şarkı bizim şarkımızdı.."

"Hmhm."

"En sevdiğin kısmı neresi?"

"Now, how many men have u kissed?"

"Very few.."

"But you offered me a kiss, why?"

"Such a foolish reason I'm afraid.. I just, want to kiss you!"

Diyerek devam ettiren Jeongin'in dudaklarına kapandı Hyunjin, ağzındaki henüz dışarı üflemediği sigara dumanına rağmen.

-

-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lovers Rock,, hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin