vedalardan bir buket.

85 15 4
                                    


28.12.2022

Güzel sevgilim.. miniğim, bi'tanem.
çok özür dilerim öncelikle, kızılım. seni ne kadar sevdiğimi bilmeni istiyorum, izlediğimiz yıldızlara ev sahipliği yapan galaksiden bile daha büyük aşkım. her şeyimsin sen benim, söylenmeyen sözlerim, unutamadığım ilklerim, içemediğim son kadeh, uzun yolum, şarkılarım, sevdiğim.. balım, benim için çok zor bu veda. öylesine zor ki, kalemi tutan elim delicesine titriyor, her zamankinden fazla hem de, artık herhangi bir ilaçta almıyorum o'ysa.. tedavimi bıraktım, yazmamdaki sebep de bu zaten. ben hastayım Jeongin, beynimde tümör varmış, her bir detayınla kutsanmış beynimde; tümör varmış sevgilim, nasıl mümkün oluyorsa. ölmek için genç değilim aslında, ruhum oldukça yaşlandı bi'tanem. aşkımızı yüklenen kalbimin mecali kalmadı atmaya.

Ve ben, senin gözlerinin önünde acı çekmek istemiyorum sevgilim, rolleri değişelim, aynı şeyleri benim yüzümden tekrar yaşa istemiyorum. demiştin ya bana, beni bataklığımdan kurtardın diye. başından beri sahiplik yaptığım bataklığa kabul etmek istemiyorum seni bi'tanem. güzel kalbin, hassas bedenin dayanmaz bedenini saran acıya, yeniden.

Gitmek zorundayım güzelim, günden güne, bile bile tükenmektense aşkımızı derinliklerimde ağırlar, ruhumu özgür bırakırım. bedenim toprak altına girer, ruhum ruhuna kaçar, kalbim kalbine emanet kalır.

Vedalardan bir buket bırakıyorum sevgilim, her kurumuş demeti aşkımızın temeli, hikayemiz ebedi, intiharlarımın sebebi tümör değil güzel gözlerindi.

Hwang Hyunjin'den,
Kızılına.

-end.

Bu fırtına dinmek bilmez mi?
Bir öpüşsek her şey geçmez mi?
Kendimi adıyorum yoluna.
Adına, sana..

Adına, sana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Lovers Rock,, hyunin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin