Minhonun dilinden:
Bu gün önemli bir gündü.Çok heyecanlıydım.Şirketimiz çok ünlü bir şirketle anlaşma imzalayacaktı.Bu benim şirketin başına geçmemden sonra ilk projeydi.İyice hazırlanmış,parfümümü sıkıp,ayakkabılarımı giydim.Şöför beni kapıda bekliyordu.Arabaya binip şirkete doğru yol aldım.
Ailem daha doğrusu babam beni zorla şirketin başına geçirmişdi.Annemin hayallerini darmadağın etdiyi gibi şimdi hayallerimle ve benimle uğraşıyordu.Ama bilmiyordu ki ben gerizekalını oynamayı seçmiştim:)O, benim annemi aldattığını bilmediğimi sanıyordu.Yada evin altında bütün kirli işlerinden evraklar olan bi kasa olduğunu bilmediğimi sanıyordu: )
Toplantı başlamışdı.
Hala diğer şirketin sahibi gelmemişti.O gelmeden hiç kimse toplantıya başlamak istemiyordu.Sonuçta kaç gündür bu kadar hazırlık boşuna degildi.Sinirle soludum.Hiç kimseden ses çıkmayınca ayağa kalkdım."O zaman başlayalım" dedim.Tam o an gülümseyerek Bay Jisung içeri girdi.Devam etmemizi söyleyib,yerine oturdu.Bense tutulub kalmışdım,biraz sonra sanki sinyalleri aldım ve devam etdim. Detayları konuşmaya başladım.Bu projenin üzerinde gece gündüz çalışıyordum.İşimi en iyi şekilde yapmaya odaklanmışdım.Dayanmadan konuşmamın ardından nefesim kesilmişdi.Bittiğini söylediğimde beni alkışlamaya başladılar.Benim bön bön baktığımı görünce arkadaşım jeongin çok güzel iş çıkartdığımı söyledi,ve Bay Jisungu gösterdi.Bana hayran şekilde bakıyordu.Onun memnun olduğu için bende çutlu oldum.Teşekkür edib,yerime oturdum.Sözleşmeler imzalandı.Artık daha iyi hiss ediyordum."İyi iş çıkarmışsınız Bay Minho" "Teşekkürler Bay Jisung" "Dilerseniz sizinle bir kahve içmek isterim" Duraksadım,ondan etkilenmişdim amma hemen böyle bir teklif beklemiyordum.Pişman olduğunu belirten bakışlar atınca "Elbette" dedim.Evet arkadaşlar ilk ficimle karşınızdayım.Umarım hoşunuza gitmiştir.