6.bölüm

3 1 0
                                    

Uyuyamayacağımı bildiğimden kitap okuma kararı almıştım.İlk önce Dostyevski okumayı düşünsemde kendimi Zweig okurken bulmuştum.Altmışa yakın sayfa okuduğuma emin olduğumda kitabın kapağını kapayıp kenara koymuştum.

Biraz daha yatakta oyalandıktan sonra,ayağa kalkıp elimi yüzümü yıkamak için banyonun yolunu tuttum.Bir an aynada kendimi gördüğümde korktuğumdan arkaya sendelemiştim.Ayna karşısında kendimi süzdükten sonra duşa girme kararı almıştım.Tabi duşta sıcak sanarak açtığım suyun buz gibi soğuk olmasıyla kendime gelmiştim.

Duştan çıktıktan sonra hazırlanmaya başladım.Bu gün normalden daha fazla heyecanlı hissediyordum.Bir kaç arkadaşımdan başka pek tanıdığım yoktu.Jisungun arkadaşlarım kategorisinde olmasını istemediğimden fazlasıyla emindim.Onu yakınlarım kategorisinde,sevgilim adıyla hayatıma katmak istiyordum.

Bu yüzden işleri fazla uzatmadan ona açıklamak taraftarıydım.Eğer yanımda olmak istemiyorsa,ona duygular beslemeye başlamadan bu işleri bitirmeliydim.Aksi halde çok dağılırdım.Kendimi bilirdim bi kere dağıldım mı toparlanmam uzun sürüyordu.Dikkatli olmalıydım.

Dün gece Jisung la konuştuktan sonra onunla bu gün görüşme kararı almıştım.Babamla ilgili olayları ona anlatıp düşüncelerini belirtmesini isteyecektim.Her şeyi anlattıktan sonra yanımda kalmaya devam ederse,onu yarın benimle  birer kahve içmeye davet edecektim.Planlarım bu yöndeydi.Saat neredeyse 7 olacakdı.Evim şirkete yakın olduğundan fazlasıyla rahattım.Jisungun görüşmek için  vakti olub olmadığını sormak istediğimden hesabına girmiştim.Aktif olduğunu gördüğümde yazma kararımı kesinleştirdim.

Merheba güzelim.Nasılsın
Görüldü

Mdrheba iyiyim😊 Sen
nasılsın?

Bende iyiyim.Bu gün
vaktin varsa toplantıdan
sonra seninle bir konu
hakkında konuşmak
istiyorum.

Tabi olur.Ne hakkında

Tamamdır ve buluşduğumuzda anlatıcam.Buradan söylemek istemiyorum.

Görüşürüz güzelim

Anladımm.
Görüşürüz hyung❤

Mutlaka yanlış anlayacak|
Umarım düşündüğüm gibi olmaz|
Tanrım lütfen|

Hyung???|
Kalp mi o|
LAN|
Bekle bende atim|

Hala Jisungun attığı kalbin etkisindeydim.Böyle yaparak farkında olmadan beni daha da heveslendiriyordu.Onunla cidden çok yakışıyorduk ve inu kaybetmek istemiyordum.Maalaseff bu hayatda istediğim çoğu şey hayal kırıklığı ile sonlanıyordu.Bu dileğimin bi istisna olması tek umudumdu.

Düşüncelerimden kendimi ayılttıktan sonra mutfağa geçmiş Jeonginle kendime tost hazırlamıştım.Dün dikkat etmemiştim ama Jisunga yorum yazanlar arasında Jeonginde vardı.Jisungun hesabını nerden bildiğini akşam sormayı aklıma not etmiştim.Şuan Jeongini uyandırıb,hemen şirkete gitmemiz gerekliydi.

Jeongini uyandırdıktan sonra masaya geçmiş beklemeye başlamıştım.Bir az sonra Jeongin geldiğinde yemek yemeye başlamıştık.

Tostlarımızı bitirdikten sonra,son kez aynada kendime bakmış iyi olduğuma karar verdikten sonra ceketimi giyib evden çıkmıştım.

Araba kullanacağımdan kafamı sağa sola sallayıb odaklanmayı denemiştim.Jeonginin geldiğini görüb arabayı çalıştırmıştım.Yolboyu çalan kısık sesli şarkı dışında arabada pek bir ses olmamıştı.İkimizde bir birimizin neredeyse her bokunu bildiğinden bazen böyle konuşmaya konu bulamıyorduk. Şirkete geldiğimizde arabayı otoparka park etmiş.Fazlasıyla sakin bir şekilde inib binaya taraf irelilemiştik.Kendi odamıza gidene kadar gördüğümüz her kesle tek tek selamlaşmıştım.

Odama geçtiğimde soluklanmış,dosyaları toparlamaya başlamıştım.Biraz sonra Hyunjin odaya dalmıştı."Merheba nasılsın" offlayıb cevabladım "Pek iyi olduğum söylenemez" benim gibi offlayıb sordu "Yine bir şey mi oldu" "Toplantıdan sonra Bay Jisung la konuşucam babam konusumda.Eğer yanımda kalırsa hemen babamın şirketini bitirmek için delillerle dava açıcam.Aksi takdirde baya zorlanıcam." "Peki neden onu araştırmamı istedin ¿" "Ondan hoşlanıyorum ama eğer yanımda olmayacaksa,duygularım irelilemeden ondan uzaklaşıcam."

"Biliyormusun Bay Jisungun da Felixden senin hakkında araştırmasını istemiş." "Felix ne iş" "Şimdilik konuşuyoruz.Sevgili olmayı teklif edicem.Ha bu arada eğer hoşlandığını düşünüyorsan hislerinden emin olduktan sonra yap ne yapacaksan.Oynama ikinizinde duygularıyla " "Pezevenk mişim gibi konuşma.Dikkat edeceğim.Ha bu arada elindeki dosyaları ver bana Jeongine de söyle yanıma gelsin." Başını sallayıb beni onayladı.

Bir kaç dakika sonra Jeongin yanıma geldiğinde ona bir kaç proje dosyası verdim.Ondan istediğimin okuyub yorumlarını bana bildirmesi olduğunu söylediğimde severek yapacağını bildirmişti.Bende toplantıya kalan bu süreç içerisinde dosyaları yeniden okumuş.Yapacağımız anlaşmanın iki taraf için uygun şartlarını değerlendirmiştim.Sunumum için dün yaptığım araştırmaları toplamış,düzeltmiştim.Beni daha çok heyecanlandıran şey toplantıdan sonra Jisung la görüşmem olacaktı.

Merheba Ntype lerimm💝

Nasılsınız bakalımm

Umarım gerçektende iyisinizdir.

😽😽😽

Kendinize dikkat edin.Buralarda havalar soğumaya başladı.Sıcak giysiler giymeyi,lipgloss sürmeyi,su içmeyi ve sevginize,saygınıza değmeyen insanları hayatınızdan çıkarmayı unutmayınnn

Ficlerimi unutmuşum devam etmek istiyorum.Eğer önerileriniz varsa sizin isteklerinizi de dikkate aliyim.Yeni bir Taekook fic yayınlayacağım eğer tutarsa onun üzerinde çalışacağımm daha çok.

Görüşürüz bebeklerimmm😚💝💞

Yukarıda yazdıklarımı dikkate alın.Kendinize sık sık hatırlatın.

Ay'ınız gecenizi aydınlatmak için burada♥️♠️

■■■■■■■■■■
Nemenyx
■■■■■■■■■■

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

_İtalyanca'_ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin