4.bölüm

3 1 0
                                    


Jeongin geldiğinde biraz sohbet etdik.Konuşduğumuz süre boyunca Jisung beyle ilgili imalar yapıyor sinirlerimi bozuyordu.Bende ondan bıktığımdan tehdit edib dosyaları incelememde yardım etmesini sağladım.Jisung bey hakkında o kadar ima yapmıştı ki,artık benimde kafama sokmuştu bu konunu.
İşime odaklanmalı olduğumu hatırlayıb kafamı salladım ve dosyalara bakmaya koyuldum.İmza atılıcak dosyalar o kadar da fazla değildi.Ama son aylarda iş birliği teklifleri fazlasıyla çoğaldığından onları değerlendirmem gerekiyordu.Teklifleri görüb off ladım.Burda olmaktan mutluydum.Ama babamın verdiyi görevden sonra ne yapacağımı bilmiyordum.
Babamdan nefret ediyorum.Beni iğrenç işlerine alet etmesinden de nefret ediyorum.
Aslına kalırsa babamın işinin başına tam geçemedim.Bu şirket babamın şirketlerinden en küçüğü.
Kavga ettiğimizde şirketimi Jisung beyin şirketiyle birleştirmemi emr etdi.Birleştikten sonra onların şirketini batırmamı istiyordu.Bunu nasıl yaparım ki, Jisung bey bu şirketi sıfırdan kurmuştu.Bunu ona,çalışanlarına yapamazdım.Ama babam yapardı.
Babam böyle bir insan işte,başka şirketleri batırmak,en güçlü olmak için kendi şirketini kaybetmeyi göze alacak kadar güç düşkünü bir insan.En iyisi olmak için her kesi feda ede bilecek bir insan.Her kes içerisinde kendi oğlu olsa bile.Diğerleri onu örnek baba olarak gösteriyor.Her kes bana çok iyi bir baban var mutluluk duymalısın gibi sözler söylüyor.Ne komik ama ! 'Kafamı ellerime çevirdim' İyi bir baba sözü hiç babam denen şahısa yakışmıyor.Eğer bana babalık yapsaydı belki o zaman düşünürdüm.Öyle bir zamanın hiç bir zaman gelmeyeceğini bildiğimden fazlasıyla kırgınım.
Jeongin daldığımı görüb beni dürtdü "Hey iyi misin? " sustuğumu görüb yeniden sordu "Yine aynı konular değil mi?" bu sefer başımı salladım "Evet,bazen düşünüyorum annem bizi terk etmeseydi eğer,boşanmasaydılar her şey daha iyi olurmuydu? İstediğim işle ilgilenmeme,kendi şirketimi kurmama izin verirmiydiler?" bir nefes çekdim.Başımı kaldırıb gözlerine bakdım ve devam ettim "Biliyormusun umrumda bile değil.Annemi de suçlamıyorum.O da haklı kim babam denen şahısla aynı evde yıllarca yaşayabilir ki.Hiç kimse dayanmaz,dayanamaz bir kere.Kaçıb kendisini kurtarmış işte" Gözleri yavaş yavaş doluyordu.Yanıma çekib sarıldım "Bunu ağla diye anlatmadım sana kardeşim.Hem bana bak.Sen bana destek olacağına,ben sana destek oluyorum.Bu nasıl oluyor ?"
Jeongin dediğime gülümsündü.Burnunu çekdi ve bana sarıldı.Öyle sıkı sarılmışdı ki bi an kemiklerim kırıldı sandım.Şapşal çocuk."Hop hop yavaş.Az daha sık kemiklerim kırılsın gebereyim demii bunu istiyon" "Yürü git ya şerefsiz.Iki dakika duygusallığa izin vermiyo.Ayı"gıcıklıkdan burnunu gömleğime siliyomuş gibi yaptı.Alnına şaplak indirib kendimden uzaklaştırdım "Uzaklaş benden sümüklü böcek" "Siktir git sensin böcek" omzumu itip odamdakı banyoya gitdi.Ben de dosyaların başına geçdim.Düzenleyib arkadaki gizli kasaya koydum.Kilitlemeye gerek olmadığını bildiğimden öylece bırakıb koltuğa oturdum.Bu dosyaları babamın adamları zaten karıştırıyordu.Babamın kendisi kadar akıllı adamları yoktu.Her seferinde dosyaları karıştırdıkdan sonra karışık şekilde koyuyor,resmen kendilerini bana sunuyordular.Babamın adamları babam kadar akıllı olsa bile bi bok olacağını sanmıyordum.O yaşlı bunak kendini fazla göze batmaya zorluyordu.Ama bi bok bildiği yoktu.Şirketi kurmuştu ama nasıl yöneteceğini bilmiyordu şirket hala ayaktaysa bunun sebebi benim.Bunu o da biliyor ve bu yüzden benden korkuyordu.

Merheba ntype lerimm🤞🖇

Nasılsınız bakalımm

😽😽😽

Biliyorum daha çok az kişi okuyo ama yinede belirtmek istiyorum ki,ben Azərbaycanlıyım.Türkçe çok iyi konuşuyorum ama yazarken bazen yanlış yapıyorum.Bunun için sizden
ÖZÜR DİLİYORUM.
Kendimi geliştirmeye çalışacağımm.
Bu fice bir şans verdiğiniz için teşekkürler💞💕

Ay'ınız gecenizi aydınlatmak için burada🎴🖇
~NemeNyx

_İtalyanca'_ MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin