Uzun zamandır, Lord Scaramouche'un yardımcısı olarak görevini yapıyordun Fatui'de.
Çoğu zaman -hatta her seferinde- seni diğer çalışanlardan daha farklı bir kefeye koyardı. Sana her zaman diğerlerinden daha çok değer verirdi.
Ama bunları yaparak seni resmen evcilleştirdiğini, kendi isteklerine göre seni yetiştirdiğini hatta seni manipüle ettiğinin hiç farkına varamadın.
Belki de dedikleri doğrudur ha ? Aşk denen duygu gerçekten insanların gözünü kör edebilecek derecede güçlü bir duyguydu. Ve sen bu duyguya her ne kadar istemesen de yenik düştün.
Yokluğun içine.
--------------------
╰(⸝⸝⸝'꒳'⸝⸝⸝)╯O gün Fatui'deki uzun yıllar süren çalışmanın sonucu biraz da olsa emeğinin karşılığını alacağın gündü. Bir sürü Fatui çalışanı, hatta en düşük rütbeli olanlar bile, senin yeni bir rütbeye yükseldiğini görmek için toplanmıştı.
Scaramouche ile toplantı alanına girdiğinizde, bu kalabalık karşısında gerçekten utanmıştın. Yanında sana destek olan oğlana bakarak konuştun.
"Bu kadar kişiyi toplamaya gerçekten gerek var mıydı Lord Scaramouche?"
Oğlan sırıttı.
"Tüm bu işe yaramazların, senin gibi yetenekli, zeki, çalışkan ayrıca itaatkar birini örnek alması için bunu yapmalıydım [S/A]."Gözünü oğlandan ayırıp sola doğru devirdin. Şansa bak ki Signora seni '12. Fatui Harbinger'ı' Rütbesine yükseltmek için şimdiden oradaydı.
Klasik sıkıcı konuşmalarından birini yaptıktan sonra, mikrofonu Lord Scaramouche'a uzattı. Oğlan etrafına klasik küçümsüyeci bakışını attıktan sonra konuşmaya başladı.
"Açıkçası sizin gibi tembellerin arasından
[S/A] gibi birinin çıkacağını tahmin bile edemezdim. O gerçekten sizin gibilerin içinden en mükemmel olandı. Onun gibi olamadığınız için kendinizden ciddi anlamda iğrenmenizi uygun görüyorum."Scaramouche mikrofonu ağzından uzaklaştırıp senin kulağına fısıldadı, "Diyecek bir şeyin var mı ?"
'Hayır' anlamında başını iki yana salladın. "Hayır, siz yeteri kadar söylediniz zaten Lord S-" Oğlan senin sözünü kesti.
"Bu ne ciddiyet böyle ? Artık aynı rütbede olacağımıza göre bana 'sizli bizli' konuşman gerektiğini düşünmüyorum [S/A]."Leydi Signora konuşmanızdan sıkılmış olacak ki, hemen araya girdi.
"Sevgili [S/A], senin gibi yetenekli bir çalışanın aramızda olduğu için çok şanslıyız. Tüm kıymetli çalışmaların için teşekkür ederim. Seni 12. Harbinger Rütbesine yükseltmek bizim için bir onurdur. İzninle sana, bu ödülü takdim etmek istiyorum."
Karşındaki Harbinger'ın önünde eğildin,
"Onur sizindir, Leydi Signora." Kadın sana ödülü takdim ettiğinde, alkış sesleriyle beraber sırtında bir el hissettin. Bu Scaramouche'du."Seninle gurur duyuyorum [S/A].."
5-10 dakika geçti, geçmedi. Scaramouche elini tutup seni kendine çekip, ikinizi de bu boğucu kalabalığın arasından kurtardı.
-----------------------
╰(⸝⸝⸝'꒳'⸝⸝⸝)╯Kendi odanıza girdiğinizde, konuşmaya başladı,
"Artık bizi ayırabilecek herhangi bir kural, rütbe.. -Veya her ne bokumsa- kalmadığına göre, ilişkimiz hakkında sakin bir kafayla konuşmamız lazım [S/A]."
----------------------
-1. Bölüm Sonu-
╰(^3^)╯
İlk hikayemdi, umarim begenmissinizdir askolar!!!
Kisa oldu farkindayim ama asil bomba 2. bolumde.
Oy atin sapsikler!!
-----------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Scaramouche x Fem!Okuyucu | Your Silence is My Favorite Sound.
Fanfic"Peki ya bir gün iki zıt kutup olmazlara inat kuralları çiğnemeyi bile göze alacak kadar birbirine aşık olursa?" -------------------------------- Aşkolar hikayeyi Fem!Reader olarak yaziyorum haberiniz olsun! Ayrica [S/A] Cryo Mızrak kullanıcısı ve S...