1. Bölüm " tesadüf değil şans "

164 14 3
                                    






Cansu nun beni durtmesiyle uyandım .

- hayal uyan yeni okuluna geç kalacağız ." İçimden bir ses bu yeni okulda daha kötü şeyler olacağını söylüyordu . Yeni okul , yeni arkadaşlar ve yeni öğretmenler belli ki bunlara alışmam biraz zor olucak .

- iki dakkaya hazırlanmış olurum . " mutlu görünsemde aslında içimden ölmek geliyordu . Annem ben doğduktan bir hafta sonra ölmüş . Bu yaşıma kadar babamla büyüdüm ama geçen sene silahlı saldırıda kaybettim . Polislerin birşey yaptığı yoktu . O cani yi ben kendi ellerimle yakalayıp kendi ellerimle oldurecektim . ama daha zamanı vardı .

Bu hayatta iki arkadaşım vardı . Biri cansuydu . Bu zor zamanlarımda beni yalnız bırakmamıştı .

Birde can vardı . Can cansu ' nun abisiydi . Biz çok iyi anlasıyorduk . Cansu ' dan gizli babamın katilini bulmaya çalışıyorduk . O benim hiç olmayan abim gibiydi .

-hayal hadi geç kalacağız ." Dedi alt kattan bağırarak . Babam Dinçer holding in sahibiydi , o ölünce bütün mirası bana kaldı . Yani alt tarafcık beş milyon . On sekiz yaşıma gelince holding in başına ben geçecektim . Şu anlık holding in başında can duruyor .

Alt kata merdivenlerden ikişer , üçer atlayarak indim kapıda cansuyu görünce elindeki sayacı bana gösterdi . 26 dakka 17 saniye 3 salise .

"Hadi çıkalım" dedim eylül ayı olmasına rağmen hava gereğinden fazla sıcaktı .

Okula doğru yürümeye başladığımızda telefonum çaldı . Arayan can dı .

"Efendim"

"Cansu baban ın katilini buldum ." Yüksek sesle " ne " diye bağırdığımda Cansu ' kanka iyimisin ' bakışı atıyordu .

"Herzamanki yere gel " dedi . ağzımdan sadece ;

"Tamam" çıkabildi . Babam ın katili bulunmuştu . Şuanda mutlu olmam gerekirken kalbime bir öküz oturmuştu . Ya onla karşılaşmaya hazır değilsem . Ya benim onun kızı olduğunu öğrenirse ? N'olacak tı ? Aklımda bunca soru varken cansuya döndüm .

" benim işim çıktı 2. Derse girerim " dedim .

" Nereye " dedi sesi soğuk ve ciddi çıkmıştı .

" can ın yanına " dediğimde yüzünde aniden bir gülüş belirdi . Cansu nun yanından uzaklaşarak herzamanki yere yani hasret cafe ye gidiyordum .

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Cafeye geldiğimde köşede masada oturan can ' ı gördüm . Yanına gidip karşısına oturdum .

"Can hadi anlat babam ın katili kim ? Nerede ? "

"Öncelikle sakin olmanı istiyorum" dedikten sonra derin bir nefes aldı ve devam etti " baban ın katili yeni okulunda okuyor "

Yüzüm ün bembeyaz kesildiğinden emindim . Böyle olaylar genellikle filmlerde olur .

"Ama malesef kim olduğunu bulamadık ama yeni başlayacağın okulda okuduğunu biliyoruz."

"Bu tesadüf değil şans. " dedim ve masadan kalktım . Artık herşey yeni başlıyordu .

Lütfen okumadan geçmeyin !!!

Evet arkadaşlar yeni Hikayem hiç bir kitaptan alıntı yapmadım aklıma böyle birşey esti bende yazmaya karar verdim .

Lütfen beğenenler vote + yorum yapabilirlermi ? .

Kötü Prenses (askıya alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin