beş vote geldiği için dayanamadım yb yazdım . multimediada hayal ve poyraz
:××
cafeden çıkıp okula doğru yürümeye başladım aynı zamanda telefonda flappy bird oynuyordum .
okula geldiğimde tüm gözler benim üstümdeydi . içimden ' hiç yeni kız görmediniz mi ' diye bağırmak gelsede kendimi sakinlestirdim .
ileride beni bekleyen cansuyu görünce koşar adım yanına gittim .
- can ' la ne konustunuz ? dedi meraklı bir ifadeyle .
-seni ilgilendirmez " dedim sesim çok soğuk çıkmıştı . onu kırdığıma eminim .
-tamam kızma " dedi sesi yumuşamış ve kırılgan çıkmıştı .
- Özür dilerim , sadece sinirlerim biraz bozuldu . dedim hadi sınıfa geçelim derken okulun bahçesinde bankta oturan çocuk dikkatimi çekti . siyah saçları ve hafif Çekik gözleri onu daha yakışıklı yapmış . ama benim anlamadığım asıl şey o gözler . içinde pismanlik ve acı bulunduruyor du . göz göze geldiğimizde kalbim yerinden çıkacak mış gibi hissediyordum . ne oluyordu bana ?
- aklından bile geçirme ! " cansu nun sözü üzerine cansuya döndüm sesi çok ciddi çıkmıştı .
- aklımdan ne geçirmişim ki ? dedim .
- poyraz ' ın ne kadar yakışıklı olduğu mesela " demekki adı poyrazmış ama Cansu nun sesi neden bu kadar titrek çıkmıştı .
-Cansu , sen şu poyraz denen adamdan korkuyor musun ? Yoksa bana mı öyle geliyor .
-sana öyle geliyor " derin bir nefes aldıktan sonra " hadi yürü " dedi ve beni sınıfa suruklemeye başladı .
ilk ders biyolojiydi herzaman bu dersten nefret etmişimdir . En arkada bir sıra bulup oturdum ancak cansu " orda oturamassın" diye sayıklıyınca
- cansu neden burada oturamazmışım " dedim sesim alaycı bir ifadeyle çıkmıştı .
-hayal söz sana sonra anlatacağım ama lütfen bu sıradan kalk . " diye yalvarırken kapıdan içeri giren kişiyle nefesim kesildi . poyraz oturduğum sıraya kızgın bir ifadeyle yürüyordu . n'aptım ki şimdi .
- hayal hadi gidelim " cansu paniklemisti . birden beni çekmeye çalışınca gerçekten kötü bir şey olacağını hissettim . poyraz yanıma gelip :
- sen ne cüretle benim sırada oturursun " diye bagırdığında yerimden sıçradım .
-s-senin sıran olduğunu bilmiyordum . Özür dilerim " dedim ve hemen eşyalarımı topladım . sınıftaki bazı kişiler gülüyordu . bazıları ise bana acıyan bir ifadeyle bakıyordu . hemen cantamı alıp sınıftan çıktım . koşarak okulun bahçesine çıktığımda okul bekçisine görünmeden dışarı çıktım . eve gitmek istiyordum . bu poyraz denilen çocuğun benimle sorunu neydi ? birbirimizi tanımıyoruz bile neden bana böyle kötü davranıyor ? acaba sadist mi ? diye düşünmeden alı koyamadım kendimi .
eve geldiğimde kendimi koltuğa attım . Hayat bir sınavdı . bizi zor bir sınava sokuyordu . eyer bu zor sınavdan kalırsan ölür , geçersen yaşarsın .
salondan çıkıp kendimi odama attım . Çalışma masam ın üstünde duran fotoğraf albümüne baktım . annem , ben , babam ve Nalan sultan . onları çok özlemiştim . annem ve babam yok ama nalan sultan var . acaba şuan Nerede napıyor diye düşünmeden edemedim . nalan sultan ın benim yaşımda bir oğlu vardı . Acaba Nasıl birisiydi ? . aklımdaki soruları sonradan cevaplamak üzere Telefonumu çıkartıp can ı aradım .
-alo
-can senden bir şey istiyebilirmiyim ? diye sordum çekinerek .
-tabiki " dedi . Can herzaman nazik olmuştur .
-Nalan Karataş adlı kişinin evinin adresini bulabilir misin ?dedim çekingen bir ifadeyle .
- niyeki . dedi sesi biraz merak uyandırıyordu .
-aslında nalan Karataş yani nalan abla benim dadım gibi birşey oluyor . dedim
- bir kaç saate bu iş halolur ." dedi ve Telefonumu yüzüme kapattı . Bir kaç saat çok yavaş geçeceği için bilgisayar ı alıp teen Wolf izlemeye başladım .
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
aradan bir kaç saat geçince telefon um çalmaya başladı . arayan can dı .
-alo can buldunmu nalan sultan ı .
- evet buldum adresi sana mesaj atacağım . dedi ve yüzüme kapadı . noluyor bu çocuğa eskisi gibi değil . Hemen üstüme açık mavi gömleğimi giyip altıma siyah dar paça pantolonumu giyindim . saçlarımı açık bırakıp evden çıktım . yoldan geçen bir taksiyi çevirip telefonuma gelen adresi gösterdim . şoför amcaya adres vermek için o güzel ses tellerimi yoramazdım .
taksi 15 dakka sonra durunca etrafıma bakındım . lüks bir villanın önünde durmustuk . şoför amcaya parayı uzatıp villaniń bahçesine girdim . kapıya her adım yaklaştığımda kalbim deli gibi çarpıyordu . kapının ziline baktığımda açan kişi ile kaskati kesildim
poyraz .
lütfen okuyun ben bunları okumuyorum ama okuyun .
beş vote gelmiş vote verenlere teşekkür ederim . Okul kapanıyor ve son sınavlara yaklaşıyoruz . sınavlar çok yoğun bunun için bir süre yb gelmeyecek . :'( :'( :'( :'( ama kısa kısa şeyler yayınlayabilirim .
bol bol vote ve yorumm Teşekkürler ♥♥♥♥♥ :-D :-D :-D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Prenses (askıya alındı)
Ficção Adolescenteyeni hayatına başlayan hayal için zorlu süreç başlamıştır . babasının katilinin yeni okulunda okuduğunu öğrenen hayal onu bulmaya çalışıp kendi elleriyle öldürecektir . Bu plan a kimse dahil olmayacaktır . peki ya hiç görmediği biri " ben senin abin...