Většinu volného času trávili spolu. Toulali se městem, vzájemně se škádlili, smáli se a dováděli jako malé děti, nebo sedávali zachumlaní na pohovce v Georgově bytě ve vzájemném objetí a celé hodiny si povídali.
Převážnou část nocí přespávala u něj. Ačkoli jim to oběma dávalo pořádně zabrat, skončili vždy jen u toho, že si usínali v náruči.
Zrovna vylezl z koupelny jen v trenýrkách a sháněl se po svém zeleném tričku s růžovou trpaslenkou, které si včera vytáhl na spaní. Pohlédl k posteli, na níž seděla Grace zapřená zády o polštáře a nepokrytě ho hltala zrakem. Trochu se začervenala a odvrátila hlavu stranou, když byla přistižena.
Klekl si na postel, po čtyřech se připlížil až k ní a zatahal ji za cíp trička.
„Není tohle náhodou můj spací úbor?" zazubil se na ni.
„To tričko krásně vonělo tebou, tak jsem neodolala," vrátila mu úsměv a přitáhla si ho ke krátkému polibku. „Zlobíš se?"
Zavrtěl hlavou.
„Pojď ke mně," vyzvala ho, stáhla si ho zády na svou hruď a obemkla ho kolem boků holými stehny. Zajela mu rukou do vlhkých vlasů a políbila na místo, kde míval kdysi ucho.
Natáhl se pro knížku, kterou jí už několikátý večer četl a uvelebil se v jejím příjemném sevření. Jakoby mimoděk mu přejížděla po holých pažích a pak jí dlaně sklouzly k jeho hrudníku. Začínalo mu dělat potíže soustředit se na text.
Váhavě mu putovala přes břicho, až zajela pod okraj trenýrek a jemu se na chvíli zadrhl hlas. Vteřinku vyčkala, a když reakce nebyla odmítavá, pokračovala v dráždění. Zavřel oči, zaklonil hlavu a kniha mu vypadla z rukou. Věděl, že by ji měl nejspíš zastavit, ale zároveň si přál, aby u Merlina hlavně nepřestávala.
Zabořila mu zezadu prsty do vlasů a přiměla ho natočit hlavu stranou. Sama se vyklonila a spojila jejich rty v dlouhém hlubokém polibku. Uniklo mu roztoužené vzdychnutí a ona své doteky ještě zintenzivnila.
O několik chvil později cítil, že už déle nevydrží a namáhavě zaskučel: „Gracey, prosím, jestli hned nepřestaneš...tak se ti..."
Její sevření však nepovolilo. Spíš naopak. Zaryl nehty do jejích stehen, tělem mu projela vlna rozkoše doprovázená posledními pohyby její ruky. Hlasitě oddechoval a cítil, jak mu její splašené srdce buší do zad.
Odvážil se natočit hlavu a setkal s jejím pohledem, ve kterém zářily spokojené jiskřičky.
„Tohle jsem toužila udělat už dlouho," zašeptala. Lehkým drcnutím ho donutila trochu víc se posadit, aby mohla vyprostit mokrou ruku z jeho klína a zvednout se zpoza jeho zad.
Odebrala se do kuchyně a pustila vodu ve dřezu. Zamířil zpět do koupelny a cestou vylovil ze šuplíku čisté oblečení.
Našel ji ležet zase na posteli. Tentokrát se válela na břiše, bradu složenou v dlaních, nohy ohnuté v kolenou vzhůru a zkřížené v kotnících. Listovala starým vydáním jakéhosi kouzelnického časopisu. Dopřál si chvíli vychutnat ten výhled a pak přilehl na bok vedle ní. Rukou jí přejel po holém stehně a pokračoval na zadeček skrytý pod tenkou látkou kalhotek.
Časopis odhrnul stranou a překvapenou ženu přetočil na záda. Polapil její rty s neskrývanou touhou. Prvně za celou dobu si dopřál zajet jí pod tričko. Byl si dobře vědom, že pod ním nic nemá. Zalapala při jeho dotyku po dechu a zvrátila hlavu.
Klouzal rukou níž po jejím bříšku, dokud nenarazil na lem kalhotek. Nezaváhal a vklouzl po něj. Tmavé oči se jí rozšířily.
„Myslela sis, že z toho vyklouzneš bez odvety?" zachrčel smyslně a než stačila zaprotestovat, umlčel ji dalším hlubokým polibkem. Velmi rychle se začala přesvědčovat o tom, že jeho prsty opravdu umí i jiné zázraky, než příjemnou masáž.
ČTEŠ
Zlomeni (George Weasley fanfiction)
FanfictionGeorge Weasley býval se svým dvojčetem tím nejvtipnějším a nejbláznivějším klukem na celé bradavické škole. Do doby, než se jeho polovička odebrala na věčnost. Mezitím uplynuly víc než čtyři roky a z něho je stále zlomený muž. Muž, jehož oči se nikd...