|5|Duygularını merak ettim

657 52 5
                                    

jungkook<3
sonra işte salak salak hareket etti
ben de laf soktum çıktım

hae-i💐💕
ohh iyi yapmışsın da
acaba jungkook konuşsanız mı?

jungkook<3
İNAT EDİYOR AMA
o gün konuşmaya çalıştım ne oldu?
beni çok kitap okuyan ilan etti

hae-i💐💕
offf ne yapsak ki?
çıkışta yeni açılan yere gidip
biraz bu konu hakkında mı konuşsak?

jungkook<3
gidelim ama
artık bu konu hakkında konuşmayalım
hem merak ediyorum orayı
belki kafam dağılır

hae-i💐💕
peki bebişim
son ders zaten
sizin dersiniz ne?
bizim fizik of kadın var ya
yazıyor...

1 bildirim

hoseokie❤️‍🩹
koookieee

kookie❤️‍🩹
aşkımm🥹

hoseokie❤️‍🩹
ne yapıyorsun bakalım?

kookie❤️‍🩹
son dersi bekliyorum
sen ne yapıyorsun?

hoseokie❤️‍🩹
ne yapayım ben de aynı
bizim matematik hocası vardı ya
kimyacıyla sevgiliymiş
hatta geçen evlenme teklifi etmiş

kookie❤️‍🩹
e fark etmemiş miydin?
ben sana diyordum ya hep

hoseokie❤️‍🩹
ne bileyim
ciddiye almıyordum seni

kookie❤️‍🩹
bak ya engellerim seni

hoseokie❤️‍🩹
şaka şaka
bu arada bir camdan bak bakalım
siyah saçlı kookie

kookie❤️‍🩹
ne?
çevrimdışı

•••

Son iki dersimiz beden olduğu için teneffüs arasında sınıfa çıkmış eşyalarımı toparlayıp zilin çalmasını bekliyordum. Ama aldığım mesajla şaşkınlık içinde camdan bakıp bahçede siyah bir şapka takmış bana otuz iki diş gülen Hoseok ile istemsizce kahkaha atmıştım.

Sınıfta bulunan 3-4 kişi bana garip garip bakarken eşylarımı hızlıca toparlamış, koşar adımlarla sınıftan çıkmıştım.
Koridorda gördüğüm hae-i ile hızlıca yanına ilerledim.
"Hoseok gelmiş! Çıkışta kaybolma bir yere tanıştırayım sizi."

Şaşkınca heyecanlı yüzüme bakıp gülmemle gülmüş, başını beni onaylarcasına sallamıştı.
Daha fazla vakit kaybetmeden merdivenlere ilerleyip hızlıca aşağıya indim.
Aynı hızda büyük kapıdan da çıkıp karşımda Hoseok'u görmemle seslice kahkaha atmış, kollarımı açıp ona doğru koşmuştum.

Kollarımı boynuna dolayıp parmak uçlarıma yükselerek ikimizin de dengesini bozmuş, bu duruma ikimiz de gülerken üzerimde hissettiğim baskıyla dudaklarımı kulağına doğru yaklaştırdım.
"Birisi bize mi bakıyor?"

Hoseok ise sanki beni öpüyormuş gibi yapıp kulağıma yaklaşarak aynı benim gibi mırıldanmıştı.
"Senin bahsettiğin çocuk ve yakışıklılığım karşısında ölüp biten bir kaç kız."
Dediği son cümleyle kollarımı ayırıp gülerek koluna vurmuştum.
Bir süre daha sarılarak kalsaydık cidden komik bir görüntü olurdu.

"Salak neden önceden haber vermedin? bir de bana dedikodu anlatıyor gibi yapıyorsun."
Hoseok dediğim "salak" kelimesi yüzünden kafamı koltuğunun altına almıştı. Aramızdaki 2 yaşın lafını ona sadece salak dediğim zamanlarda tutuyordu zaten.
Boynuma sardığı kolunu ısırarak ondan kurtulmuş, bakışlarımı etrafta bize garip garip bakan öğrencilerde gezdirmiştim.
Ama bakışlarım bir yerde kilitli kalmıştı. Kırgınlık mı? yoksa kızgınlık mı bilemediğim bakışları olan Taehyung en başından beri bize bakıyor, yerinden kıpırdamıyordu bile.
Düşüncelerimi ise kulağıma ilişen şeyler bozmuştu.
"Ayak üstü yediniz birbirinizi bu mu küslük? peh yani size."

•••
"Evet çocuklar şimdi ikili gruplara böleceğim sizi ve beraber ısınma hareketleri yapacaksınız!"

Sınıf sırasına girdiğimde hocanın sesiyle başımı onaylar şekilde boş boş sallıyordum. Ama kaçırdığım bir şey vardı o da Taehyung ile aynı sınıfı paylaştığım.

"Jungkook ve Taehyung. Jongin ve Jennie. Seulgi ve Yeri.."
Gözlerim büyürken ne yapacağımı bilemeyerek Taehyungun yanına ilerledim. O olduğu yerde sabit bir şekilde durken ben çoktan yanına gelmiştim.
"Hangi hareketle başlayalım?" Bakışları bana değmiyordu bile.
"İlk önce yüzüme bakmanla başlayalım." Dediğim şeye şaşırmış olacak ki hızlıca bana dönmüş ardından gözlerini kaçıp boğazını temizlemişti.

Biraz da olsun göz teması kurmamızla gülmüş, vücudumu esnetmek için hareketleri bir bir yapmaya başlamıştım. Bir süre sonra fark ettiğim şey de Taehyung'un da beni takip ettiği olmuştu.
İstemsizce gülerken bakışları bana tutunmuş neye güldüğümü çözmeye çalışmıştı.

•••
Sonunda tüm hareketleri yapmıştık. İkimiz de yere oturmuş diğer grupların da bitirmesini beklerken burnuma dolan mis gibi kokuyla gözlerimi yanıma çevirmiştim. Göz renginin değiştiğini görmem ise şaşırmama sebep olmuştu. Kızgınlığa mı giriyordu ki?

"Taehyung..göz rengin değişti."
Sesimle irkilip bakışları bana dönerken bu sefer göz rengi normale dönmüştü. Şaşkınlığım iki katına çıkmıştı. Nasıl ya? Kızgınlığa girmemiş mi?
"Kızgınlıktan dolayı değil göz rengim duygularıma göre değişiklik gösterebiliyor."

Şaşkınlıkla dizlerimin üzerine kalkıp yüzüne doğru yaklaştım. Nasıl yani? Eğer beni seviyorsan ya da benden nefret ediyorsan şu an göz rengin mi değişecek? Yaptığım hareketle Taehyung geriye doğru çekilip ellerini omuzlarıma koydu.
"Delirdin mi Jungkook? Ne yaptığını sanıyorsun??"

Omzumdaki ellerinin bileklerinden tutup yüzüne eğilmeye çalıştım ama becerememiştim. Ne ara bu kadar güçlendi bu çocuk?
"Duygularını merak ettim."
Durduğumuz pozisyon yanlış anlaşılmaya müsaitken yanımıza gelen Jisoo ile Taehyung benden uzaklaşmış, hemen ayağa kalkarak yanımdan ayrılmışlardı.
Oflayarak yere oturduğumda karşı bankta elinde telefonla benim tarafımı çeken arkadaşımı görmemle ise ellerim şaşkınca açılan ağzıma gitmiş, utançla kendimi geriye doğru bırakmıştım. Rezil birisiyim cidden.

•••
bölüm sonuu.
kısa bir bölüm oldu ama biraz geçiş bölümü gibi olsun istedim. elimden geldikçe sıklaştıracağım bölüm atmaları. umarım beğenmişsinizdir. sağlıcakla kalınn.💕💕💕

ilay

brash | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin