Tuana'dan
Yine Gamze hoca nın odası yine ben..T: YA HOCAM BU KIZ BANA "KAŞAR" DEDİ! ÖYLECE KIZI İZLESE MİYDİM?!!
G.h: SEN DE DÖVMEYİ Mİ TERCİH ETTİN?!!
T: EVET!!
G.h: affettim Tuana bi de çok doğru bi şey miş gibi.. tövbe yaa! Evet kızım niye arkadaşına yanlış hitaplarda bulunuyosun?
S: hocam öyle bi şey demedim atıyo!!
T: HOCAM BEN SİZE NE ZAMAN YALAN SÖYLEDİM?! BEN SİZE YEDİĞİM BÜTÜN BOKLARI USULÜYLE ANLATMADIM MI?! ŞİMDİ SUSAMA MI İNANCAKSINIZ?!
G.h: haklısın Tuana ama-
Tam o sırada zil çaldı.
———————————————————————————
Zil;
Anlamazdın, anlamazdın!
Kadere de inanmazdın!
———————————————————————————T: CENGİZ HOCAM OKULDAYIZ BU ZİL NE YA?!
Bizim okulda zili bilitişim hocası yani Cengiz hoca koyar.
C.h: Tuanacım bi arkadaşın istedi bende koydum.
Ha doğru bizim okulda isteyen Cengiz hocaya şarkı söyler Cengiz hoca da çalar. Cengiz hoca kral adamdır. Onla hocaların dedikodusunu yapmışlığım bile var..
T: tmm hocam
G.h: neyse şimdi derse gidin zaten dersleriniz zayıf iyice düşmesin!
T: Nası ya ben bu kızı boşuna mı dövdü- neyse
Gamze hocanın odasından çıktık. Çok şükür ki bizim sınıfa girmemizle. Zil çaldı. Yağız yanıma geldi.
Y: Susamın ağzının payını iyi verdin..
T: keşke biraz yardım etseydin (!)
Y: ben kadınlara el kaldırmam sadece sevdiğim kızların canını yakarım o da şiddetle değil. Anladın sen..
T: anladım ama umarım bu el kaldırmama işi çok üzün sürmez tek başıma müdür yardımcısına gitmekten bıktım.
Y: sen de devamlı kızlara bulaşma.. bana bak yoksa sen erkeklerle kavga etmekten kokuyo musun?
T: hah! Güldürme beni. Ben onlardan değil.. onlar ben den korkuyo! Bu yüzden de bana bulaşmıyolar!
Y: he he ayn bu arada bu ders bi iş adamı mı ne gelcekmiş Çağrı Efe Ak mı ne?
T: baba parası..
Y: bence değil..
Yağız'a tip tip baktım.
Y: ne? Fikrimi sundum.
T: ...var mısın lan iddasına?!
Serçe bapmağımı uzattım. Yağız bi parmağıma bi bana baktı.
Y: ...varım lan!
Parmağını parmağıma taktı.
T: neyine?!
Y: hmmm ben kazanırsam bana bi kız ayarlicaksın!
T: of tmm! Ben kazanırsam babanın arabasını kaçırıp beni gezdiriceksin!
Y: ......tmm lan onaya varım!
Zil çaldı.
———————————————————————————
Zil;
Seviyorum ama buna boyun eymem!
Aşkımı sakınırım ama gizlemem!
Her hücrem seni çağırırken aşktan kaçamam!
Gözlerden uzak yaşayamam!
———————————————————————————