Din vina mea.

38 1 2
                                    

Frica ma cuprindea.. mi se inmuiau picioarele.. nu stiam daca sa tac sau sa vorbesc.. daca sa ma misc sau sa stau neclintita.. frica e un sentiment de care nu poti fugi niciodata.. te urmareste si-n gaura de sarpe .. cu totii il simtim macar odata.. poate cand esti indragostit si iti e frica sa nu il pierzi pe cel iubit sau poate cand esti cu un pistol la cap ca si in cazul de față.. eram speriata nu stiam nimic.. in orice moment puteam sa mor... inainte de a apasa pe trăgaş Jack a aparut si m-a salvat.. l-a pus jos pe omul cu masca si mi-a spus sa fug.. am fugit dar cand m-am uitat in spate sa vad daca si el vine dupa mine am vazut ca au aparut mai multi baieti care incepeau sa-l loveasca in toate locurile . Am sunat repede la politie .. Cand a aparut echipajul de politie cu totii au plecat .. dupa plecarea lor a ajuns la locul faptei si salvarea.. l-a transportat pe Jack la spital... Normal ca am mers si eu la spital pentru ca doar din cauza mea a ajuns acolo... Cand am ajuns nimeni nu vroia sa-mi spuna nimic.. din nou imi era frica sa nu pateasca nimic.. pentru ca deja am inceput sa ma indragostesc de el.. dragostea e un sentiment exceptional pe care nu totii stiu sa-l pretuiasca.. e un sentiment care iti provoaca fluturasii in stomac.. sau care te face vulnerabil.. Te face fericit, dar in acelasi timp te poate face si sa suferi, in acel moment nimeni nu te poate ferii de razbunare .. nici politia nu poate sa stea in calea razbunarii.. .
Orele treceau iar eu ma scufundam in lacrimi pana cand doctorul a venit si mi-a dat o veste la care nu ma asteptam...
Eu- Doctore, doctore ce s-a intamplat cu Jack?
Doctorul- Din pacate domnisoara am o veste oribila pentru dumneavoastra.
Eu- Spuneti !
Doctorul- Baiatul e.. e..
Eu- E??
Doctorul- .....

I will kill you.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum