Doctorul- din cauza bataiei grave pe care a primit-o E in coma, si s-ar putea sa nu se mai trezeasca niciodata.
Eu- Doamne Dumnezeule, nu pot sa cred. Imposibil
Doctorul- Din pacate este posibil .
Doctorul a plecat. Nu puteam sa-mi revin... Ce sa fac ? Singura speranta era ca bunul Dumnezeu sa il ajute.. orele se scurg si asteptam vestea care nu mai venea de la doctor . Am decis sa o sun pe cea mai buna prietena a mea sa vad daca a rezolvat problema cu avocatul .
- Heii, ce faci ? Am spus eu
-Bine , acasa tu ?
- La spital ..
- Da ce ai patit..?
- Vi la o cafea sa vorbim ? Ca e mult de povestit
- Da vin.. ne vedem la cafeneau de langa Blocul in care stau ok ?
-ok . Ne vedem in 10 minute ca i-au un taxi.
-Bine, nu te mai retin ne vedem in curand
Nu am mai stat nici un moment pe ganduri si am plecat sa ma intalnesc cu prietena mea. Am ajuns la cafeneaua stabilita .Cand am ajuns acolo cea mai buna prietena era sosita deja. Am asezat langa ea bineinteles.
-Ceau... am zis eu
-Ceau. Hai sa comandam ceva , sa te faci comoda si sa-mi povestesti ce s-a intamplat.
-Bine
A sosit barmanu' .
-Buna ziua, Bine ati venit . Cu ce va pot servi ?
-Buna ziua, eu as dorii o cafea cu lapte va rog frumos. Am spus eu
-Si eu as dorii la fel.. a spus prietena mea.
Ma uitam la ea si e vedeam ca era indragostita de barman .. si el la fel.. A plecat.
- Hopaa te-ai indragostit ?
- Nu stiu ce s-a intamplat ... m-am pierdut in ochii lui albastri..
- De ce nu ii propui sa iesiti ?
-nu stiu... in fine lasa asta .. Am venit aici cu un motiv. Acela de-mi povestii ce ai facut..
- Aa.. da.. ieri am iesit cu Clay, Jez, Megan si Chester afara.. Ei au adus un baiat nou.. numit Justin.. Eram fermecata de privire lui.. era ceva de neimaginat.. toti au plecat cu exeptia mea si a lui Justin.. el a vrut sa ma conduca acasa, dar eu am refuzat zicand ca ma descurc. Am facut schimb de numere de telefon si am mers fiercare pe drumul lui.. la un moment dat o fata a aparut cu un pistol in fata mea.. m-a salvat Justin.. dar dupa plecarea mea au mai venit baieti care l-au batut foarte grav. A ajuns la spital unde doctorul a spus ca e in coma si s-ar putea sa nu se mai trezeasca niciodata.
- Vai... Doamne... sper sa se faca bine
- Cred si sper ca se va face bine. Acum spune-mi ce ai rezolvat cu tata ?
- Am vorbit cu tatal meu si a spus ca are sanse sa iasa incurand de acolo..
-Prima veste buna pe ziua de astazi ... Eu nu mai timp .. vreau sa-l vizitez pe tata si dupa sa ma intorc la spital.
- Bine Rox.. ne mai auzim...
-ok, dar tu nu pleci ?
- Nu .. vreau sa-l invit pe barman la un suc.
-Ok.. atunci distractie placuta..
Am plecat repede la tata la puscarie.. in timp ce-l asteptam sa vina, doua maini imi cuprindeau ochii..