Franciszek był zwykłym mieszkańcem miasta, który jak wielu innych, był fanem JACEX Corp. Oglądał ich streamy i podcasty zanim ta korporacja przejęła władzę. Kiedy ta sytuacja miała miejsce, Franciszek był zaintrygowany, jednak nie martwił się tym zbytnio, bo był przekonany, że JACEX Corp zna się na tym co robi i zrobi wszystko, aby poprawić sytuację w Polsce.
Franciszek zauważa w wiadomościach, że Jack Arbaz został prezydentem. Przypomina sobie tą postać z streamów, w których była ona wygenerowaną twarzą. Jednak po obejrzeniu kolejnego streama, zauważa, że Jack Arbaz pojawia się tam jako gość i gra w "Sims 4" jako siebie. Franciszek zaczyna podejrzewać, że to wszystko jest fałszywym wspomnieniem, które zostało wprowadzone do jego umysłu przez JACEX Corp. Czuje się oszukany i zaczyna się obawiać, jakie inne fałszywe informacje zostały mu wmówione. Postanawia działać, aby dowiedzieć się prawdy o tym, co dzieje się w jego kraju i jakie jest prawdziwe oblicze JACEX Corp.
Franciszek zaczyna działać i już po kilku dniach na telewizji widzi spot, w którym Bartek Sitek zachęca do wstąpienia do wojsk antypapugowych. Franciszek decyduje się zapisać się do tej armii, bo chce walczyć z tą plagą. Jednak po kilku dniach szkolenia i walki z papugami, Franciszek zaczyna dostrzegać, że coś jest nie tak. Okazuje się, że papugi są jedynie pretekstem do czystek i represji wobec ludzi, którzy sprzeciwiają się JACEX Corp. Franciszek zaczyna się poważnie obawiać o swoje życie i o los swojego kraju, pod wodzą JACEX Corp.
Franciszek zaczyna zmagać się z wewnętrznymi sprzecznościami. Z jednej strony, widzi, że działania JACEX Corp są nieetyczne i niebezpieczne dla jego kraju, ale z drugiej strony, nadal jest lojalny wobec tej korporacji, ponieważ jest jej oddanym widzem. Próbuje tłumić te negatywne myśli, tłumacząc sobie, że jest wiernym fanem JACEX Corp i że musi wyeliminować wszystkie "nielojalne" elementy, jak papugi, które są szkodliwe dla kraju.Franciszek siedzi przed telewizorem, oglądając wiadomości. Na ekranie widzi wiele różnych tematów, takich jak:
Ochotnicy walczą z plagą kolorowych papug: W kraju trwa kampania antypapugowa, której celem jest wyeliminowanie tych zwierząt z Polski. Na ekranie widzi zmontowane sceny z ochotnikami, którzy strzelają do papug z wiatrówek i podpalonego drzewa, na którym te papugi gniazdują.
Jacek Arbaz decyduje się przenieść stolicę Polski do Torunia: Prezydent Jacek Arbaz ogłasza, że stolica kraju zostanie przeniesiona z Warszawy do Torunia, miasta rodzinnego JACEX Corp.
Szał zakupowy przed świętem pieczonego ziemniaka: W kraju trwa gorączkowa sprzedaż przed świętem pieczonego ziemniaka, które ma się odbyć w największych miastach. Na ekranie widzi tłumy ludzi, którzy przepychają się w sklepach, by kupić jak najwięcej ziemniaków i innych produktów, które będą potrzebne do tego święta.
Frog Shop i nowe piwo: Wiadomości prezentują również reklamy nowych produktów JACEX Corp, takich jak sklepy sieciowe Frog Shop, które zastąpiły sklepy Zabka, oraz nowe piwo produkowane przez tą korporację.
Franciszek słucha tych wiadomości z rosnącym niepokojem. Widzi, jak JACEX Corp wpływa na wszystkie aspekty życia w jego kraju i jak jego kraj zmienia się w dyktaturę, w której prawda i wolność zostały zamęczone.
Franciszek zmienia swoje zdanie i zaczyna kochać JACEX Corp. Zostaje zauroczony postacią Bartka Sitek, którego uważa za swojego idola i zaczyna mieć "crusha" na nim. Postanawia wstąpić do sił antygołębiowych, ponieważ uważa, że gołębie srają na budynek Rezyserii JACEX Corp i są szkodliwe dla kraju. Zdaje sobie jednak sprawę z tego, że jego postawa jest sprzeczna z tym co myślał wcześniej, ale zmienia swoje zdanie bo Jacex jest wszystkim co jest właściwe.
Jednak jego zmiana zdania jest przykładem jak JACEX Corp zmanipulował jego umysł i jak jego lojalność wobec tej korporacji przesłoniła jego rozsądek i pojmowanie rzeczywistości.
YOU ARE READING
1984 but it's Jacex
FantasyFranciszek był zwykłym mieszkańcem miasta, który jak wielu innych, był fanem JACEX Corp. Oglądał ich streamy i podcasty zanim ta korporacja przejęła władzę. Kiedy ta sytuacja miała miejsce, Franciszek był zaintrygowany, jednak nie martwił się tym zb...