sobota godzina 18.
byl ciemny i ponury wieczor. dzien jak codzien. nie spodziewalam sie ze przez ten jeden pochmurny wieczor rozpogodzi sie mi cale zycie.
caly dzien siedzialam w domu nudzac sie i ogladajac kapitana bombe. nagle dostalam powiadomienie od mojej najlepszej przyjaciolki ilonki ze zabiera mnie do chelmskiej galerii na zakup nowych majtek bo stwierdzila ze wszystkie ktore mam to sa porwane w kilku miejsach lub sa juz to majtki w dziurze. a wiec zaczelam sie szykowac. pomalowalam sie i ubralam. napisalam jej ze jestem juz gotowa i mozemy wychodzic. spotkalysmy sie pod okraglakiem i podazylysmy na chelmski autobus miejski. wsiadlysmy do autobusu i wysiadlysmy pod galeria. ilonka zapytala mnie czy chce zapalic a ja odpowiedzialam jej ze pierdole te szony seks tylko jak jaram. wiec ona zapalila sama. gdy skonczyla palic weszlysmy do galerii i po kolei chodzilysmy po sklepach i ogladalysmy dla mnie majtki. w zadnym sklepie ktorym bylysmy nie bylo zadnych podobajacych mi sie i zostala tylko sieciowka o nazwie nowy rok. wkroczylysmy tam i natrafilam na piekne czerwone koronkowe stringi. wybralam rozmiar lecz nie bylam pewna czy napewno beda dobre wiec chcialam je zmierzyc. udalam sie do najblizszej przymierzali. otwieram drzwi i nagle moie serce stanelo. moje oczy sie zaszlily. moje cialo cale zdretwialo. moie usta nie mogly wydac zadnego dzwieku. w przymierzalni stal pol nagi feet ktory wlasnie chcial przmierzyc czarna koszule. feet to jest kurewsko bosko przystojny chlopak z mojego miasta. spojrzal na mnie. spytal co ja robie. otrzasnelam sie z tego szoku i w koncu powiedzialam przepraszam i gdy probowalam zamknac drzwi on pociagnal mnie za reke i wciagnal do srodka. stalam jak zamurowana. on powiedzial ze wcale nie musze go przepraszac a prosic go o litosc. ja zamurowana po raz trzeci. nagle wpil sie w moje usta i zaczal je intenstywnie przygryzac. na poczatku bylam wtrzasnieta lecz bardzo mnie podniecal i podobalo mi sie to co robi wiec oddalam pocalunek. po chwilii do akcji wkroczyl jezyk. zrobilo mi sie az duszno i mokro a jemu ciasno w spodniach. dotykal soczyscie moich posladkow i je sciskal tal bardzo ze az z moich ust wydobyl sie jęk.
byl tak blisko ze poczulam jego podnoszace sie przyrodzenie. zlapalam go za nie. on z wrazenia przygryzl mi warge do krwi. coraz intensywniej i agresywniej sie calowalismy. brakowalo nam az tchu. zlapal mnie za piers przy czym namietnie ja dotykajac. minela dluzsza chwila i w koncu sie od siebie oderwalismy. spojrzelismy sobie gleboko w oczy po czym feet powiedzial ze nieziemsko caluje i mnie pragnie. spytal czy dam mu swoj numer telefonu. wyrwalam sie z transu i kazalam mu dac swoj telefon. zapisalam mu swoj numer w kontaktach i wyszlam z przymierzalni zostawiajac go z problemem. problemem stojacego penisa. gdy wyszlam ujrzalam ilonke ktora mnie szuka od 15 minut. zastanawialam sie czy podzielic sie tym przezyciem z przyjaciolka lecz stwierdzilam ze odbierze mnie jako dziwke wiec nie powiedzialam. podeszlan do niej. zdenerwowana zaczela mowic ze szukala mnie dlugo. powiedxialam ze zatrzasnela mi sie przymierxalnia dlatego tyle mi zeszlo. tylko ze w koniec koncow nie przymierzylam tych majtek ale mysle ze beda pasowac. udalam sie do kasy i zakupilam je. ilonka kupila sobie obcisly top. wyszlysmy z sklepu i udalysmy sie do domow poniewaz byla juz 20.
CZYTASZ
love story two i feet
Teen Fictionta opowiesc to historia o zwyklej dziewczynie imieniu two spotykajacej przypadkiem w sklepie swoja milosc do konca zycia.