~6~

127 8 0
                                    

     Tak jo. První den ve Zmijozelu. Bez Hermiony na pokoji, bez Freda a George, kteří k nám ráno lezli, aby nás vzbudili, bez ospalého nestíhajícího Rona a bez Harryho ranního popichování. Třeba to nebude tak hrozný. No ne? Fajn to asi moc přesvědčivě neznělo. Mířím na novou kolej. Nábor na famfrpálové posty byl už v září. A já se dostala do týmu. Harry bude koukat, až se proti němu postavím. Hraju na postu chytače. Jako táta a Harry. Je to super.
Dojdu ke stěně. Nadechnu se. A ještě jednou.
,,Čistá krev" pronesu heslo
Přede mnou se objeví dveře a já vejdu dovnitř. Místnost je laděná do zelené, šedé a černé. Jak jinak. Ve společence jsou gauče u stolků, hořící krby, křesla, knihovna, podlaha je pokrytá parketami, spousta lidí a docela rušno. Rozhlédnu se po lidech. Skoro nikoho neznám. Jen pár lidí a to od pohledu. Teda až na Malfoye a Riddla. Ti nás s Harrym, Hermionou a Ronem dost opravovali.
,,Ale, ale náš chytač se uráčil přijít." zavolal na mě brunet
Neznám ho. Jediné co vím je, že se baví s Malfoyem a Riddlem. Asi nějaký poskok či kamarád.
,,Oh, Ano víš, už jsem bez Riddla nemohla vydržet." odvětila jsem brunetovi s dost znatelnou ironií v hlase
,,Vtipná. Ty se mi líbíš Potterová."
Ten brunet vypadá fajn.
,,Jsem poctěn tvou přítomností Ameriko." spustil Riddle
,,To by jsi být měl. A teď když mě omluvíte, jdu do svého pokoje." nemám náladu se sním hádat
Projdu chodbou a dostanu se k pokojům. Podle všeho dívčí část. Dojdu k posledním dveřím na chodbě. U dveří visí cedulka kde je napsané mé jméno. Můj pokoj. Vejdu dovnitř. Pokoj má smaragdově zelené stěny i postele s nebesy. Povlečení je bílé a peřina s polštářem opět ve stejném odstínu zelené. Skříně jsou černé stejně jako podlaha. V místnosti stojí další holka. Vypadá docela mile a přátelsky. Je hubená, její vlasy připomínají barevně slámu a na sobě má černé tepláky s šedým svetrem.
,,Astorie Greengrassová." řekla a natáhla ke mně ruku
Podezíravě jsem si ji prohlédla. Jak se říká dvakrát měř, jednou řeš.
,,Amerika Lily Potterová" ruku jsem jí stiskla
,,Jo já vím. Dost jsi se tady před prázdninami řešila."
Fajn tak to je zajímavé. Po chvilce přišla do pokoje i Pansy Parkinsonová. Takže jsme na pokoji tři. Astorie je fajn. Myslím, že budeme kamarádky.  A co se Pansy týče....... to nějak půjde. Musí. Kdo ví? Třeba to vyjde.

Lumos🌕
Vím, že kapitola měla vyjít už v neděli tak se moc moc omlouvám. Děkuji za všechnu podporu.

Mějte se
Nalla
Nox🌑

Další Potter!? Spíš PotterováKde žijí příběhy. Začni objevovat