1.Bölüm

33 3 0
                                    

Ben Alice bir kaç ay önce başıma garip bir olay geldi.Bu olaydan sonra benim için imkansız ve olasılıksız kavramları silinmişti.olay böyle oldu bir gün yine her zamanki gibi kütüphaneden dönüyordum ve elimde bir kitap lanet olsun ki kitabı okuyarak gidiyordum.orada bir çukur açmışlardı ve ben fark etmedim oraya düştüm.Düştükten sonra beni oradan çıkarmaları uzun sürdü 2 gün kadar orada kaldım.O kadar acıkmıştım ki yiyecek halissülasyonları görmeye başladım halissülasyonumda karşımda kocaman bir çilek duruyordu ve onu ısırdım işte o an onun bir hayal ürünü olmadığını anladım çok büyük bir değişim geçirmiştim ruhen.Birde gözlerim görünüşte birşey yoktu fakat gözlerim olmaması gereken şeyleri görmeye başlamıştı mesela duvarın arkasını ve biraz daha zorlarsam insanların organlarını bile göre bilirdim.Çok korkunç bu olayı ailemden henüz kimseye anlatmadım ama 2-3 aydır bu şeyle savaşıyorum kafamda deli sorular dolanıyor.O çilek neydi? Neden ben? O çileğin içinde ne vardıda beni bu hale getirdi? Tanrım sonunda çıldıracaktım fakat bunları birileriyle paylaşmak istiyordum çünkü bununla tek başıma savaşamazdım.Ama tüm arkadaşlarımın bana deli manyak gibi sözler söylemesini istemiyordum.
Birazdan tekrar kütüphaneye gideceğim ve neyle karşılaşacağım merak ediyorum.

Alice'nin GözüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin