27 ÖZEL BÖLÜM PT 2

463 61 29
                                    

Kitap bir parodi kitabına konu olması için tekrar yayınlanıyor okunması önerilmez

Rusya azerbaycan ve Kazakistan'ı evden gönderdikten sonra kapıyı kapattı ve kapıya yaslanıp dizlerinin üzerine çöktü.

"Onu... gerçektende seviyor muyum?"

Evin sessiz havasının içinde sesi kaybolurken ilk defa kendini tanıyamadığı için kendinden nefret etti.

Neler hissettiğini, ne hissedeceğini veya ne hissetmediğini çözemiyordu.

Yardım alması şarttı!

Hızla ceketini aldı ve evden çıktı. Motoruna atlayıp dağ yoluna saptı ve kardeşi olan belarus'un evine varmıştı.

Kapıyı alacaklı gibi çalmaya başladı.

"Hangi allah'ın belası geldi yine sabahın köründe!"

Belarus kapıyı isyankar bir tavırla açarken rusya kız kardeşinin bu haline gülümsemekle yetindi.

"Bende seni gördüğüme sevindim kızıl kafa"

Belarus ona taktığı bu lakap ile rusyanın göğsüne yumuşak bir yumruk geçirmişti.

"Geç içeri..."

Rusya son umudum sensin diye geçirmişti içinden. Sahiden onu seviyor muydu?

Içeri geçerler

Belarus abisinin elini tuttu.

"Ne oldu anlat bakalım "

Rusya iç çekip konuşmaya başladı.

"Ah belarus o kadar daraldım ki..."

-

"Bence aşıksın!"

"Ne-"

"Diyorum ki~     sen      ona       deli gibi   a ş ı k s ı n!"

"Cidden öyle midir?"

"Tabi canım sevmesen nesinden utancan, nesini kıskancan açtırma ağzımı şimdi benim raşa haa!"

-

"Harika! Buradan da kovulduk!"

Belarus en sonundan Rusya yi evden kovmuştu...

Şaka gibi....

Ama gerçek

Tabi kitapta-

Rusya kafasını öne eğip Kazakistan'ı aradı.

"Alo selam kazak!"

Kazakistan gözleri yaşlarla doluyken cevap verdi.

"Selam abi"

Rusya anlamıştı kardeşinde bir şey olduğunu ama çaktırmadan devam etti.

"Şey türkiyeyi nerede bulabilirim?"

Kazakistan iç çekti... rezil bir insandı. Yaşamayı hak etmeyenlerden...

"Bekle ona sorup seni geri arayacağım rusya"

Demis ve telefonu suratına kapatmıştı.

Telefonu alıp koltuğa fırlatmış elini saçlarına götürüp saçlarını çekiştirmeye başladı.

"Lanet herif lanet herif!!"

Kazakistan yaklaşık yarım saat kadar bir süre krize devam etmiş en sonunda da telefonuna bildirim gelmesi ile kendine gelebilmişti.

Eli telefonunu bulurken içindeki his sebebiyle kendinden iğreniyordu.

Rusya dan mesaj gelmişti...

Bu esnada AMERİKA

Echo✔ | Ruskey Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin