* Pov Ana*
Ajungem la Jungkook acasă și el începe să mă sărute... Jungkook mă trânteste în pat iar el se urca peste mine . Se apropie de mine și începe să mă sărute cu poftă ... eu ii raspund iar acum limbile noastre sunt într-un continuu război.
Incepe sa imi dea hainele jos ... începând cu bluza..iar dupa simt cum imi mângâie usor talia...
eu tresărind usor la atingerile lui..incepe sa ma sărute pe gât... lăsând mici urme...coboară mai jos spre piept si simt cum își duce mainile in spatele meu si imi desface sutienul si incepe să îmi sărute sânii...dupa trece la partea de jos si ma dezbracă de pantaloni...iar dupa începe să îmi sărute abdomenul ...Ana: Iubitule cum se face de încă tu esti îmbrăcat si eu sunt dezbrăcată?
Jungkook:Rezolvă asta baby girl....ajutată măÎncep să îl dezbrac si sa îi sărut abdomenul.. După a urmat ...Si următoarea parte...
După ce am terminat ne-am despărțit amândoi si ne-am culcat..Dimineața ~
Ana: Bună dimineața iubitule !
Jungkook: Neața baby! ( mă sărută)
Ai fost extraordinară aseară
Ana: Si tu ai fost excelent ...dar ai uitat ceva...
Jungkook: Ce iubire?
Ana: Păi în jumătate de oră trebuie să fim la școală... și eu sunt la tine...si trebuie sa ajung acasa urgent sa ma schimb...
Jungkook: Am eu niste haine daca vrei
Ana: Bebe...cum pot purta hainele tale?
Jungkook:Nu de ale mele....de a le fostei mele...
Ana: Ceee????1. De ce încă ai hainele fostei tale ? 2. Nu voi purta niciodată hainele fostelor tale!
3.Dacă ție dor de ele te poti duce la ele
Jungkook: Hai ma iubire nu te supăra!
Scuze...hai ca te duc acasă...macar pune astea ale mele pana acasa la tine
Ana: BineAm plecat spre casa mea
Ana: Am ajuns! Pa iubitule ne vedem la școală!
Jungkook: Să o crezi tu ! Te duc eu la școală ! Te astept aici!
Ana: Bine?! Nu vrei sa urci?
Jungkook: Nu are rost sa urc si eu!
Te îmbraci repede si vi ..
Ana: Bine ! Vin imediat!Am urcat si m-am schimbat asa:....
și m-am dus înapoi la mașină.
Ana:Gata iubitule, am venit!
Jungkook:Amm...nu ți se pare ca esti prea dezbrăcată?
Ana: Nu...sunt bine așa...
Jungkook: Nu sunt de aceiași decizie...daca se atinge unul de tine.. îl sparg!
Ana: Stai calm ca nu ma va atinge nimeni înafară de tine (si ii dau in pupic pe obraz)Am ajuns la școală...
Jungkook: Ne vedem mai încolo iubita mea!
Ana:Da da... hai pleacă sa nu ne vadă cineva!
Jungkook: Paa!! Te iubescM-am dus în clasa si o vad pe Izabella cum ma aștepta.
M-am dus la ea..Ana: Neataaa!! Ce faci princess??
Izabella : ....
Ana: Nu auzi???
Izabella: ....
Ana: Ce ai mă??? ( incep sa o gâdil)
Izabella : gata gata lasă-mă!
Ana:Hai zi ce ai!
Izabella : CUM CE AM MĂ??? CUM CE AM ??? UNDE AI FOST ??? TE-AM AȘTEPTAT ATÂTA TIMP! MI-AM FACUT ATÂTEA GRIJI! NU AM ÎNCHIS UN OCHI TOATĂ NOAPTEA! IMI POTI SPUNE UNDE DRACU AI FOST ???
Ana: Shh...mai încet ca ne aude toata școală....scuze..am uitat sa te sun...am fost cu Jungkook! iartă-mă că nu te-am anunțat!
Izabella : Unde mă cu Jungkook? Unde ai dormit?
Ana: L...la...la el acasă
Izabella : Ceee??? ANA IAR TE AI CULCAT CU EL???
Ana : Baaa m-ai incet
Izabella : Scuze...ma luat valul.. Ziii!!!
Ana: D-da...
Izabella : Nu pot să cred !
Sunteti împreună????
Ana: Da
Izabella : Doamne!
Ana: A fost asa frumos aseară
Izabella : Abia astept sa imi povestești TOT!!!
Ana: Mhm!! Ce oră avem?
Izabella : Coreeanăăăă!!!!!
Ana: wow da ce fericita esti! Pana la urma te-ai cuplat cu Taehyung ?
Izabella : Daaa!!!Ne iubim așa mult!😊
Ana: ma bucur pentru tine
Izabella : Uite l ca a venit!A trecut ora si ne-am dus să mâncăm....eram in pauza! După aveam matematică... eram asa fericita ca il voi revedea! Sa sunat si ne duceam in clasă pentru a ne pregăti de oră...cand de o dată simt ca cineva ma îmbrățișează pe la spate... Nu putea fi Jungkook pentru că i-am spus că nu vreau sa ne vadă nimeni împreună ... Si atunci erau foarte mulți pe acolo...
X: Hey ce faci prințesa?
Ana: Aa tu erai Felix? Bine fac tu?
Felix: Și eu si mai bine acum ca te văd.. Si ca te tin in brațe!
Jungkook: Ia-ți ghiarele de pe ea!
Ana:... Domnule profesor.... :/
Felix: Ce treaba aveți dumneavoastră cu noi?
Jungkook: treci mai repede la ora si nu mai.comenta ca poate iti plesnesc una !
Ana vino in biroul meu!
Ana:Bine...Intru in biroul lui si el încuie usa...
Jungkook: Ce ți-am spus eu Ana? Ca daca se atinge unu de tine îl omor!
Ana.... tu ma înșeli cu ala?? Spune Mi macar ...sa stiu... tu ma iubesti pe mine sau pe el??
Ana: Bebe ! Ce inseamna asta??
Cum sa il iubesc pe el??? Cum sa te înșel???DOAMNE!!! El ma luat în brațe și eu nu puteam sa il resping ca ma simțeam prost 😔😔 iartă-mă....
Eu pe tine te iubesc!
Junkook: Dacă se mai atinge de un fir de păr de al tau il omor ! Il omor cu mâna mea!
Ana:Gata iubire calmează te ... te rog..
Jungkook: Bine ..... vino la mine puiul meu mic...Mă ia in brațe și mă sărută...
Jungkook: Am ora cu tine nu?
Ana: Da!
Jungkook: Hai fugi tu prima si dupa vin si eu...Sa nu para ceva suspect...
Ana:Bine iubire !
Jungkook:TE iubesc ❤❤
Ana:Și eu_________________________________________
(Evitați greșelile eventuale)Buna!!!noul capitol este gata!! Nu uitati de steluța !!! VAA IUB!! PAAA❤❤❤❤
CITEȘTI
Love my teacher
RomanceÎn această poveste este vorba despre o fată pe nume Ana care sa înscris la o nouă școală... Si care se îndrăgostește de profesorul ei făcând tot posibilul sa rămână cu el