Doctorul: Păi....ne pare rău dar domnișoara Ana...nu este prea bine...nu cred ca va face față...daca doriți intră sa o vedeti...pentru ultima dată
Jungkook: Ceee!!!!??? O salvați nu ma interesează ! Va bag in pușcărie!Aceștia intră și cand o vad pe Ana izbucnesc în lacrimi...
Jungkook se pune lângă patul Anei, o ia de mâini si incepe a plânge foarte tare ..In acel moment se auzi acel suntet ucigător al aparatului ..
Aparatul : ------------------------------------------
Jungkook: Nuuu Nuuu!! Ce se întâmplă!! NUUU!!!
Jungkook se pune pe capul pe pieptul Anei si incepe sa plângă in hohote!
*Pov Jungkook*
Când am auzit acel sunet ... gata...am simtit ca nu mai am pentru ce trăi! Dragostea mea a murit....inima mea ! Sufletul meu... sa dus...
M-am pus cu capul pe pieptul ei si am inceput a plânge foarte tare si sa spunJungkook: Draga mea iubită, Te iubesc! Te rog nu mă părăsi ! Te iubesc asa cum nu a mai iubit nimeni niciodata si nu va iubi nicicand! Te iubesc asa cum nu au iubit toti cei dinaintea mea luati la un loc! Te iubesc tot mai mult cu fiecare zi ce trece! Te iubesc mai mult decat se scrie prin carti sau se arata prin filme! Te iubesc mai mult decat ma iubesc pe mine insumi sau orice alt lucru de pe lumea asta! Te iubesc!Ai reusit sa faci din mine un om mai bun, mai calm, mai vesel. Pentru asta si pentru un milion de alte motive, te iubesc!Sa iubesti inseamna sa traiesti prin celalalt, sa simti nevoia de a-i povesti, de a-i cere un sfat, de a-i darui. Sa iubesti inseamna sa te completezi prin celalalt. Asta simt ... simt ca ma completezi ca esti sufletul meu pereche!Te iubesc, te voi iubi, și chiar dacă soarta ne va despărti, iubirea noastră va sta acolo sus scrisă-ntr-o stea."lDaca nu ma gandesc decat la tine inseamna ca te iubesc? Daca te visez in fiecare noapte inseamana ca te iubesc? Daca vreau sa fiu numai cu tine inseamna ca te iubesc? Eu cred ca te iubesc, tu ce crezi?Sunt un milion de stele si un milion de vise, tu esti singura mea stea si singurul meu vis!Te port în minte și în suflet. Te simt în aerul pe care îl respir. Faci parte din mine. Pentru totdeauna. Cel mai uimitor lucru din lume este să privești pe cineva la care ții cu adevărat și să știi că simte același lucru pentru tine. Te rog,iubirea mea, nu ma părăsi...am atâtea planuri cu tine...atâtea vise...vreau sa ne căsătorim si sa facem 10 copii! Da 10 !
Sa auzim cum ne strigă "mami si tati"
Te rog trezește-te.. fără tine sunt un nimeni!Când de odata simt cum cineva ma mângâie pe cap...
Ana: Nu crezi ca doi sunt de ajuns iubitule?
Jungkook: Nu ... eu vreau 10
Ana: Bine
Jungkook: Bine! Te rooggg trezeste te !! Iubirea mea😭
Ana: Bebe...tu acum vorbești cu mine...sunt trează .M-am trezit din lumea mea si mi-ai dat seama ca vorbesc cu ANA. Am fost cel mai fericit om din lume sa vad ca e bine .. o iau in brațe foarte tare si nu ii mai dau drumul ... ii dau o mie se sărutări si inca o mie ...
Jungkook: Offf!! Iubirea mea esti bine😭😭😭
Ana: Da 🙂 ( Si incepe sa plângă)
Off iubirea mea mica...iepurașul meu...acele cuvinte ...nimeni nu mia mai spus asa ceva! Tu chiar ma iubești mult 🥺
Jungkook: Daaaaa!!!Si ii dau multi pupici
Doctor : 🥺ce drăguț! Amm...da..revenim...ce bine ca ai fost puternică și ai trecut peste !
Mâine te vom externa...sau chiar azi....vom vedea... O zi bună!
Ana: La revedere!
Jungkook: Iubire ce a fost in capul tau??? Ce e cu tine??? De ce ai făcut asta???
Ana: Pentru ca am simtit ca daca tu nu ma iubești...nu are rost sa trăiesc...tu o iubesti pe Marina...😔
Jungkook: Ba nuuuuu Offf ! Eu pe tine te iubesc si numai pe tine! Atât!
Tae: Da pe mine? ☹😢
Ana: Si pe tine te iubim Tae!
Jungkook : De-abia astept sa iesi de aici!
Si iti promit ca iti dovedesc ca te iubesc extrem de mult!
Ana: Bine 🥺_________________________________________
(Evitați greșelile eventuale)
Heyyy !!! Un nou capitol ♡♡♡♡
Nu uitati de steluța 🥰
Byeeeee
CITEȘTI
Love my teacher
RomanceÎn această poveste este vorba despre o fată pe nume Ana care sa înscris la o nouă școală... Si care se îndrăgostește de profesorul ei făcând tot posibilul sa rămână cu el