3

19 5 9
                                    

  Yavaş adımlarla yamaçtan inmeye başladı . Dikkatli bir şekilde inişini gerçekleştiriyordu . Ağaçların gövdelerine tutunarak ilerliyordu . Düşmemek için çok yoğun bir enerji harcıyordu . Zemin karlı ve kaygan olduğu için gövdesine hakim olamadı ve yere yapıştı . Büyük bir hızda yamaçtan aşağı kayıyordu . Gözleri kısılmış vaziyette, ağzı şaşkınlıktan açılmış, saçları o hız ve rüzgarla dalgalanıyor, aynı zamanda çığlık atıyordu . Kendini sert bir şekilde bir çift hayvan derisinden yapılmış kahverengi botların önünde yüzükoyun vaziyette buldu . İçinden küfürler saydırıyordu . Yüzü tıpkı bir kardan adama dönmüştü . Başını yavaşça tepesinde dikilen kişiye çevirdi . Ali'nin gözleri kızın gözleriyle buluşmuştu . Anın şaşkınlığıyla ayağa kalkmaya çalıştı . Tam ayağa kalkmaya çabalarken kendini tekrar yerde buldu . Bir serenat gibi kahkaha sesleri kulağına doldu . Bu sesle serseme dönmüştü . Tekrar baktı kızın gözlerine . Yüzünü incelemeye başladı . Esmer tenli, küt koyu kahverengi saçlı, hafif çekik gözlü bir kızdı . 

  Kız gülmekten kendini yerlere attı . Karnına ağrılar girmişti . Ali ciddiyetini bozmuyordu . 

- Ne gülüyorsun be !

- Sana gülüyorum .

- Komik olan ne ?

- Senin yere yapışman ...

  Hala kahkahalarına engel olamıyordu . Derince nefesler almaya başladı kahkahalarını engellemek için . Yerden yavaşça doğruldu . Ali'nin nereden geldiğini merak ediyordu . 

- Nerelisin sen ? Nereden geliyorsun ? Anlat bakalım .

  Ali derin düşüncelere daldı . Nereden geldiğini bilmiyordu . Hafızasını iyice yokladı . Yine bir sonuca ulaşamıyordu .

- Bilmiyorum...

  Kız şüpheli adımlarla Ali'ye yaklaştı . Aralarında bir kaç santim boşluk vardı . Elleriyle saçlarını geriye doğru savurdu . Kaşlarını çattı . Sağ elindeki işaret parmağını Ali'nin omzuna koyarak, şüpheci ses tonuyla '' Ne yani sen nereden geldiğini bilmiyor musun ? '' dedi . '' Bilmiyorum '' dedi Ali . Kız tekrar gülmeye başladı . Ali'de gülmeye başladı kendini kıza kaptırarak . 

- Hadi gel seni evime konuk edeyim . Yorgunsundur sen şimdi .'' dedi kız . 

  Ali kabul emek istememişti ama hem üşüyor hem de karnı gurulduyordu . Acıkmıştı birazcık . Bu teklifi reddedemedi . 

- Ne zamandan beri yoldasın ?

- Dünden beri .

- Adın ne peki ?

- Ali.

- İyi bari adını biliyorsun . dedi kız alaycı bir tavırla .

- Hmm, senin adın ne peki ?

- İsmim Alen 

- Alen mi ?

- Evet, Alen . Saygı ve başarı anlamına geliyor .

  Eve gelmişlerdi . Kocaman kahverengi tahta bir kapıyı açtı Alen . Ali adımlarını evin içine atar atmaz bir sıcaklık kapladı tüm bedenini . Aniden ısınmıştı . '' Evin sıcacık . '' dedi Ali . Alen, Ali'nin gözlerine bakarak gülümsedi . Hemen yiyecek bir şeyler hazırladı . Ali midesine sıcak yemek girmesiyle birlikte esnemeye başladı . Utangaç tavırlarla Alen'e bu gece burada kalabilceğini sordu . Alen'in gözlerinde onay arıyordu . 

- Zaten dışarıda bir başınasın diye seni evime aldım . insanlara yardımda bulunmayı severim . Bu gece burada kalabilirsin sorun yok . Hatta istediğin zaman gidebilirsin fakat eşyalarıma dokunma ve bana huzursuzluk verme yeter . Aksi halde kendini kapının önünde bulur, başının çaresine bakarsın . 

  Ali ateşin başında bir süre daha ısındıktan sonra Alen'in kendisi için hazırlamış olduğu odaya gidip kendini yatğın üzerine bıraktı . O kadar çok yorulmuştu ki hemen uyudu .

Vote ve yorum yapmayı unutmayın :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAVUŞMA ARZUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin