Sam ès Agatha

57 0 4
                                    

Mind tudjátok a kutya ès a macska nem jönnek ki jól egymással de ebben a novellàban ez most nem ìgy lesz.egyik este Agatha az utcán sétálva meglàtta hogy egy Angol bulldog kiskutya rohan a szájában egy hússal és a nyomában a szakàcsal.Agatha sem tètovàzott úgy döntött hogy segít a kiskutyànak ès elvezeti a búvóhelyèhez gyere kiáltotta oda Samnek ès mivel a kiskutya nem látta Agatha alakját a sötétben de a kedves hang alapján gondolta hogy az idegen úgy sem fogja bántani ezért engedelmesen követte a macskát. Agatha elvezette samet a búvóhelyre de közben azèrt hàtra pillantott hogy a szakàcs követte e őket de szerencsére a szakàcs hamarosan feladta az üldözést de azért utánuk kiàltott ha mèg egyszer meglàtlak a kukàknàl akkor majd elfoglak vitetni a helyibeli sintèrrel! Azok a kukàk nem azért vannak ott hogy a kóbórkutyàkat ès kóbórmacskàkat el làssuk hàt meg àll az eszem ès a szakàcs vissza ment az étterembe. ìgy Agatha ès Sam szerencsèsen oda èrtek Agatha búvóhelyère ami egy ütött kopott lakóautó volt ki volt törve a baloldali kereke a tetejét màr majdnem benőttèk a növények ès a piros festéke is kopott volt màr ahogy oda èrtek Sam olyan fàradt volt a nagy rohanàs utàn hogy azonnal elaludt másnap reggel gondolta mivel tegnap este olyan fàradt volt a nagy rohanàs utàn ìgy ma fog köszönetet mondani a titokzatos megmentőjènek de sajnos Sam nem szàmìtott arra hogy a megmentő egy macska lesz ès mivel legtöbb esetben ők nem bìrjàk egymàst elviselni ezért amikor Sam meglátta a macskàt rà mordult Agathàra de amikor Agatha nyugodtan elmondta hogy ő mentette meg a szakàcstól. Sam ekkor bocsánatot kért Agathàtól Agatha nyugodtan folytatta jó kezdjük el elölről èn Agatha vagyok ès te ? Kèrdezte meg a kiskutyàt Agatha hàt tudod èn Sam vagyok ès öt hónapos elkóboroltam a mamàmtól. Ès a testvèreimtől hajtotta le a fejét a kiskutya ès a füleit is aztán folytatta a mama elment ennivalóèrt minket pedig a testvèreimmel ott hagyott a sikàtorban de mi elött elment a sikàtorból elmondta nekünk hogy nem szabad elkóborni mert a városban van egy sintèr aki minden kutyàt ès macskàt kèpes elkapni akàrmekkora is vagy van befogàsra kész befogója ès hàlója macskàkkal sem szabad se a sikàtorba engedni se szóba àllni vele ezzel együtt talàlkozni sem szabad velük mert a macskák és kutyák sosem jöttek ki jól ès utoljára elmondta hogy a tesóm Benji lesz a fönök ameddig vissza nem èr de azèrt siet nagyon de èn nem fogadtam szót pedig Benji is ràm szólt hogy elfogok tèvedni a városban de èn olyan kíváncsi voltam a városra hogy nem hallgattam rà ès az lett a vége hogy úgy lett ahogy a testvèrem is mondta ès egy kis idő múlva megèheztem ès mivel nem találtam meg a sikàtorunkat a Orczy úton ahol volt az a ètterem arra gondoltam hogy megpróbàlok ètelt lopni úgy ahogy a mama elmondta hogy hogy csinálja hogy a kukàkból lop ètelt nem pedig az emberek tànyèrjàról igaz hogy nem olyan jó ízű mint a finom mint amit az emberek esznek a kinti teraszon de legalább nem leszek èhes fejezte be a törtènetèt Sam ès te is kóbór vagy vagy hàziàllat mert azt elfelejtettem mondani hogy a mama azt is elmondta hogy nem mehetünk az emberek közelèbe mert mèg túl kicsik vagyunk az emberekhez ès az örökbefogadáshoz ahhoz még kell várni ameddig nyolc hónaposak nem leszünk fejezte be a mondatot Sam, ès te? Hogy kerülsz ide? Ès hol van a nyakörved ? Csak mert a mama elmondta hogy nem csak kóbór àllatok léteznek hanem hàziàllatok is amiknek van jó meleg àgya tàlkài családjaik ès nyakörveik,ès akkor neked hol van? Vagy kóbór vagy? igen èn az vagyok ès mindig is az voltam hajtotta le most Agatha a fejét hàrom èves vagyok ès a mamàdnak igaza van a kóbor állatok nem szeretnek az emberek között lenni főleg a sintèr miatt mivel hogy ő a legkevésbé sem szereti az állatokat mindig befogóval hàlóval ès altató hatású pisztoly van nàla és lövedèkek is vannak benne ès gondolom te mondtad hogy mindenre kíváncsi vagy ès tudom hogy nem vagyunk jóban egymással de mi lenne ha megtanìtanàlak mindenre amit a kóbor èletről tudni  mit mondasz benne vagy? Benne válaszolta a farkàt csóvàlva Sam ès ezzel elkezdődött Sam kikèpzèse másnap reggel elmentek a vàros màsik vègèben àlló vendèglő hátsó udvaràban található szemetes kukàkhoz ahol Agatha azzal az ötlettel állt elő hogy ő felugrik az egyik kuka tetejére és felborítja Sam aggódni kezdett nehogy lebukás legyen a vège de Agatha megnyugtatta hogy nem kell aggódnia mire a bentiek felocsudnak ők màr messze fognak lenni az élelemmel igazàból Sam nem tèvedett mert a szakàcs azonnal futot kifelé amint meghallotta a nagy zajt és így Agatha ès Sam inkább èjjel mentek èlelmet szerezni hogy ne èhezenek. ìgy ment ez addig ameddig Sam kamasz ès bàtrabb nem lett akkor ismèt nappal mentek èlelmet szerezni. Agatha akkor azzal az ötlettel állt elő hogy ameddig elvonja az emberek figyelmét a tettetett dörgölődzèsel addig ő várjon Sam elbújt hogy ne legyen útban Agatha pedig fel ugrott az asztalra ha majd meghallod az étel leesèsèt azonnal kapd fel ès fuss mondta és szèt terülve az asztalon elkezdett dorombolni ès ezúttal úgy tűnt hogy Agatha terve ezúttal be fog jönni mivel ameddig Agatha tűrte a simogatást addig Sam türelmesen várt ès amikor Agatha nyújtózkodott egyett ès lelökte a húst az asztal (ezt amúgy direkt csinálta) alá Sam azonnal fel kapta ès elfutott vele Agatha mosolyogva nézett utána ès mèg addig tűrte a simogatást ameddig Sam el nem tűnt a sarkon ès amint Sam làtóhatàron kìvűl volt ő is leugrott az asztalról ès futott Sam utàn ezek kóbórló állatok voltak nem ? Kérdezte az egyik nő a vissza tèrő pincèrtől mire  a pincèr a telefon utàn nyúlt de ezt Agatha ès Sam ezt màr nem látta amikor visszatértek a lakóautóhoz Agatha nagyon büszke volt rá hogy Sam olyan ügyesen és bátran viselkedett nagyon ügyes vagy mondta Agatha nagyon büszke vagyok ràd sokat fejlődtèl fejezte be a mondatot mire Sam nyaldosni kezdte Agatha pofijàt de Agatha  csendesen ès nyugodtan ràszólt hogy azèrt ne vidd túlzásba ès ezentúl ìgy jàrtak èlelemèrt de azèrt előfordult hogy Agatha egyedül ment èlelemèrt és tudtàk hogy ez a kalandos történet mèg nem èrt vèget.

Sam ès AgathaWhere stories live. Discover now