NE DEMİŞ SHAKIRA ABLAMIZ
WHEN YOU FALL, GET UP
IF YOU FALL GET UPPUzun bir aradan sonra selamm!
Ficimizin ilk bölümünü bir yıl önce dün paylaşmışız, ne ara bir yıl oldu yaşlanmışım resmen;(
Yaşadığın talihsizliğin ardından -bilmeyenler için bana özel muamele yapan can ciğer uygulamam watty kurgularımın bir kısmını sildi, geri kalanların hepsi yayından kalktı- her şeyi yeniden yayınlamak imkansız geldi. Ben de bu yüzden cesaretimi toplayıp arada bir şeyler yazarak kurguları final yaptıktan sonra yayınlamak istedim ama birkaç bölümden öteye hiç gidemedim ve öylece kaldı diyebilirim.
Eskiden yazmak daha kolay ve zahmetsiz geliyordu çünkü benim için çok da önemli değildi ama şimdi gözümde o kadar büyüdü ki elimden çıkan hiçbir şeyi beğenmemeye başladım. Bu platformda bir şeyler yayınlamaya başladığım ilk zamanlar, yaşantımdan kaçıp yazmaya sığındığımdan sanırım, çok severek yürütmüştüm her şeyi. Şimdilerdeyse bu hesaba adım bile atmak istemiyorum. O yüzden her şeyi hiç utanmadan, sıkılmadan yayınlayıp kuruntuları bir kenara atmaya karar verdim.
Herneyse. Bu kurgu boyunca gerek saçmalıklarımla, gerekse dert yakınmalarımla başınızı yeterince ağrıttım, asıl mevzuya uçuyorum.
İlk defa okuyanlar için bütün uyarıları baştan alıyorum, sonra ilk bölüme defolabilirsiniz😘
HİÇBİR AMAÇ GÜTMEDEN ÖYLESİNE YAZDIĞIM, BOL KÜFÜR VE CİNSEL ŞAKA İÇEREN, TUHAF KARAKTER VE ARKADAŞLIKLARLA DOLU BİR FİC
PSİKOLOJİSİNE GÜVENEN OKUSUN KARDEŞİM!
Bu arada bütün yazar notlarını temizledim denebilir, ilk defa okuyanlar adına üzüldüm. NAPAYIM AYOL BİR YIL OLMUŞ YAYINLAYALI OKUYAYDINIZ